Vis full versjon : Motor og gir
Sider :
1
2
3
4
5
6
7
[
8]
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
- 96 940 ledningsnett på 88 740 med B230F, går det? (2 svar)
- passer 22splines sinterlamell på 4 trinskasse? (16 svar)
- shims til speedometer sensor volvo 240 (0 svar)
- hvor får jeg taki volvo 240 turbo wastegate hus, hvordan er denne turboen (0 svar)
- Lager bakkant veiv mot girkassen ved bruk av bmw zf kasse og rødblokk? (4 svar)
- Turbonetics T3 turbo. jeg kjøpte feil eksoshus. kan jeg brukde det orginale? (11 svar)
- ny CLUCTH til volvo 945 turbo (5 svar)
- tildragningsmoment for underspylingsdyser (6 svar)
- Volvo 242 fk lekker olje (2 svar)
- kjøleveske blå VS rød (12 svar)
- CLUSH, passer dette sammen? (8 svar)
- Hva er denne clutchen til? Sachs (8 svar)
- Planing av vannpumpe (7 svar)
- tips til gode bensin swirlpot tanker.... (0 svar)
- Lite spm om oppsett på B230Fk (0 svar)
- Slanger til turbotrykksstyring med 5-6mm innvendig dia, hvor? (14 svar)
- Gearkassen smeller (14 svar)
- div spørmål ang. lmm, tomgangventi. polvede svinghjulsgiverl ++ (3 svar)
- hva er dette? noe som står på turen til fuelrailen til b230fk! (5 svar)
- Öhlins til V70N bak (0 svar)
- Verksted som monterer Truetrac (6 svar)
- vakum turbo, hvordan sette dette? (2 svar)
- ko3 audi turbo på b230blokk? (5 svar)
- turbo på b230f! (3 svar)
- KKK24 til 98 mod V-70XC. Chiping? (0 svar)
- ca hk på dette oppsettet? (3 svar)
- montering av an fittings mot catch tank? Trennger man å tette noe? (7 svar)
- B230Fk med Holset hx 35 (12 svar)
- M90 lengde ? (0 svar)
- Sen oppbyggning av oljetrykk b5254t (0 svar)
- ør lite kutt innimellom...b230f (4 svar)
- m90 diesel? (17 svar)
- luftinntak b 20 (1 svar)
- Bensintrykk (9 svar)
- 850 t5 automat høyt bensinforbruk? (3 svar)
- B230fk fusker og mister kraft (15 svar)
- bytte motor i 240 st 1992 (2 svar)
- Trenger anbefaling til ny clutch 945 med m90. (0 svar)
- 963 dyser som tikker.. (4 svar)
- Benevning på org 740 turbo? (8 svar)
- an fitting på FK dyserail.. Hva må til? (2 svar)
- Bilen lader ikke (12 svar)
- Ombygd 850 1991 fra 2,5 20v til 2,4t 2005mod b5244t5 (0 svar)
- olije kjøler (2 svar)
- setter bilen i gir, men virker fortsatt som den står i fri (13 svar)
- trimming av b230ft (3 svar)
- hvordan få slyngsperre til å sperre tidligere? (2 svar)
- Autronic sm3 eller 4??? (0 svar)
- intercooler D24tic. samme som B230FT/FK med ac? (3 svar)
- Hvilken olje i M47 gearkasse (6 svar)
- Løfte ut motor av bil, hovedsaklig 240, hvilket løfteredskap? (20 svar)
- 240 med b230 ft lugger noe digert rundt 1200-1500 rpm? (5 svar)
- Hvordan toppakning til b230? (1 svar)
- holset HX35W (8 svar)
- 405 topp (2 svar)
- B230K lugger uregelmessing (9 svar)
- Emission code? (3 svar)
- Hvor mye er komplett B230fk motor verdt? (8 svar)
- B5254, Kammer, hvordan identifisere? (6 svar)
- Bygge en grei motor 300hk (37 svar)
- Turbogrenrør ala TeamBurnOut, noen med dokumentasjon? (7 svar)
- Flens turbo (2 svar)
- plassering av ekspansjonstank. Høyde i forhold til radiator? (2 svar)
- Megasquirt 2 v2, hvor kan man mappe dette på østlandet? (1 svar)
- Montering av svinghjul på b230fk. (3 svar)
- Flexplata tar i blokka, hva er galt? (7 svar)
- Erfaringer med Cxracing råder? (5 svar)
- trimming av v70xc (6 svar)
- Bakaksel problem (0 svar)
- An koblinger fra KL racing. Noe å ha? (8 svar)
- åssen motor kommer K og H kam fra (5 svar)
- Kva bensin skal dei forskjellige motorane ha? (27 svar)
- E insug vs F insug (20 svar)
- blende lokk til der fordeler sitter i blokka og kjøleveske blendelokk på blokka (2 svar)
- Fylle olje m90 (3 svar)
- Motoren står dønn så fort jeg skrur til rådeboltene, selv om det er innen for toleransene. (15 svar)
- 6 pucket sinter til M90? (10 svar)
- Volvo 940 låstebak hjul/risting ?? (3 svar)
- Erfaring rundt bilcross-shop`s 530-topp til turbobruk (6 svar)
- hvor kommer oljetrykket inn i filter? midt eller utsiden? (4 svar)
- B230F triming (4 svar)
- B5234t ryker hvitt nåe den blir varm.. (5 svar)
- Bensinpumpe starter ikke alltid. Har bare byttet til B230FK (12 svar)
- porte eksos manifold på turbo motor, noe for seg? (9 svar)
- div spørsmål (0 svar)
- Volvo 940 1031 eller 1041 bakaksel? (4 svar)
- hvor mye hk ved chipping av b230f ? (1 svar)
- 3L 24v fra 960 div spørsmål (6 svar)
- b230fk tungstarta (2 svar)
- Lurer på diverse tiltrekningsmoment b19/b21 (2 svar)
- toppakning (16 svar)
- garet TO4B T3/4 ?? (1 svar)
- trykksette k-jet (10 svar)
- s/v40 1.8l bytte til 2l? (1 svar)
- trimming av volvo 945 turbo (12 svar)
- hva er komp forholde i ei b23et? (0 svar)
- volvo 740 turbo 230 et fusker. ryker svart etter forsøk på prøvekjøring. (0 svar)
- Svinghjul, triggersensor problemer. (0 svar)
- t3/t4 KSR (1 svar)
- B230ET Motor kutt (4 svar)
- Volvo 940 Holset HX40 (4 svar)
- volvo v70 2.0 turbo hakker på høyt turtall. (0 svar)
- ustabilt laddetrykk med 40mm HKS-style ekstern wastegate (17 svar)
- Bensinpumpe i tank på volvo 240 med B230AT men B230A pumpe i tanken, Får for lite bensin.. tips? (7 svar)
- Ny turbo, clutch og bakaksling (4 svar)
- riktig type sperre til aksel? locker fra summit. (7 svar)
- b230fk vil ikke starte - problem solved (6 svar)
- bakakselolje? (3 svar)
- Nybygd B230FK. "Dunkelyd" som kun høres inni bilen. Med film. *LØST* :p (5 svar)
- Fra m46 til m47, HJELP (3 svar)
- Spørsmål ang 240 og getrag.. (2 svar)
- 02 V70 2.4d: Mulig slitt utløserlager? (PROBLEM DELVIS LØST) (9 svar)
- Hva er dette (bilde)? Står på innsug til turbo B230FK (5 svar)
- Spørsmål om AN koblinger mot 044 pumpe og oorginal filter (1 svar)
- ustabilt ladetrykk (11 svar)
- speedoring til slyngsperre (2 svar)
- Hjelp med AFR (21 svar)
- Bremser - Automatkasse (19 svar)
- M46 problem! Hopper ut av gir + ulyder (0 svar)
- Bremseskiver v70 1999 modell (1 svar)
- skifte pinjonglager.. (0 svar)
- Tennplugger (10 svar)
- aisin warner 55-50sn til v70n 2002 (6 svar)
- bcb intercooler, bolt on? 240 å 740 (3 svar)
- b230 med megasquirt går feitere og feitere ved hardkjøring (0 svar)
- krx400 turbo på 940 med fk motor (21 svar)
- Hva kan være feil? Må kinne hver gang jeg starter bilen. Volvo V40 T4 (4 svar)
- Innkjøring og erfaringer med TLAO chippene? (16 svar)
- 250 opsett i FK (18 svar)
- Motoroppgradering/Overhaling..? (0 svar)
- Spørsmål ang. Weber DCOE (4 svar)
- modde slyngsperre? (14 svar)
- Bygge kvass forgassermotor! Tips? (4 svar)
- AFR 19,9 hvem justerer lh2,4? (6 svar)
- Montering av 16V Stempler fra Sten Parner Motor (5 svar)
- Kobberrør istede for Silikon? (8 svar)
- Hvilken turbo? HX35, 19t 16t osv... (1 svar)
- b23 turbomotor fusker i sving. (0 svar)
- Hvor montere wastegate på org turbo? (6 svar)
- Kjøpe Lamell til BMW ZF kasse hvor ? (1 svar)
- Veivaksel R6 vs T6. (2 svar)
- Olje problem, B230ET (21 svar)
- Få ned eksostemp (12 svar)
- b234 turbo eller b230ET med 16v topp?? (2 svar)
- Ny oljepumpe til lettere trimmet FK-motor. Hva bør jeg kjøpe? (6 svar)
- pakning, olje bakaksel. (1 svar)
- Hk i b230fk (16 svar)
- Snodig startproblem på B230ET (5 svar)
- Forskjell på V70 2.5 Turbo og 940 2.3 Turbo, med tanke på effekt? (4 svar)
- Weber 45 italiensk/spansk (1 svar)
- enkel eller dobbeltmasse svinghjul?! (2 svar)
- hx35 for høyt ladetrykk (6 svar)
- Holset HX35 - Flere? (18 svar)
- D24TIC, hva er dette? (1 svar)
- msd tenning spørsmål (5 svar)
- B230FK går ikke som den skal på 0,7bar (9 svar)
- Jaging på tomgang 230et motronic (13 svar)
- Nye stempler til fk! (3 svar)
- Lampe i dashen (13 svar)
- spørsmål M47 (11 svar)
- Bruk av 2 enkle gassere på turbo motor? (4 svar)
- spørsmål ang kam (1 svar)
- formotstand ledninger (1 svar)
- M90 på B23a ? (1 svar)
- Overhaling av girkasser til SVIS (0 svar)
- Spørsmål 940 ft automat, passer styre enhetene fra disse på manuell gir? (1 svar)
- Hvilket lokk til vann tanken? (2 svar)
- noen som har prøvd eller har erfaring med Ostrich?? :) (37 svar)
- bremsekraft forsterker/ innsug til 16v turbo?? noe tips?? (3 svar)
- Standard med slyngdiff på alle 98 mod.945? (1 svar)
- Garrett GT4082S - ubrukelig? (1 svar)
- Fra M47 til M90 enkelmasse (1 svar)
- turbo surging? (11 svar)
- Tenningsbank (9 svar)
- Erfaringer med KKR480 noen? (1 svar)
- Reimhjul B23a (0 svar)
- turbo til 300oppsett (28 svar)
- Girkasse ulyd, M46 (10 svar)
- Fjerning av org resirk dump, ingen lyd! (6 svar)
- "Sekvensielle doble turboladere" (2 svar)
- A kam (2 svar)
- T3 på 940 (12 svar)
- Heisann, har volvo auto og holder på å daue... (6 svar)
- Veiv spørsmål ang B230ET86 mod (2 svar)
- overhale B230ET? B230ET med LH2.4 - Hva skal til? (2 svar)
- Weber 48 IDF på volvo 240? (3 svar)
- turbotrykk forsvinner brått (5 svar)
- Bensin catch tank spørsmål! (0 svar)
- start problemer med volvo 740 turbo (0 svar)
- Montering av M90 på B230FB med enkeltmasse-svinghjul *HASTER* (5 svar)
- 2,4D 131 hk ---> D5 163 hk ? (4 svar)
- problemer med min volvo 240 b230ft motor. (9 svar)
- 240 med b230ft sp (3 svar)
- Bensinumpe som ikke trenger pumpe i tanken.! Finnes det? (0 svar)
- hard pedal etter cluchbytte, 240 (1 svar)
- Mellomaksling skaper hodebry De Luxe....Volvo 960 1995 model. (27 svar)
- Hvor mange grader fortenning på B19? (2 svar)
- Justere Wastgate og ladetrykk (0 svar)
- Bensin pumpe til 1996mod 940 (2 svar)
- hei har en kompis som ska øke efekte litt :) og trenger litt hjelp! (11 svar)
- Klakking fra sylinder & gnist fra fordeler (4 svar)
- innmat 230Fk/Ft vs B23 e/at (10 svar)
- Nettside med delenr.? (1 svar)
- D24T blir veldig varm (5 svar)
- Overhaling av B230a, tips? (1 svar)
- hvilken girkasse til min 740 turbo?? (0 svar)
- Plenum innsug! diskusjons tråd, erfaringer og råd! (0 svar)
- rett kam til turbo :) Garret TB34 (19 svar)
- olje trykk sp (3 svar)
- trim til b230A (3 svar)
- Planslipt topp (405) b230, reg reim? (2 svar)
- 530/531 topp på b21 a? (0 svar)
- HASTER overgang på turbo (1 svar)
- Chip til V60 D2 2012? (2 svar)
- erfaring med volvo chiper!! (1 svar)
- Trimme b230k (2 svar)
- olje gir bakaksel (3 svar)
- HJELP ;) Motor bytte i 145 min ;) ombyggning til FD med gasser ;) (6 svar)
- full celle 40L fra kimmit (1 svar)
- Hvor får man kjøpt overdim. B234F stempler? (3 svar)
- b230 ft rør (0 svar)
- Poly motorfeste til 940 (2 svar)
- Sliter med å få jevnt turbotrykk (1 svar)
- Tips til rustfri 3" sluttpotte som demper mye (0 svar)
- Tips og triks; Femmer bygge (0 svar)
- register og A kam. (13 svar)
- Bygge om 760 v6 + automat, til b230fk og m90, mye jobb?? (6 svar)
- clutch til m47 (1 svar)
- Svinghjulsspørsmål, igjen! (1 svar)
- intercooler og øljekjøler.. ØK (0 svar)
- Bytte fra 530 topp til 531 topp på b230ft (20 svar)
- Problemer - Topp (405) b230 (9 svar)
- spørsmål ang kam bytte 240 om noen kunne hjulpet med et svar ? (5 svar)
- ustabilt turtall på b20 (2 svar)
- BTR spørsmål HASTER (13 svar)
- Problemer med at bilen bare fjusker og ikke går som det skal.. (3 svar)
- 93mod volvo 940 gl automat. (5 svar)
- ideer på plassering på oljekjøler (8 svar)
- Hva ligger en slik motor på i pris? (7 svar)
- Lambdalys i dash b230fb, 940 *Hjelp* (5 svar)
- oljepumpe (1 svar)
- bygge om 740 fra gasser til diesel. hva må gjøress med ell anlegge? (1 svar)
- Hvordan motor bør velges å trimme,sugemotor (6 svar)
- 240 turbo ploblemer (9 svar)
- Volvo 850 chip løs. Hvor skal den stå? Hvilken produsent? Bilde. (4 svar)
- m45 og svinghjulssensor + bensinpumpe spm (8 svar)
- Plutselig for feit blanding (1 svar)
- b21at. kan jeg bruke denne btr? (10 svar)
- trykk i turbo motor, sette ånding i toppdeksel? (0 svar)
- Mellomaksel balansering - hvilket firma kan dette? (20 svar)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.