Vis full versjon : Motor og gir
Sider :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
- Starter volvo B230 i Opel Kadett C (2 svar)
- kjøre på orginalt trykk på chippa hjerne (4 svar)
- volvo ujevn tomgang (2 svar)
- hjelp med bensinpumpe (0 svar)
- Justering av kamdrev (3 svar)
- Erfaringer med Turbonetics GTK 450 ? (1 svar)
- steder i Sverige dem monterer turbomotorer med tuv papirer? (0 svar)
- Gunnar hagerud (8 svar)
- Knekt bolt på turbo. V70 2.0. (5 svar)
- gåen turbo?, volvo 240 (1 svar)
- Type gearolje (0 svar)
- ''Vanlige'' spm om M90 (6 svar)
- stempel ringer, ikke komplett? (2 svar)
- Fått riktige tennplugger? (b230a) (2 svar)
- MSD blaster 2 0,8ohm resistor. (1 svar)
- XC70 Tuning (0 svar)
- Knust trykkplate!? (17 svar)
- volvo 240 turbo. lager pipelyd ved langt pådrag (4 svar)
- WG med høyere grunntrykk? (21 svar)
- 3.91 bakstell 760 (3 svar)
- v band flenser/klemmer (1 svar)
- V70 2,5 10V fusker noenganger.. (6 svar)
- Null oljetrykk etter overhaling (10 svar)
- Lekker som faen ut av toppen (6 svar)
- hva er standard størrelsen på ventilene i b20 topp? (3 svar)
- Truetrac lyder (8 svar)
- Tenningsgrad B230ET (2 svar)
- Dreiemoment på FK (3 svar)
- vann i veivhusventilasjon, V70 XC 99mod (8 svar)
- 240mm enkeltmasse svinghjul? evt. ØK (9 svar)
- Oppgradere tenning på b230fk (7 svar)
- slange til orginal oljeretur (9 svar)
- Trenger jeg overdim stempelringer etter honing? (11 svar)
- Hjelp! Wastespark tenning, hvordan? (5 svar)
- Hvordan få av wire/slavesylinderen fra blokk på 240 (6 svar)
- ca pris på overhaling av rødblokk topp (motor sykdommer) (17 svar)
- Tips til liten luftfilterboks. (3 svar)
- MSD Blaster 2 coil motstand? (2 svar)
- 940 FK turbo oppsett ? (27 svar)
- Utløyserlager til Getrag 265 på B230 (1 svar)
- V kam vs A kam på B230ET (20 svar)
- 19T turbo, S2 dyser, Storcooler på B230FK? Godkjenning? (8 svar)
- problemer med topp på B5244t (6 svar)
- Hvor kjøpe separate coiler? (7 svar)
- Dalende turbotrykk fk (2 svar)
- Tenningsbank ved rask akslerasjon. LH2.4 (6 svar)
- Veivhusventilasjon på b230a. (0 svar)
- bygge om b230fd til turbo (4 svar)
- -98 945lt går ikke på tomgang etter turbobytte (4 svar)
- http://bakaxel.se (1 svar)
- Justeringstips til Weber 32/36 mottas - nå også med justeringer av tenningskurve! (23 svar)
- Veiv fra b23 i b230 eller omvendt? (3 svar)
- 3" JT anlegg problem! (5 svar)
- b18 stopper når jeg kjører i oppoverbakke (3 svar)
- Dyser til E topp ? (3 svar)
- 13c, 3" eksos og boost creep (25 svar)
- Trimme B230F? (2 svar)
- Lite hakk i sylindervegg, volvo b20. (3 svar)
- Hvor mye effekt kan en ha med dobbeltmasse svinghulet til b230fk/M90 (0 svar)
- Haldex. Vekk med AYC og få samme muligheter til å sladde på snø som R awd har. TIPS. (0 svar)
- oljetrykk på b230fk (4 svar)
- Volvo 240 kutter ved turbotrykk (0 svar)
- Stålpunsslanger og kiblinger til krx 400 turbo (3 svar)
- [Video] Ulyd i clutch-huset etter bytte av clutch og trykkplate (1 svar)
- clutch på m90. får ikke pedal. (14 svar)
- Turbo mister trykket i fjerdegir (8 svar)
- 1030 utv i 1031 bakaxel (2 svar)
- b230fk og turbobytte (3 svar)
- Trøbbel med og få b230fk til å gå reint! HJELP tas mot med stort TAKK! (1 svar)
- De gamle kassene skal helst ha GL-1 olje, og ikke GL-4/GL-5 (4 svar)
- Ombygging til 13c på ft motor, oljerør? (8 svar)
- M90 med enkelmasse, lagring av aksel i svinghjul (1 svar)
- Hjelp med "200 Oppsett" fra BSR (10 svar)
- EGR blanking - D5 (21 svar)
- Verktøy for demontering av ventiler. (4 svar)
- shimse truetrac, nødvendig? (17 svar)
- volvo 242 turbo kutter (9 svar)
- blende org dump på b230fk (2 svar)
- Vifte anbefaling? (27 svar)
- moment i turbinhjul turbo (7 svar)
- sveising av orginal grenrør, holder det? (8 svar)
- Ideer rundt veivhusventilasjon B230 (9 svar)
- Adapterplate/løs clutchkåpe fra ford small blokk til volvo m40-serie kasse. (6 svar)
- vilken sinter lamell? getrag 262 (5 svar)
- motoren kveles ved pådrag.. hva kan være galt? (0 svar)
- Billig H råder bedre en org. råder på fk? (1 svar)
- Trimming av 2,0lt motor(hvitblokk) (7 svar)
- Hva trengs for rettstilling ? (4 svar)
- M45-kasse i volvo 940. (0 svar)
- trykkpresse for å skifte hjullager (4 svar)
- ledningsnett (0 svar)
- Liten eller dårlig drift på bakakselen i 2006 XC90 D5 AWD (1 svar)
- Rettstilling av skråstilt motor (8 svar)
- 0/5W-40 vs. 10W-40 Syntetisk/mineral. Oljebegrep mange har missforstått? (7 svar)
- Bytte av pakninger på B230ET - div spørsmål (3 svar)
- veivhus ventilasjon b19at (5 svar)
- FD med rare nykker. (Rettet til FD) (22 svar)
- Høy - lavtrykks turbo? (5 svar)
- Turbolyd - Volvo V50 2010 2.0D (6 svar)
- volvo v70 2L enkel trim (5 svar)
- Montering av Aussie Locker. Hjelp! HASTER! (25 svar)
- XC70 D5 Turbo (6 svar)
- moment på reimhjul. (9 svar)
- Kobber topp pakning, fordel/ulempe? (4 svar)
- 230 FT / 93 mod med for høy co (0 svar)
- Hvor finner jeg kamakslinger? (2 svar)
- Lock up. (9 svar)
- b21 problemer (18 svar)
- fall på retur slange ifra turbo? (2 svar)
- problem med "300-oppsett"![LØST] (40 svar)
- HPO og ARP hjelp (2 svar)
- regreim d24 (1 svar)
- HASTER: Kvinelyd etter regreim bytte (1 svar)
- Fra Motronic 1.8 til 4.4 (6 svar)
- Starter slår ikke inn i det hele tatt (5 svar)
- Dump ventil (3 svar)
- Verdi --> Getrag kasse (1 svar)
- ''Klikk'' fra mellomaksling/kardang-området når bilen skal løysast ut (2 svar)
- M90 og enkelmasse veit det er mange tråder om det, men dette er et annet spørsmål :p (17 svar)
- forsterket Clutch M90 ? (21 svar)
- Clutch "mister trykk"? (6 svar)
- Grønne cosworth dyser (2 svar)
- Ny turbo på S60 (1 svar)
- ventilstammer i 530 topp (2 svar)
- hvordan olje ved første oppstart.?? (0 svar)
- Er det oljerestriktor på 13c - Isåfall hvor? (2 svar)
- 940Turbo grenrør VS 740 Turbo grenrør (2 svar)
- tips til montering av råde lagre (5 svar)
- tips til montering av frostplugger (1 svar)
- hvordan spenne opp clutch på dobbelmasse?!! (6 svar)
- For høy Co på EU-kontroll (14 svar)
- motor går ikke pent etter topplokk og turbobytte. Oppdatering: motor går, men lekker olje! hjelp (17 svar)
- Kammer Fra 2,0L på T5? (4 svar)
- spørsmål ang K1 råder (9 svar)
- B234f topp plansliping (3 svar)
- b230fk med t3 turbo. Problemer med dump. Hvordan montere resirk? (2 svar)
- volvo getrag hardy (4 svar)
- Hvilken toppakning bør jeg bruke på B230et og div spørsmål (22 svar)
- Register havari B234f (1 svar)
- b21a konvertere til turbo (8 svar)
- 558 Dyser. Funker ikke. (13 svar)
- bytta turbo å så kommer problemene.. "blårøyk" (32 svar)
- Høyde orginal 531 topp? (1 svar)
- Plenum fra Kl racing? (2 svar)
- Hel mellomaksel med bmw-kasse (14 svar)
- 558 dyser fra ksr. (2 svar)
- Sprengskisser/splitt-tegninger av B230 F/FT/FK (5 svar)
- trimming av b230ft over 300hk (1 svar)
- Spørsmål angående reparasjon av M46 girkasse (5 svar)
- Tips til å få ventilslipepinne til å sitte bedre (1 svar)
- feilkode 1-1-3 LH 2,4 med meir. (2 svar)
- B6254 (2 svar)
- Girkasse D24T?? (41 svar)
- Trenger hjelp med identifisering av getrag kasse. (5 svar)
- Hvilken vei skal "lagerbukken" til veiva stå? (4 svar)
- Borre inn dysehull i topp, størrelse på borr? (3 svar)
- 968 dyser (19 svar)
- ta ut motorvarmer ifra blokk. +gammel frostplugg (1 svar)
- Model tilpasset intercooler 940 (12 svar)
- lite oljetrykk på tomgang ved varm motor (11 svar)
- Clutch på D24T? (19 svar)
- M45 2 forskjellige kasser? og muligens en m40? (3 svar)
- m90 og enkelmasset svinghjul (3 svar)
- Kjøpe komplett overhalings sett b230fk (3 svar)
- Er det gjort noe med innsugkanal på denne 531 toppen? (3 svar)
- Bytte til 230F (1 svar)
- Bygge om svinghjul (4 svar)
- Bytte veiv i B230FK (4 svar)
- AN-kobling til bensinslangen på F-innsuget. (1 svar)
- Er det lager i toppen for kamakselen i 8v? (3 svar)
- Øke turbotrykk 2.0t 200mod (3 svar)
- Volvo s80 2.0 T - Går dårlig når den er varm ( Feilkode 261A ) (0 svar)
- fra m46 til m47? (2 svar)
- Hvor mye er mulig å dra ut av org. Fk på 98 octan?? (12 svar)
- spørsmål ang stempler å veiv/råde lagre (2 svar)
- turbotrykks måler (1 svar)
- tennings problem 740 turbo. ingen gnist.. (2 svar)
- Boost controller spm (57 svar)
- Hva kan gjøres med v70 2,4 Turbo for mere effekt? Har bsr chip (1 svar)
- Rørdim grenrør (0 svar)
- Enkel overhaling av b230f+t, noe jeg må tenke på/tips? (3 svar)
- forskjeller 240\940 grenrør (6 svar)
- Aussielocker sperre oljetype? (1 svar)
- b230 et 85 turbo spørsmål (2 svar)
- B230F + T og LH 2.4 (13 svar)
- m46 (7 svar)
- 16v topp marine (13 svar)
- Regreim spørsmål (3 svar)
- R dyser på fk. trenger jeg formotstand? (6 svar)
- Hvordan E-innsug på på FK? (11 svar)
- Større turbo på D24T (3 svar)
- gjenger på oljetrykksgiver 2,4L LT c70 2000modell? (6 svar)
- Volvo topper (19 svar)
- Røyk og oljeforbruk. (31 svar)
- Noen som kan hjelpe meg å finne en rimelig kinaturbo som passer bolt on på min 240 turbo? (1 svar)
- b21, 16v (2 svar)
- B21A meget rar lyd i motor. (3 svar)
- m46 hopper ut av gir -.- (16 svar)
- TurboXS dual stage boost controller vs HEAVY DUTY/High Power dual stage boost controller? (5 svar)
- Høyt trykk i innsug med tanke på vakum komponenter (9 svar)
- Dyser i topp 405 (11 svar)
- demontering av B21ET T3 Turbo (2 svar)
- chip holder (0 svar)
- Alternative dyser til orginal fk (1 svar)
- B234 + kJetronic (2 svar)
- Moment og gjenbruk av bolter (1 svar)
- AN koblinger til nuke fuelrail (1 svar)
- Girkassa hopper ut av gir, hva er/kan være årsaken ? (23 svar)
- triggerpunkt på kvitblokk? (0 svar)
- Superbillig turbo (50 svar)
- NA konvertere turbo motor (b230fk) (10 svar)
- Div spm om ihopsetting av motor. (8 svar)
- B230FK - Identifisering av to ukjente dingser (Bilde) (5 svar)
- Oljetype på B230FK (7 svar)
- ikke bra med oljecatchtank? (2 svar)
- Tips til montering av vanntilførsel turbo (0 svar)
- 92mod 745 får ikke bensin. har byttet bensinpumpe. (2 svar)
- bilen går nesten ikke på tomgang etter lmm bytte (7 svar)
- Nippel på innsuget til montering av turbotrykksmåler?!?! (2 svar)
- hvilken wg er best? (1 svar)
- Problemer ved oppstart V50 2.0D. (3 svar)
- godkjenne volvo 6er i 242 (7 svar)
- 558 Dyser. (23 svar)
- 1041 Bakaksel (4 svar)
- Hvorfor blir hardy eller krysskobling brukt på girkasse (6 svar)
- Riktig oppførsel på turbotrykksmåler? [LØST!] (8 svar)
- Bensinpumpe oppsett (0 svar)
- Trenger hjelp for å få stilt ned ladetrykket (9 svar)
- biltema eksosbandasje? (17 svar)
- Innsug til 2 doble weber. 45 (6 svar)
- Haster... er det ulikheter på en 1994 mod 2.0t i forhold til en 1996 mod 2.0t?? (1 svar)
- tenning b21 at? (5 svar)
- "vinkel" på olje inn/ut på turbo?? (4 svar)
- hvor mange nm skal diff skrus til med? (3 svar)
- M90 på b20 (2 svar)
- Hva gjøre med veivhusventilasjon B230FK (11 svar)
- Godkjenne FT i 240 uten papirer på motor? (3 svar)
- grønne silikon slanger? (3 svar)
- bensinpumpe 300hk oppsett. (12 svar)
- Moment på arp bolter B230 (5 svar)
- Hvilken olje bruker du på bak aksling med aussi locker montert i? (3 svar)
- Bytte av termostat(gammel type) på s60 (1 svar)
- marineveiv? (2 svar)
- finst det forskjell på 531 toppane? fekk tak i ein til 740 en men skjønna meg ikkje heilt på den.. (3 svar)
- Hvilken mellomaksling må jeg ha? - Bygge om fra m47 til m46 i 240. (0 svar)
- hvilke getrag kasser er dette? (2 svar)
- Bsr chip i LH 2.4 (3 svar)
- ladetrykk b230ft (4 svar)
- Fk stopper på 3500? (22 svar)
- Veivhusventilasjon med sug fra eksos? (25 svar)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.