Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  15
Side 1 av 18 1 2 3 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 440

Tråd: Agrostar: Volvo 245 - Eks varebil / 855 - Eksnazi

  1. #1
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard Agrostar: Volvo 245 - Eks varebil / 855 - Eksnazi

    Morn igjen godtfolk


    Fakta om doningen
    93 modell laga i 92, men har detaljar ifra begge årsgangar
    B230F
    M47
    Anten 1030 eller oppgraderte versjonen
    Ingen
    ABS
    ,
    SRS
    eller noko ekstragreier

    Kva er gjort:
    Bygd om til 5-setar
    XC90 bakruteviskar
    Elektriske ruter
    Sentrallås
    Komplett Defa warmup
    Fjernstyrt lås i førardøra
    Turbofelgar og djupe lukka mutrar
    Høgtalarar i alle 4 dører
    Svarte dørtrekk
    Svarte armlener
    Svart "skinn"trekk for baksete


    Så "litt" bilder, veit det er mange bilder av det som for andre er uinteresant. Trur eg og Kodja har samme sjukdommen

    Kjøpte den sånn:















    Fekk tak i "skinn"trekk til bakseta som eg ikkje hadde...



    Og monterte kjapt 1000-metrar





    Liten photoshoot







    Mata og på med XC90 viskar









    Laga til djup 27mm pipe ved å sveise sammen ei 24 og ei 27... Skal rattet av skal rattet av



    Og photoshoot på Sognefjellet







    Fekk tak i svarte dørtrekk



    Og deler til ombygging til 5-setar og anna stas







    Ifra mars-juni så bygde eg den om. Her kjem mange bilder for eg fekk lyst :lol: Sei ifra hvis det blir for mykje









































































    Så var ombyggingen ferdig og det var tid for shinings









    Orginale stålfelgar...



    Turbofelgar henta på Voss ei veke før tur til Rudskogen og Volvomuseumet







    Tykte byte av endestuss gjorde seg





    Bytte kjølevæske og termostat



    Hatt den på bukk for å finne ut av ein klakkelyd. Viste seg å vere skruen i den foringen som ikkje var skikkeleg stram





    Så litt deler ifra Volvo, ScandicShine og IPD







    Og korleis den da ser ut idag

















    Har hatt inni 40kg med blylodd baki, vurderar litt meir.

    Så litt lekasjeoppdatering


    Oljelekasje bakkant motor, reknar med det er den simmeringen alle pratar om?


    "girskiftstaget" var oljete og, kvifor skjønnar eg ikkje.


    Er bleut og fin under girkassa ja, kan dette komme ifra lekasjen på motoren som fer bakover i fart, eller er det sansynleg at girkassa lek? Prøvde å lukte på oljen, men kjende ikkje noko spesielt.


    Bakakslingen er ihvertfall tett Og er ikkje rart at doningen er svingen i reva når det ikkje eksisterar stabstag


    Til dei som ikkje veit kva varebilstag er, så ser du det her.


    Tykjer at trekkauget framme er voldsomt lågt/høgt. Skal ein ha tog igjennom luka vil jo spoileren bli trekt ned, og har ein under så blir den dytta opp.


    Og me har den klassiske lekasjen ifra vasspumpa, kor galen jobb er det å fikse?


    Siste er vel at oljen på girkassa og bakakslingen er bytta. I morgo ber det inn til Volvo for forstillingskontroll, hjulbalansering og batteritest.
    Sist endret av Agrostar; 10/01/12 kl 20:53

  2. #2
    Registrerte brukere sjefsbonden sin avatar
    Medlem siden
    09. jan. 2010
    Sted
    Vassås
    Innlegg
    407
    Antall takk

    Standard

    Denne er blitt bra

    Noen flere planer for den?
    Volvo 940 95' Worklog
    Volvo 240 86'
    Volvo 740 88' X
    Volvo 940 94' X
    Volvo 240 87' X

  3. #3
    Registrerte brukere Soulair sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Klæbu
    VCCN medlemsnummer
    13
    Innlegg
    565
    Antall takk

    Standard

    Husker denne ja! Minner meg litt om min første Volvo (245 Turbo). Var det ikke slik at du fikk godkjent 2 tonn hengervekt med varebiloppsettet?


    Sitat Opprinnelig postet av Agrostar
    Og er ikkje rart at doningen er svingen i reva når det ikkje eksisterar stabstag
    Skyldes det ikke også litt at du muligens har diffbrems?

    Er det forresten ikke stabstag bak på varebilene?
    1998 Volvo V70XC - bruksbil
    1985 Volvo 760GLE - V8 diesel prosjekt

  4. #4
    Registrerte brukere TurboHansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    966
    Antall takk

    Standard

    Bra du fikk lagt ut den her og som sagt før så er det en veldig fin 245 du har her, og ikke minst alt det du har gjort med den fin volvo

  5. #5
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    VCCN medlemsnummer
    22
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Fortsatt fin bil dette.
    Nysgjerrig på detta med hengervekt?!
    Ser ikke ut til å være diffbrems, har du sjekka det?

    Smal sak å bytte den vannpumpa, letteste er å fjerne alt i veien, så kommer man skikkelig til. Ut med radiator osv osv..
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  6. #6
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av sjefsbonden Vis post
    Denne er blitt bra

    Noen flere planer for den?
    Takk takk Har fått tak i kunstskinntrekk til både fram og bakseter, så det skal på kanskje. Prøver også å få tak i svart interiør ifra bakseter og bak, ifra Voss såklart. Har kanskje ein deal på å få handle 960/V90 framseter ifra samme karen. Og ser ein VELDIG langt på det, B230FK/FT med oppimot 200 gamp.

    Sitat Opprinnelig postet av Soulair Vis post
    Husker denne ja! Minner meg litt om min første Volvo (245 Turbo). Var det ikke slik at du fikk godkjent 2 tonn hengervekt med varebiloppsettet?




    Skyldes det ikke også litt at du muligens har diffbrems?

    Er det forresten ikke stabstag bak på varebilene?
    Hmm, 2 tonn hengarvekt må ha vore lenge sia. Denne er godkjent med 1460, men totalvekta på bilen kan vere 2215, så kanskje der du har blanda litt.

    Diffbrems? Her eksisterar ikkje noko som heiter brems eller diff Men må få inn ei sperre eindag for å komme meg fram, ikkje for å burne på begge hjula. Var ihvertfall ikkje stabstag på min, og meinar at mange andre 240' ikkje har det. Men kan hende det berre var 245 som var litt ymse montering av det.

    Sitat Opprinnelig postet av TurboHansen Vis post
    Bra du fikk lagt ut den her og som sagt før så er det en veldig fin 245 du har her, og ikke minst alt det du har gjort med den fin volvo
    Får takke igjen da Er meget fin din og du

    Sitat Opprinnelig postet av Christian Vis post
    Fortsatt fin bil dette.
    Nysgjerrig på detta med hengervekt?!
    Ser ikke ut til å være diffbrems, har du sjekka det?

    Smal sak å bytte den vannpumpa, letteste er å fjerne alt i veien, så kommer man skikkelig til. Ut med radiator osv osv..
    Takker. Både hengarvekt og diffbrems er nemnt lenger oppe. Hmm, var ein hos Volvo som sa at den pumpa var eit helvete å byte. Får sjå om eg fattar mot til meg eindag

  7. #7
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Var berre 245ar som var levert utan stabstag, og trur det er ganske mange år sidan dei slutta å levere det. Men varevognene hadde det kanskje ikkje fordi dei var stive i fronten, og på den måten tok dei seg bedre fram.

    Er varebilstaga sveisa i traversen?
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  8. #8
    Registrerte brukere Soulair sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Klæbu
    VCCN medlemsnummer
    13
    Innlegg
    565
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Agrostar
    Hmm, 2 tonn hengarvekt må ha vore lenge sia. Denne er godkjent med 1460, men totalvekta på bilen kan vere 2215, så kanskje der du har blanda litt.
    Ja, jeg roter noe fælt nå. Driver å ser etter det og var så sikker på at det var du som hadde dette godkjent.



    Sitat Opprinnelig postet av Agrostar
    Diffbrems? Her eksisterar ikkje noko som heiter brems eller diff Men må få inn ei sperre eindag for å komme meg fram, ikkje for å burne på begge hjula. Var ihvertfall ikkje stabstag på min, og meinar at mange andre 240' ikkje har det. Men kan hende det berre var 245 som var litt ymse montering av det.
    Det var derfor jeg spurte. Mener diffbrems var ganske vanlig på varebiler nettopp pga fremkommelighet, men uansett.. Fin 245! Keep it clean
    1998 Volvo V70XC - bruksbil
    1985 Volvo 760GLE - V8 diesel prosjekt

  9. #9
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Innlegg
    663
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Var berre 245ar som var levert utan stabstag, og trur det er ganske mange år sidan dei slutta å levere det. Men varevognene hadde det kanskje ikkje fordi dei var stive i fronten, og på den måten tok dei seg bedre fram.

    Er varebilstaga sveisa i traversen?
    Nei de skal vel gå ann og ta av. Kan sjekke. Solide greier ihvertfall.

  10. #10
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Var berre 245ar som var levert utan stabstag, og trur det er ganske mange år sidan dei slutta å levere det. Men varevognene hadde det kanskje ikkje fordi dei var stive i fronten, og på den måten tok dei seg bedre fram.

    Er varebilstaga sveisa i traversen?
    Er ganske så sikker på at dei staga berre er skrudd fast, meinar boltane sit der som hola er.

    Sitat Opprinnelig postet av Soulair Vis post
    Ja, jeg roter noe fælt nå. Driver å ser etter det og var så sikker på at det var du som hadde dette godkjent.


    Det var derfor jeg spurte. Mener diffbrems var ganske vanlig på varebiler nettopp pga fremkommelighet, men uansett.. Fin 245! Keep it clean
    Hengarvekt på 2 tonn på ein 240 trur eg nesten er umuleg, har ikkje høyrt om hengarfeste som er godkjent for so mykje ihvertfall. At diffbremsen er vanleg på varebilar har eg høyrt er kun ein myte. Men eg skal ikkje sei noko sikkert.

    Sitat Opprinnelig postet av DieselDriver Vis post
    Nei de skal vel gå ann og ta av. Kan sjekke. Solide greier ihvertfall.
    Har nok rett du ja





    Var hos Volvo og tok forstillingskontroll, hjulbalansering og batteritest, veit ikkje heilt om eg er fornøgd eller ikkje. Først måtte ein vente ein halvtime fordi dei ikkje var i rute. Så tok heile greia 1 time lenger enn sagt og eg som er litt fanatikar kom til ein bil full av fingrar på panseret. Delene eg hadde sagt eg ville ha, og som vart sagt eg skulle få til denne dagen, vart bestilt som klasse 4 og kom ikkje før om ein par dagar. Men når alt endeleg var ferdig var det ut for ein liten prøvetur og merka at bilen drog til høgre når eg bremsa, men ristinga var nesten heilt vekke. Fekk så papira av forstillingskontrollen, og tykte no at det sprikte i alle retningar sjøl etter justering. Kva tykjer de?




  11. #11
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Bilen bør vere mykje bedre å køyre slik som dette. Men husk at du har ikkje all verda å justére på, når det gjeld 240 og det kan vere at enkelte stag er skeive og skada med deg. Slik som bærebruer og foringar kjem litt ut av stilling etter kvart. Bærebruene er ganske mjuke, samt foringar har vorte ganske gamle etterkvart også.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  12. #12
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Den vart ihvertfall ikkje verre å køyre med, har berre køyrd ein par mil, men virkar som at hjula føl litt bedre med no. Men tykjer den slepper så jækla lett i fronten enda.

  13. #13
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Agrostar Vis post
    Den vart ihvertfall ikkje verre å køyre med, har berre køyrd ein par mil, men virkar som at hjula føl litt bedre med no. Men tykjer den slepper så jækla lett i fronten enda.
    Er ikkje din bil høgare ennn normalt då? Då burde du jo i utgangspunktet hatt andre verdiar. Uansett så skal du ha litt positiv camber framme, fint når du skal parkere, verre når du skal ligge på i sving.

    Men eg hadde no prøvd å fått på den krengningshemmarar, men du har sikkert hardare fjører enn personbilen også.

    Her er mine verdiar:


    Dette er på Lesjöfors fjører og Bilstein clubsport på ein 244. Trur ikkje det var korta momentstag og panhard når denne vart teken.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  14. #14
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Den er ihvertfall ikkje låg, men i utgangspunktet skal den vere som vanleg. Alle lodd framme er fjerna og oppbygningen for fjørane er fjerna, i samsvar med kva som krevst ved ombygging til 5-setar. Fjørene trur eg skal vere like med dei vanlige, men eindel meinar at ihvertfall framfjørene på varebilane er mykje stivare enn vanleg så det kan hende at eg har dei. Bak mistenker eg at eg har vanlige, for den er både sigen og mjuk i reva, sig mangen cm når eg hektar på hengaren.

    Ser at camberen hos deg og sprikte eindel, så da er det vel sikkert greitt hos meg og. Bak så hadde du og forskjell, men her er jo ingen justeringsmuligheitar.

    Kor tjukk ville du hatt staget bak da? Kanskje eg skulle målt det framme så eg veit kva eg har å gå etter. Men er i utgangspunktet ute etter komfort når alt kjem til alt. Kva vil det staget føre til forresten, blir det meir enn at den ikkje legg seg så over i svingar?

  15. #15
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Innlegg
    663
    Antall takk

    Standard

    Trur framfjørene er stivere på varevogn en diesel men flesteparten har vell bytta da det hopper for mye uten lodd.

  16. #16
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Er eigentleg rart at framfjørene skal vere stivare, da ein varebil vil få vekta bak og dermed minske vekta framme. Lodda er jo berre for at den ikkje skal heve seg ein par meter framme. Ein diesel derimot vil jo vege litt meir og dermed ha bruk for stivare fjører for å ha samme høgde. Det er min tanke da Men får sjå i helga når eg skal heim om eg ikkje målar høgda på ottarbilen/delebilen.

  17. #17
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Agrostar Vis post
    Er eigentleg rart at framfjørene skal vere stivare, da ein varebil vil få vekta bak og dermed minske vekta framme. Lodda er jo berre for at den ikkje skal heve seg ein par meter framme. Ein diesel derimot vil jo vege litt meir og dermed ha bruk for stivare fjører for å ha samme høgde. Det er min tanke da Men får sjå i helga når eg skal heim om eg ikkje målar høgda på ottarbilen/delebilen.
    Fjørene er stivare fordi du ekstra vekt på nasa, når du fjernar desse vil bilen heller hoppe. Prøv å plukke krengningshemmarane frå delebilen då, monter begge to samtidig.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  18. #18
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Kva du sa for noko no, skulle eg ha dobble stag framme? Eller meinte du at eg skulle ta staget bak og flytter over.

  19. #19
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Agrostar Vis post
    Kva du sa for noko no, skulle eg ha dobble stag framme? Eller meinte du at eg skulle ta staget bak og flytter over.
    Nei, flytt over heile settet med stag samtidig, både framme og bak.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  20. #20
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Får sjå kva eg får til i helga

  21. #21
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Hmm, begynner å bli ei lita stund sidan helga no. Har ikkje fått gjort noko med stabstaga, ann enn å sett at det er på ottarbilen, som forøvrig ser sånn ut:




    Har montert sånne på begge utgangane på spylarpumpene, er filter med innebygd einvegsventil så ein slepp at væska renn tilbake i slangane.


    Har derimot bytta begge gassdemperane på bakluka og loket på ekspansjonstanken.


    Gamle loket hadde Volvologoen på toppen


    Det nye hadde det bildet der, skandale

    Skal av å hente ei elvifte på søndag, og orginalt 2-trins rele er kanskje på veg i posten ifra statane

  22. #22
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Sendte ein mail til satans vegvesen om kvelden den 3. februar, og den 11. vart svaret ifra dei sendt i papirformat...



    Tek nok ihvertfall eit år før eg bygger om, men no er det no godkjent ihvertfall

  23. #23
    Registrerte brukere TurboHansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    966
    Antall takk

    Standard

    Dette blir bra! blir knall med turbomotor men hvorfor vente et år?

  24. #24
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Takker Håpar det blir bra ihvertfall, men veit jo aldri. Tek nok ihvertfall eit år, da eg må få samla alt, har jo ikkje motor eingong Ting må planleggast, tid settast av og kroner må samlast. Som lærling er det jo ikkje mykje kronene til overs, og når eg er avhengig av bil så godt som 7 dagar i veka, 365 dagar i året er det begrensa kor lang tid ein ombygging kan ta! Så vil ha alt klart for å møte på så få problem som muleg som kan få det til å ta lenger tid.

  25. #25
    Registrerte brukere TurboHansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    966
    Antall takk

    Standard

    Ja det er sant. Du skal vel ha M90 kasse ja? om du hadde fått tak i motor og gir fra komplett bil så er det vel ikke mye du mangler ledningsnettet har du jo så der sparer du jo mye arbeid

Side 1 av 18 1 2 3 11 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •