-

ny originalt oljetrykksgiver er nå erstattet med autogauge sin... misstenker fælt at den splitten jeg hadde på blokka for å få både oljetrykkslampa og givern var synderen til en del oljesøl og forbruk... så håper det her blir en del bedre nå.

old crap.

new hottnes

var tilbud på olje på torshov. får teste hvordan denne oljen blir å kjøre med. olje er olje til en viss grad. kosta meg ca 700kr for 10L
billig!

monterte selvfølgelig også nytt originalfilter og en magnetisk bunnplugg fra IPDusa.com 
that's it...
ellers kan jeg "glede" alle tullinger som hater stylingen min at sideskjørtene er knekt og falt av under vinteren. noe skit de sideskjørta pga de har så stor kant under at snøen legger seg og tynger de til å knekke. frontfangeren fikk et lite ugjestmildt møte med en kantstein under en snuopperasjon på en barndåp... så nå skal jeg montere når jeg gidder en originalfanger + original addonleppa jeg har liggende + ev få tak i noe se sideskjørt... bare sånn midlertidig til x90 ombyggingen skjer en gang i lang framtid...
EDIT: PGA AUTOGAUGE OLJETRYKKSMÅLEREN IKKE GÅR OVERENS MED ORIGINAL OLJETRYKKSGIVER MED TANKE PÅ AVLESINGSVERDI SKAL JEG BYGGE MEG NY MÅLERPOD MED ORIGINALE INSTRUMNENTER ISTEDE ETTER HVERT HER NÅ...
NOEN SOM ØNSKER Å KJØPE FERDIG MÅLERPOD TIL 940 I CENTER LUFTEDYSE MED TURBOTRYKK, OLJETRYKK, OLJETEMP OG VOLTMETER TRUKKET I SORT SKAI\SKINN?SER UT SOM ORIGINALTILBEHØR I FØLGE ENKELTE FOLK
HEHE SELVLAGET SELVFØLGELIG!! Byneset Customs all over....
Sist endret av Kodja; 11/04/11 kl 13:55
00' C70 2,4L Turbo Cupe Safran, Öhlins, IPD, Triton, DO88
98' 945 LT RF stereo 142,5dB, twinpipe, IPD+bilstein understell. Solgt.
'90 245 B230F Rød. Pendlerbil
82' 242 16V prosj.! Recaro, Twinpipe, R blå, IPD+CS+lesjø

Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forum Rules