Vis full versjon : Motor og gir
Sider :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
- AQ125 Ujevn tomgang på høyere turtall, fordeler må stå mot sylinder 3 (5 svar)
- M45 som ikke går i gir, stum spake i revers, første og andre (3 svar)
- B230K småtrim (5 svar)
- Konservere overhalet motor før lagring (0 svar)
- Kardang som klirrer (0 svar)
- Trimme B230K motoren (2 svar)
- B230FK fjusker (24 svar)
- XC60 2012 DZ87/DZ8767?? D4 Automat - Overoppheting? (0 svar)
- Ulyd i girkasse/ clutch (2 svar)
- B230FK i 240, vil plutselig ikke gå (6 svar)
- Optimalisering av 2.4L D5 -10 mod. V70. Erfaringer/råd? (0 svar)
- Lokk diff-hus el-giver (0 svar)
- Chip tuning (0 svar)
- Tilkobling til oljesandwich b230 (2 svar)
- B21AT vakumklokke (5 svar)
- Ukjent turbo, hvordan finne ut hvilken type det er (14 svar)
- Ombygging til injection og ECU, ikke Volvo motor (7 svar)
- hei igjen!!! nå har jeg et problem med at bilen drikker kjøleveske! (11 svar)
- 123 Ignition B21ET MAP sensor (5 svar)
- Er det så nøye hvilken olje man bruker da (2 svar)
- olje i kjølevæsketanken! (3 svar)
- B230FT uten turbo (5 svar)
- B20 overhaling og trimming. Trenge litt hjelp ifrå nokon med god erfaring på detta området (4 svar)
- Kan B230a gå på kun 12v batteri uten elektriske komponenter? (0 svar)
- Erfaringer med tuning av D2 114hk motor? (0 svar)
- Aw55-50sn aw55-51sn (0 svar)
- Kjølevifte Ascona B230 (8 svar)
- Gruppe A turbo (0 svar)
- Garret tb0313 vs 16t (vs kkk24) (1 svar)
- Kan dieselmotoren i en 740 1986 gå uten strøm? (0 svar)
- 4 ekstra kjølekanaler, 530 topp (0 svar)
- Volvo 240, B230FK, TLAO chip - Nøling, lean spike - Går greit når den er kald. Litt fusking på tomgang (2 svar)
- Motorstopp på tomgang (0 svar)
- adapterplate vs sveise om kassa (0 svar)
- Hvilken aksel har jeg? (0 svar)
- B20 trim, trenge hjelp av nokon som veit (3 svar)
- B20 med M47 i Amazon Herregårdsvogn?? (0 svar)
- Sliter med varm motor, Tips? (0 svar)
- Kombinasjon clutch og girkasse B230FK M45 (5 svar)
- Hvilken kam B 20(2,5) (12 svar)
- Problemer etter å ha hatt av topp (2 svar)
- Oppstart av renovering 1977 242 (16 svar)
- Hjelp! B230fk som ikke vil (4 svar)
- Gebyr vegvesen v effektøkning (5 svar)
- B230FK trim (7 svar)
- 2l turbo starter ikke?? (0 svar)
- Får ikke olje til turbo (16 svar)
- Forskjell på TF-80SC (1 svar)
- Garret T3 turbo spec i 240 og 740 (2 svar)
- 240-Skuddsikker drivlinje (9 svar)
- Korte inn 1031 aksling? (9 svar)
- Lengde topp bolter, 8v (4 svar)
- Garrett GT3267S på B230FK (33 svar)
- KG2T kam lash caps? (27 svar)
- S60 T5 med BSR steg 2 (0 svar)
- Er det noen her inne som har TRIMMET Turbodiesel motoren / bilen sin? (2 svar)
- Forslag til tilførsel B21ET (5 svar)
- Hvilke tennplugger skal man benytte, til en V70 2001 mod. 2.0l turbo orginal. (2 svar)
- VIDA (2 svar)
- Turbo surging (5 svar)
- Maxxecu og tenningsmodul (5 svar)
- B230fk trim nybegynner (14 svar)
- B230fk oppsett? bare tullet eller vil det funke? (49 svar)
- Volvo 940 t5 med 6trinns zf (6 svar)
- Trengs bytte av bærelager til veiv? (0 svar)
- Porta og plana topp med større ventiler på ellers original motor (0 svar)
- Hjelp! Volvo skal ha 38.000 for å bytte topp pakning? (0 svar)
- BSRT-oppsettet, B230Turbo. (72 svar)
- Få ned effekt og moment for godkjenning (2 svar)
- Hvilken girkasseolje S70? (1 svar)
- Volvo 940 t5 trykkmåler? (3 svar)
- Volvo 940 t5 med m90 og 765 trykkplate? (4 svar)
- Polestar girkasse (0 svar)
- Spørsmål angående orginal innmat (2 svar)
- Bytte toppakning B5244T (2 svar)
- Ladetrykksmåler vise 1 bar (4 svar)
- Fjerne EGR på B230F (2 svar)
- V70D4 2015 mod. 4 sylindra 2 liter. 181 HK. fyller seg med diesel. (0 svar)
- Volvo S40 2006 1.6D (D4164T) ulyd i motor (4 svar)
- På tide å bytte toppakning? (4 svar)
- Hög avgastemp? (0 svar)
- Bytte fra M47 til M90 (3 svar)
- Blokk med nikasilcylindere (0 svar)
- Lett trimming av B230FD sugemotor og kam-valg (54 svar)
- Oljefilter til rødblokk, Wix litt stort (0 svar)
- 740 87' b230k -> Weber ettertenning (5 svar)
- A-kam b230fk (1 svar)
- Vacuumslanger, kjøpe hvor? (0 svar)
- 1992 Volvo 240 med "trimmet" B230FK. Tips ønskes. (178 svar)
- Rekke-5 N/A motor, B5244, B5254 osv (2 svar)
- Oljetype på 740 "anti spin" bakaksel? (4 svar)
- Mister motor kraft. XC60 2010 mod. (0 svar)
- Større ventiler (1 svar)
- V70n automat utfordring (1 svar)
- Identifisere diff (3 svar)
- Plutselig horribel afr B230FK (13 svar)
- 5 kroning i vannpumpa (3 svar)
- Dyser og rekkefølge (2 svar)
- M46P på Audi 2,5TDI i VW LT1 (8 svar)
- B230FX - Pris (4 svar)
- 530 topp fra B230E på B230FK (13 svar)
- Vibrasjone i 940 ved gasspådrag og motorbrems (0 svar)
- M47/m90 bolter. Ulike? (1 svar)
- Overhale Garrett TB03 fra 1988 740 (2 svar)
- Masse feil etter motorbytte XC90 D5 (0 svar)
- Bensintrykk regulator (30 svar)
- Kva er ditta for mellomaksling? (0 svar)
- D5, forskjell på dyser (0 svar)
- B5254T (1 svar)
- Fylle på olje, automat D2 (0 svar)
- nyoverhalet b230fk med ulyder! (1 svar)
- Tips til rens av kjølekanaler (1 svar)
- Delenummer originale simmeringer b230 (5 svar)
- M46 clutch frir ikkje skikkeleg ut (0 svar)
- M56h skf delenr til opplagring av quafe diff ønskes. (0 svar)
- Fjerne egr og dpf på Volvos nye D2 (2 svar)
- B230ET trim (81 svar)
- Problem med clutch pedal 240 1986. (2 svar)
- Clutch spørsmål (0 svar)
- Automatgir kveles nesten når kald (0 svar)
- Borg warner EFR 6258 (2 svar)
- Hvtblokk, vanlig tenningsvinkel og EGT? (0 svar)
- Virvelspjeld D5 (4 svar)
- M90 mellomaksling mål? (0 svar)
- Hva er kapasiteten på bensinpumpen som står i tank Volvo 940 95 og nyere. (5 svar)
- BMW kasser (10 svar)
- Clutsj spørsmål Tenaci organisk lamell fjæret til Volvo M90 (2 svar)
- Digimoto 5 OBD2 feilkodeleser for smart tlf (0 svar)
- S80 - Risting ved pådrag (0 svar)
- Svinghjul Volvo B230 – 240mm – 5,6kg – for Volvo 850R clutch (1 svar)
- Vits i å flushe gammeldags automatkasse? (2 svar)
- Hvilken kam,komp å turbo? B230FK (20 svar)
- 940 FK, spytter olje ut oljefellen (7 svar)
- TLAO+ (6 svar)
- Trimme 2,4T (3 svar)
- B5234T3 VS B5244T3?? T5? (3 svar)
- Hvilken motortype er dette? (25 svar)
- Clutch til B5204T2 (2 svar)
- Motorrens og oljetips til B230FB (13 svar)
- Bleedventil/pysventil/blødeventil hopper (5 svar)
- egr på 940/b230fk (7 svar)
- Intercooler (8 svar)
- Hodebry lh2, 4 (16 svar)
- Har B6304 og B6254 samme hjerner? (3 svar)
- Bytte av rådelager på B230FK i 940 (3 svar)
- Eksosflens (0 svar)
- Justering av girwire etter bytte av girkasse V70/2004 2 liter turbo (0 svar)
- B230FT In frame bytte av bærelager (0 svar)
- Forskjell på dyse til D5 (0 svar)
- XC 90 2009 D5-163 HK (0 svar)
- Flush av automat - alternativ måte (17 svar)
- Partikkelfilter og trykksensor på C30 1.6D (0 svar)
- Eksosanlegg og bensinpumpe 240 B230FK (1 svar)
- Anbefaling motorolje D5244 (1 svar)
- 533 topp (0 svar)
- Lettet stålsvinghjul til FK fra Pedersen (26 svar)
- Montering av Truetrac i 1031 aksel. (23 svar)
- Bytte M45 kasse til ZF bmw i 240: Speedometer spørsmål (3 svar)
- V70 1997 - 5w-40 eller 10w-40? (4 svar)
- Flushe kasse xc70 2007 D5 (2 svar)
- . (0 svar)
- Temp sensor Volvo 240 (0 svar)
- 93 mod 240 får for mye bensin (1 svar)
- Motoroverhaling, 04 V70R AWD (4 svar)
- Trenger litt fajs (weber) 45 dcoe hjelp (6 svar)
- Eksos røyk på biler generelt (2 svar)
- ZF til 1030/1031 (1 svar)
- Automat gear olje volvo v70 (16 svar)
- Hvor mye tåler orginale fk råder? (2 svar)
- Garret T3 TB0313 - R-sport (46 svar)
- Hvilken intercooler? 240 (5 svar)
- Truetrac fra summitracing.com (2 svar)
- Clutch 2004 S60R (8 svar)
- 240mm clutch på b21 215mm svinghjul???? (3 svar)
- Msd tenning, blaster ss (7 svar)
- Høg temperatur b230fk (16 svar)
- V70’n stoppet i nedoverbakke. Starter ikke igjen (11 svar)
- Få ut hylse bak svinghjulet b230fk. (5 svar)
- 1993 b230 fd problemer (2 svar)
- Kjøp av motor - B230FK / B230FT - erfaringer? (6 svar)
- Problemer med volvo v70 (0 svar)
- Jusse opp Dieseltrykk D24t (0 svar)
- Volvo 240 girkasse/clutch problem. (12 svar)
- Dyser til b230fk! (3 svar)
- Girkasse og kløtsj spørsmål. (1 svar)
- B230FK enkel "NO CHIP" tuning. (286 svar)
- Hjelp til motorbytte - Volvo s60 2,4R - betaler godt! (1 svar)
- B230ft starter ikke (3 svar)
- Prosjekt T5 motor 2T (2001mod.) (1 svar)
- Automatkasse V70 1.gen, hvor myke/harde skal de være? (3 svar)
- Billet veivakseldrev b230 (3 svar)
- B230et (2 svar)
- volvo 850 vanskelig å få i gir (6 svar)
- S80 2,4D5 motor og girtrøbbel (0 svar)
- EGR (6 svar)
- Biltema motorolje (2 svar)
- Verktøy for nullstilling av veiv og kamaksel D5 motor (0 svar)
- Diesel lekkasje (0 svar)
- B230fk problem! (29 svar)
- Tips til bra rustfrie eksoslyddempere (19 svar)
- Kengurubil (0 svar)
- Rødblokk gearkasse på hvitblokk motor? (2 svar)
- bytte ut 13c med T3, hva trengs? (8 svar)
- Trimme b230fk! (6 svar)
- m45 girkasse vil ikkje i gir! (0 svar)
- Hvordan få mest mulig moment og effekt på lavt turtall på en b230fk (6 svar)
- Valg av girkasse? (7 svar)
- Mellomakselkryss m46 240 (3 svar)
- Erfaringer med "Ebay Turbo" ? - TD04HL-16T vinklet avgasshus (1 svar)
- B20b fusker ved turtall/belastning (3 svar)
- 04 V70 T5 B5234T3 rister over 80 km/t (0 svar)
- Chip/Remap av V70 2.4D (1 svar)
- Fjerne bakrelyddemper på V70 2.4D? (0 svar)
- 2002 modell v70 automat problem (0 svar)
- Info om b21 motorene? (4 svar)
- Motorvarmer plassering b230ft (3 svar)
- Høy tomgang b230fk (64 svar)
- B230FK '96 egr VS '98 non-egr (3 svar)
- B230ET bruker 2 liter på mila. Hva er galt? (1 svar)
- Sette forgasser på 740 turbo med b230et? (1 svar)
- Sprukket grenrør... hvem reparerer? (12 svar)
- Sachs 765 (1 svar)
- Navn på rør mellom eksos og luftfilterboks (5 svar)
- Kjøpe regreim på ebay (2 svar)
- Chip på B5244T, 193hk (S70) (0 svar)
- V70, med D3 eller D5 motor (1 svar)
- B230FK i volvo 240 starter ikke (1 svar)
- Oljeretur diameter, hva trengs? (0 svar)
- B5234T5 - trimming (1 svar)
- Motorbytte (0 svar)
- Vendekant, hva er det? (1 svar)
- B5244-S4 oppgradering.. (0 svar)
- Sjekk av registerreim (0 svar)
- Vakumklokke på lh 2.4? (4 svar)
- Nøkkel til tappeplugg bunnpanne. (2 svar)
- B21a overhaling og trim (3 svar)
- Indre drivledd, ulyd? S80, 07, 2.gen D5 Automat (0 svar)
- Bosch 0 261 204 188 - startsperre? (1 svar)
- Volvo 940 b230FK Triming grenser? (0 svar)
- B230FK gnist på sylle1-4 (0 svar)
- Fjerne fuelcut uten chip? (0 svar)
- Tips til clutch kjøp (3 svar)
- Problemer etter registerreim bytte B230a (2 svar)
- b230fk stempel ? (11 svar)
- Fusking v70 2.4 bensin (2 svar)
- Periodevise startvansker S60 -01 (9 svar)
- Motorproblem volvo 240. (12 svar)
- Volvo 240 GL 1993 start problemer (4 svar)
- Clutsj alternativer til volvo 960? TIPS? (15 svar)
- Pakning t3 flens (2 svar)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.