Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  14
Side 1 av 6 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 150

Tråd: gaupe: min tredje 92 240 Classic :)

  1. #1
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.439
    Antall takk

    Standard gaupe: min tredje 92 240 Classic :)

    Var og henta meg ein 92 240 classic igjen

    Godt utstyrt 240 med patina, men unik historikk, ein eigars bil, fullt servicehefte og bilen har hatt ei fornem adresse på Oslo Vest. Fullt servicehefte, siste service var ved 180 000, i dag er den gått rundt 181 000:

    IMAG0055.jpg

    IMAG0056.jpg


    Classic-pakke, dvs
    ABS
    , trelist på dashboardet, B230FX, elektriske speil med varme, gråsvart velurinteriør, elektrisk vindauger framme, classic-dekor, svarte lister, classic-felg, sentrallås, nakkestøtter bak.

    I si tid, kosta classic-pakken NOK 30 000 meir enn GL, dvs nypris på Classic var NOK 230 000, pluss utstyr.

    I tillegg har denne:
    * Automat, fungerar veldig bra, fin olje på kassa
    * Air Condition, som har vorte konvertert til R134A, og fungerar veldig bra
    * Cruise control, som også fungerar
    * Diffbrems, som også virkar til å fungere
    * Airbag, den veit eg ikkje om den fungerar, men ingen alarm.
    * Snow caps
    * Midtarmlene, demontert, ventar på at gamleeigaren skal finne ein brakett.
    * Har sannsynlegvis vore det største anlegget i den, sidan det er høgtalarar i alle dørene. Står eit juletre av ein Blaupunkt spelar i den, som er ganske nyleg installert.
    * Myntboks
    * Digital utetemperaturmålar, den er litt smådepressiv

    Sikkert noko som eg har gløymt her, det meste som var å få på denne, vart bestilt. Det som er savna, er stor turtellar og elektriske bakvindauger. Stor turtellar, lita klokke og digital utetemp, plukkar eg av den andre classicen, den får klare seg med det som ikkje passar heilt på den.

    Skade på begge framskjermar etter påkjørsel, der støtfangarhjørna har trykt inn skjermane, V20T er snart i sving med på prøve å redde dei, samt sveise eit rusthol i venstre hjulbue bake. Bilen er 601 raud, men det ser ikkje slik ut i dag, lakken er alvorleg oksidert, og treng sårt pleie, er småflekka litt med lakkstift, og det er ikkje pent.


    Planen er at denne skal få lov til å vere skyssen til og frå jobb, 8-9 mil kvar dag, så får eg prøve meg på å gå frå 300 hk til 136 hk.

    Ein av dei første planane med denne, er å enten bytte kam til VX3 eller A-kam, eller få tak i justérbart kamdrev til firkantkugg, er det nokon som har det? VX-kam, 531-topp funkar bra på manuell bil, men på automat blir det litt ørkeslaust i botn, derfor vil nok ein VX3 fungere betre, evt VX-kammen justért fram 3-4 grader.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  2. Takk Texascom takket for denne posten
  3. #2
    Beachee sin avatar
    Medlem siden
    22. april 2010
    Sted
    Molde
    VCCN medlemsnummer
    242
    Innlegg
    305
    Antall takk

    Standard

    Roy-Magne
    Hva er montert på støtfangeren foran hovedlyktene? Hva gjør du med den blå classicen nå da?

  4. #3
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.439
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Beachee Vis post
    Roy-Magne
    Hva er montert på støtfangeren foran hovedlyktene? Hva gjør du med den blå classicen nå da?
    Elgvarslerar, skal visst skape ein lyd som elgen ikkje likar, eg likar ikkje desse, så dei skal vekk

    Den blå classicen blir det litt oppdateringar på, berre å vente i spenning, vart litt rokkeringar i kabalen, prøvar å få til mest mogleg med minst mogleg innsats.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  5. #4
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.574
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Vart litt rokkeringar i kabalen, prøvar å få til mest mogleg med minst mogleg innsats.
    Er det ikke det de fleste på dette forumet prøver på?
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  6. Takk Ola Moen takket for denne posten
  7. #5
    Moderator larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    VCCN medlemsnummer
    333
    Innlegg
    6.854
    Antall takk

    Standard

    Gratulerer. Så det er Classic som er tingen (når det gjelder 240)?
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T

  8. #6
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.439
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    Gratulerer. Så det er Classic som er tingen (når det gjelder 240)?
    Det har ein tendens til å bli det, hadde eigentleg ein 240 SE i kikkerten, men slo til på denne, mest på grunn av historikk og utstyr.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  9. #7
    Moderator larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    VCCN medlemsnummer
    333
    Innlegg
    6.854
    Antall takk

    Standard

    Ja, bortsett fra at den ikke har 136 hk, er nok SE i utgangspunktet bedre utstyrt. Men denne her har ganske mye interessant ekstrautstyr.
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T

  10. #8
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.439
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    Ja, bortsett fra at den ikke har 136 hk, er nok SE i utgangspunktet bedre utstyrt. Men denne her har ganske mye interessant ekstrautstyr.
    Einaste som SE kan tilføre over classic, er litt penare standardinteriør, stor turtellar og elektriske bakvindauger. Men så har den ikkje
    ABS
    og FX-motor.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  11. #9
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.446
    Antall takk

    Standard

    Gratulerer med ENDA en bil ^^
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  12. #10
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.439
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Marius-Skau Vis post
    Gratulerer med ENDA en bil ^^
    Takk takk, prøvar jo å tynne litt innimellom også, brukar jo å gå "så där".
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  13. #11
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.439
    Antall takk

    Standard

    No fekk eg telefon av gamleeigaren, han hadde funne braketten til midtarmlena og litt anna til bilen, så det blir jo spanade å sjå kva det er. Artig med slike bilar som folk har hatt i 20 år.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  14. #12
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.446
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Takk takk, prøvar jo å tynne litt innimellom også, brukar jo å gå "så där".
    Vi prøver vell alle og tynne ut litt innimellom Men som regel hoper det seg bare opp mere og mere :P
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  15. #13
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.439
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Marius-Skau Vis post
    Vi prøver vell alle og tynne ut litt innimellom Men som regel hoper det seg bare opp mere og mere :P
    No ser det ut som 244 turboen får seg ein bedre heim, så då forsvinn det ein der etter kvart.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  16. #14
    Registrerte brukere Ekren sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Melhus, Norway
    Innlegg
    1.020
    Antall takk

    Standard

    244 turbo er jo den store drømmen da gaupe?
    Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
    -1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo

  17. #15
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.439
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Ekren Vis post
    244 turbo er jo den store drømmen da gaupe?
    Ein av dei, det fins fortsatt gode bilar å slå kloa i
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  18. #16
    Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    3.288
    Antall takk

    Standard

    Denne så ikke dum ut gaupe
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

  19. #17
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.439
    Antall takk

    Standard

    Noko veldig viktig utstyr på plass, midtarmlene:
    uploadfromtaptalk1344290430478.jpg
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  20. #18
    Moderator larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    VCCN medlemsnummer
    333
    Innlegg
    6.854
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Einaste som SE kan tilføre over classic, er litt penare standardinteriør, stor turtellar og elektriske bakvindauger. Men så har den ikkje
    ABS
    og FX-motor.
    Det er nå det det er - i denne sammenhengen er vel ikke det så lite, for vi er ikke spesielt bortskjemte med utstyr på 240 generelt.

    Men var
    ABS
    standard på Classic?

    Apropos det å tynne ut: Nå begynner jeg også å kjenne at det kan bli nødvendig etter hvert... :(
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T

  21. #19
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.439
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    Men var
    ABS
    standard på Classic?
    ABS
    var ein del av classic pakken i 92 ja, men ikkje i 91. Faktisk den einaste modell med
    ABS
    som standard.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  22. #20
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.439
    Antall takk

    Standard

    Måtte plukke av armlenet og lime skrueinnfestninga i armlenet med TEC7, har nok sluppe i vulken. Litt tvilsom design heile det armlenet i grunnen. Får håpe det sit no då.

    Gode forslag til felgar? Vil ha 16", hadde tenkt på Hydra, men det vart ramaskrik heime, det var visst dei styggaste felgane i heile verda, så får prøve å bevare entusiasmen litt der.

    Galaxy syns eg ikkje er verdt det folk krever for dei, har jo eit sett med Gemini, men dei må då renoverast før ein kan ta dei i bruk på ein raud bil.

    Vil altså ha orignalfelg, noko eg har gløymt? Blir også 20 mm utspacing på begge sider, for å stabilisere bakenden.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  23. #21
    Registrerte brukere Erlend Dystland sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Biristrand/Skogbygda
    Innlegg
    1.162
    Antall takk

    Standard

    Pen bil du har fått deg, gaupe

    Tror selv Gemini ville vært pent på den bilen
    Prosjektbil:
    Volvo 242L 1975

    Bruksbil:
    Volvo 945LT 1995

  24. #22
    Registrerte brukere gull pilen sin avatar
    Medlem siden
    21. mars 2010
    Sted
    Elleville Vesten....
    Innlegg
    3.090
    Antall takk

    Standard

    grattis med godbit, vil tro siden det er en 136hk er det nok v eller vx3 kam i den orginalt så får nok et bedre resultat ved å putte i en a kam...
    2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
    1993 S2 Avant 2,2 turbo

  25. #23
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.439
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gull pilen Vis post
    grattis med godbit, vil tro siden det er en 136hk er det nok v eller vx3 kam i den orginalt så får nok et bedre resultat ved å putte i en a kam...
    Det er VX-kam, VX3-kammen er identisk, men den er avansert 3 grader. Dei tre gradene der hjelp mykje for igangsetting, så skal prøve med variabelt kamdrev på denne.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  26. #24
    Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Innlegg
    1.474
    Antall takk

    Standard

    Grattis med fin bil Hvorfor ikke bruke polarisfelgene dine? Ellers er det bare å få lakket Geminifelgene å få dem på snarest, har ikke helt sansen for Galaxy.

  27. #25
    Registrerte brukere NikolaiB sin avatar
    Medlem siden
    15. sep. 2010
    Sted
    Vardø
    Innlegg
    591
    Antall takk

    Standard

    Jeg har en vx3 liggende om du ikke satser på justerbart kamdrev
    -Volvo 740 '85
    -Volvo 142 '74
    -Volvo 244 '81

    ''Children in the backseat cause accidents; accidents in the backseat cause children.Stick to a two-seater.''

Side 1 av 6 1 2 3 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 542
    Siste post: 15/11/17, 10:11
  2. gaupe: 1992 240 Classic (orginalbil)
    By gaupe in forum 200 -serien
    Svar: 112
    Siste post: 06/09/13, 15:24
  3. M90 tom for tredje gir
    By turb00le in forum Motor og gir
    Svar: 2
    Siste post: 15/12/11, 04:41
  4. Svar: 0
    Siste post: 29/10/10, 11:00

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •