Vis full versjon : Dyser til b230fk!
anders1997
24/11/17, 23:21
Hei, har en volvo 240 med b230fk. 220chip i hjerner og skrudd opp trykk til 0,6 på original 13c. Har no på noken kvite dyser som leverer ca det same som originale dyser til b230fk, men det fungerer dårlig. Altfor feit blanding og bruker for mykje bensin. Er det noken som har erfaring med ca samme oppsett som kan fortelle hvilke dyser som passer bra?
Tusen takk for alle svar :)
Originale dyser. Alt annet vil ikke fungere optimalt med mindre du har chip som er beregnet for det
Sent fra min SM-G390F via Tapatalk
anders1997
25/11/17, 17:50
Originale dyser. Alt annet vil ikke fungere optimalt med mindre du har chip som er beregnet for det
Sent fra min SM-G390F via Tapatalk
Hmm, ok, har originale dyser liggende, men er usikker på korleis formotstandene skal loddast, så ville helst unngå de ;) Men får prøve å søke meg til det! Tusen takk for svar!
Det mest spennede her er hvor mange tråder du skal starte om nöyaktig det samme problemet.
Ang. formostandene så rotet jeg rundt med dette senest i går kveld da vi testet 630 ccm dyser på en orginal hjerne med orginalchip.
I kontaktstikket er det 5 ledere. Den i midten holder 12V og den originale motstandsenheten grener denne ledningen ut til én av hver av motstandene. De 4 ledningene som kommer ut fra de 4 motstandene skal kobles til de 4 ledningene i hjörnene på kontaktstykket. Bortsett fra ledning nr. 5 som holder 12V og som er i midten av kontaktstykket, så er alle de andre valgfrie.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.