Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1.424
Side 48 av 123 FørstFørst ... 38 46 47 48 49 50 58 98 ... SisteSiste
Viser resultater 1.176 til 1.200 av 3069

Tråd: Volvobrage's 242 prosjekt

  1. #1176
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Førde, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    305
    Antall takk

    Standard

    tøft med litt dekkstrekk men ikkje noke overdrive, syns 255 vart litt smalt.. Men kan hende det blir bra på bilen og du får felgen jamt med hjulbuen

  2. #1177
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av daols1 Vis post
    hadde vært flott om du hadde sjekka det
    Hempel heiter malinga eg har brukt
    Sitat Opprinnelig postet av samuel Vis post
    tøft med litt dekkstrekk men ikkje noke overdrive, syns 255 vart litt smalt.. Men kan hende det blir bra på bilen og du får felgen jamt med hjulbuen
    Ja einig med deg, er fint i små mengderTrur eg fyrer på med 265!Blir ikkje strekk då, men satsar på det blir kult uansettGreier kansje få felgen på samme plass som no med valsing, får sjå


    Nåken som veit koffor eg ikkje har feste til det fremste staget til framskjermane på bilen?
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  3. #1178
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Kva er planen med bilen? Type "ordinær" 242 med detaljar ein først ser når ein ser på den to gangar? Om det er det, så ville eg ikkje hatt noko dekkstrekk, det passar ikkje på ein Volvo som ikkje ropar om oppmerksomheit.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  4. #1179
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Kva er planen med bilen? Type "ordinær" 242 med detaljar ein først ser når ein ser på den to gangar? Om det er det, så ville eg ikkje hatt noko dekkstrekk, det passar ikkje på ein Volvo som ikkje ropar om oppmerksomheit.
    Blir vel egentleg ein "vanleg" 242 ja, men med litt kule detaljar som gjer at den skiljer se ut blandt dei som kan volvoBlir litt karbon delar etterkvert men ellers ikkje mykje uorginalt på utsida av bilen..
    Trur eg kjører på med 265 så får vi sjå kordan det blirPrøver felgane med 265 og testspaceren før eg kjøper nye spacera uansett, så går jo an og angre seg og før eg bestiller spacera
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  5. #1180
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Hadde ein liten time etter jobb idag og fekk gjort litt
    Tredd gjengerøret utapå fjørbeinet, har trua på detta blir bra!Gjengerøret var nesten 1mm mindre i innvendig diameter så blei eindel sliping, men pressa det greit nedpå for hånd til slutt


    Blir sveist både oppe og nede, oppe har eg gjort det sånn..Smelter vekk akkurat øverste del av kanten på fjørbeinet, men sliper det til etterpåMen vil ikkje heilsveise før eg har med demparmutteren og skrur inni under sveising


    Edit: Det orginale bremseslange/rør feste skal kappast av og, glømte og gjere det idag
    Sist endret av volvobrage; 04/02/13 kl 20:35
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  6. Takk Larsgunnar takket for denne posten
  7. #1181
    Registrerte brukere Tor24 sin avatar
    Medlem siden
    29. juli 2010
    Sted
    Modum
    Innlegg
    878
    Antall takk

    Standard

    Dette blir så bra Minner meg om de første coilovera jeg lagde selv, funker gull det der. Har sendt deg lokket i dag så da forventer jeg litt heftig watt link bygge her snart..
    Fikser det meste til Volvo

    242 Rallycross bil
    75 Volvo 244 Banebilprosjekt "Kermit"
    83 Volvo 242 GrA/Rsport prosjekt

  8. Takk volvobrage takket for denne posten
  9. #1182
    Registrerte brukere Amundsen T5r sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Nordkisa
    Innlegg
    1.601
    Antall takk

    Standard

    Ser veldig bra ut Du er helt sikker på at røret ikke må lengre ned?
    Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..

  10. Takk volvobrage takket for denne posten
  11. #1183
    Registrerte brukere Larsgunnar sin avatar
    Medlem siden
    12. mai 2011
    Sted
    Harstad, Troms
    Innlegg
    868
    Antall takk

    Standard

    Se der ja!
    Samme coiloversplan som jeg har for Bmw'en!

    Men er det virkelig nødvendig å sveise de i øverkant?
    Skal jo holde i massevis å kun sveise i bunn mener jeg... Med mindre du har slipt så mye at de er "slarkete"?
    De til Bmw'n er 51mm innerdiameter, og fjørbeina er 51mm ytterdiameter, så jeg sliper bare vekk skitt o.l, presser røra nedpå, og sveiser i bunn.
    -1993 Volvo 240, prosjekt tråd her. Solgt.
    -1987 BMW E30 325i, prosjekttråd på bimmers her.

  12. Takk volvobrage takket for denne posten
  13. #1184
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Tor24 Vis post
    Dette blir så bra Minner meg om de første coilovera jeg lagde selv, funker gull det der. Har sendt deg lokket i dag så da forventer jeg litt heftig watt link bygge her snart..
    Ja satsar på det kjem til og funkeBlir spennande og teste!Flott, tusen takk for hjelpa Det og blir spennande og sjå korleis det går
    Sitat Opprinnelig postet av Amundsen T5r Vis post
    Ser veldig bra ut Du er helt sikker på at røret ikke må lengre ned?
    Ganske sikkerDei selger jo eindel forskjellige fjærer på rallyshop, den tjukkelsen eg skal ha har dei i lengder frå 178mm till 355mm..
    Sitat Opprinnelig postet av Larsgunnar Vis post
    Se der ja!
    Samme coiloversplan som jeg har for Bmw'en!

    Men er det virkelig nødvendig å sveise de i øverkant?
    Skal jo holde i massevis å kun sveise i bunn mener jeg... Med mindre du har slipt så mye at de er "slarkete"?
    De til Bmw'n er 51mm innerdiameter, og fjørbeina er 51mm ytterdiameter, så jeg sliper bare vekk skitt o.l, presser røra nedpå, og sveiser i bunn.
    Tja, du har jo kansje eit godt poeng der?Dei slarka ikkje, måtte ta i når eg pressa dei ned for hånd..Også stoppa dei naturleg der eg ikkje har slipt lenger og, så holder kansje i massevis og sveise dei kun under?Skal vurdere det
    Takk for tips!
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  14. Takk Larsgunnar takket for denne posten
  15. #1185
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sveist fast gjengerøret og spindelen på oppsidaGjorde som Lars Gunnar foreslo og sveiste gjengerøret kun nede..Får sjå om eg sveiser spindelen på undersida og, men skal vel strengt tatt ikkje være nødvendig når eg sveiser oppsida + inni det orginale holet igjen..Sveisinga blei heilt ok, sveisen mot gjengerøret trur eg eg sliper med bandsliparen så den blir glatt og fin..
    Skjærte av bremseslange festet og

    Sist endret av volvobrage; 05/02/13 kl 17:47
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  16. Takk Larsgunnar takket for denne posten
  17. #1186
    Registrerte brukere christer sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2012
    Sted
    Nøtterøy
    Innlegg
    324
    Antall takk

    Standard Volvobrage's 242 prosjekt

    Det skal du jammen meg ha! Du får faktisk gjort litt nesten hver eneste dag du misunner deg litt der. Du har forresten veldig veldig sexy sveiser, de er som ett godt stykke kjøtt. Helt perfekt!

  18. #1187
    Registrerte brukere Larsgunnar sin avatar
    Medlem siden
    12. mai 2011
    Sted
    Harstad, Troms
    Innlegg
    868
    Antall takk

    Standard

    Sjå!

    Jævla fin sveis i bunn mot spindelen!
    "Wiggling the cup"-teknikken du har brukt der?
    -1993 Volvo 240, prosjekt tråd her. Solgt.
    -1987 BMW E30 325i, prosjekttråd på bimmers her.

  19. #1188
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av christer Vis post
    Det skal du jammen meg ha! Du får faktisk gjort litt nesten hver eneste dag du misunner deg litt der. Du har forresten veldig veldig sexy sveiser, de er som ett godt stykke kjøtt. Helt perfekt!
    Hehe, takker for skryt! Artig at du likar det såpass bra
    Prøver og ta ein time eller to etter jobben av og til, er så greit og ikkje reise heim og bli slapp på sofaen..Vanskeleg og komme seg ut igjen nåken dagar då
    Sitat Opprinnelig postet av Larsgunnar Vis post
    Sjå!

    Jævla fin sveis i bunn mot spindelen!
    "Wiggling the cup"-teknikken du har brukt der?
    Takk for det!Blei greit, akkurat den typen fuge med god støtte er eg blitt jævlig god på no(viss eg har lov og sei det sjølv) så greier få det skikkeleg jamnt og fint heile veien når eg er i sigetMen trenger verkeleg øve på rørsveising blandt anna..

    Er den teknikken jaMen har funne ut at det viktigaste er faktisk ikkje kor nøyen ein er og pendle(til ein viss grad såklart) men at tilsettet heile tida ligger i badet og renner inn jamntNår det begynner og klumpe seg og ein dyppar pinnen blir sveisen ujamn med ein gang!
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  20. #1189
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.437
    Antall takk

    Standard

    Ser råbra ut

    Ca hva kommer sjølkosten på og bygge coilovers sjøl?
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  21. #1190
    Registrerte brukere Larsgunnar sin avatar
    Medlem siden
    12. mai 2011
    Sted
    Harstad, Troms
    Innlegg
    868
    Antall takk

    Standard

    Hehe!
    Rørsveising begynner jeg å bli god på! Veritas godkjente et rør jeg sveiste, som de tok røntgen av

    Viktig å holde tilsettet i smeltebadet hele tiden ja! Dypper man, blir det fort stygt og ujevnt.

    Funker bra å holde tilsettet i "nøkkelåpninga" når man sveiser rør!
    -1993 Volvo 240, prosjekt tråd her. Solgt.
    -1987 BMW E30 325i, prosjekttråd på bimmers her.

  22. #1191
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Marius-Skau Vis post
    Ser råbra ut

    Ca hva kommer sjølkosten på og bygge coilovers sjøl?
    Takk for det Marius
    Gjengerøra kosta nett over 700kr pluss fraktSå kostar fjørene 295 pr stykk står det på sida deira, men rekner nesten med det varierer i forhold til lengde og hardhet..Etter det gjenstår kun overflatebehandling
    Demparar osv tar eg ikkje med for det må ein vel kjøpe uansett..Men i forhold til f.eks pedersen sitt byggesett blei det eindel billigare, trur eg
    Skal muligens ha på forsterkningsplater og(ligger bilde tidligare i tråden) men dei lagde eg av kapp fra jobben
    Sitat Opprinnelig postet av Larsgunnar Vis post
    Hehe!
    Rørsveising begynner jeg å bli god på! Veritas godkjente et rør jeg sveiste, som de tok røntgen av

    Viktig å holde tilsettet i smeltebadet hele tiden ja! Dypper man, blir det fort stygt og ujevnt.

    Funker bra å holde tilsettet i "nøkkelåpninga" når man sveiser rør!
    Tøft!Misunner deg der, kunne verkeleg tenkt meg og være god på rør:(Får liksom aldri tid til og øve heller..
    Støtter du pistolen i røret når du pendler?Går du fra undersida og opp?
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  23. #1192
    Registrerte brukere Frigstad Racing sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Innlegg
    1.929
    Antall takk

    Standard Volvobrage's 242 prosjekt

    Nok en gang, vakkert arbeid med høy kvalitet stå på!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  24. #1193
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Innlegg
    4.259
    Antall takk

    Standard

    ser bra ut brage misunner sveiseskillsa dine
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)



    nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

  25. #1194
    Registrerte brukere Larsgunnar sin avatar
    Medlem siden
    12. mai 2011
    Sted
    Harstad, Troms
    Innlegg
    868
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av volvobrage Vis post
    Tøft!Misunner deg der, kunne verkeleg tenkt meg og være god på rør:(Får liksom aldri tid til og øve heller..
    Støtter du pistolen i røret når du pendler?Går du fra undersida og opp?
    Jeg støtter hånda mot røret når jeg sveiser. Jody fra Weldingtipsandtricks.com på youtube har noen brae tips på akkurat det! Se her; http://www.youtube.com/watch?v=bBXjRS4e6PA

    Men på 2" rør med 8mm vegger bruker jeg 93 amp på bunnstrengen og 105 på alle over det!

    Sveiser fra undersida og opp ja. Starter litt over midten slik at jeg slipper å begynne helt på midten under igjen når jeg må bytte hånd og sveise oppover fra andre siden. Ugunstig å sveise fra toppen og nedover, siden tyngdekraften drar sveisen nedover. Da vil man mest sannsynlig få baksug i bunnstrengen eller overmål.

    Pendler heller ikke bunnstrengen. Der er det bare å pendle over et punkt slik at man får smeltebadet gående, så holde wolfram'en tett inntil "nøkkelåpninga" som kommer etterhvert. Vinkelen på tilsettet har også litt å si.
    Men jeg lærte mye av videoene til Jody på youtube, så er bare å sette seg ned å se, for så å øve mye!
    -1993 Volvo 240, prosjekt tråd her. Solgt.
    -1987 BMW E30 325i, prosjekttråd på bimmers her.

  26. #1195
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.437
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av volvobrage Vis post
    Takk for det Marius
    Gjengerøra kosta nett over 700kr pluss fraktSå kostar fjørene 295 pr stykk står det på sida deira, men rekner nesten med det varierer i forhold til lengde og hardhet..Etter det gjenstår kun overflatebehandling
    Demparar osv tar eg ikkje med for det må ein vel kjøpe uansett..Men i forhold til f.eks pedersen sitt byggesett blei det eindel billigare, trur eg
    Skal muligens ha på forsterkningsplater og(ligger bilde tidligare i tråden) men dei lagde eg av kapp fra jobben
    Akkurat ja Absolutt ikke noe upris! rallyshop.no du kjøpte ifra?
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  27. #1196
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Frigstad Vis post
    Nok en gang, vakkert arbeid med høy kvalitet stå på!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Takk for det! Må sei det samme om ditt prosjekt Frigstad
    Sitat Opprinnelig postet av 1janeinar Vis post
    ser bra ut brage misunner sveiseskillsa dine
    Takker Jan EinarBerre og begynne og treneEg er totalt nybegynnar i forhold til mange på jobben..
    Sitat Opprinnelig postet av Larsgunnar Vis post
    Jeg støtter hånda mot røret når jeg sveiser. Jody fra Weldingtipsandtricks.com på youtube har noen brae tips på akkurat det! Se her; http://www.youtube.com/watch?v=bBXjRS4e6PA

    Men på 2" rør med 8mm vegger bruker jeg 93 amp på bunnstrengen og 105 på alle over det!

    Sveiser fra undersida og opp ja. Starter litt over midten slik at jeg slipper å begynne helt på midten under igjen når jeg må bytte hånd og sveise oppover fra andre siden. Ugunstig å sveise fra toppen og nedover, siden tyngdekraften drar sveisen nedover. Da vil man mest sannsynlig få baksug i bunnstrengen eller overmål.

    Pendler heller ikke bunnstrengen. Der er det bare å pendle over et punkt slik at man får smeltebadet gående, så holde wolfram'en tett inntil "nøkkelåpninga" som kommer etterhvert. Vinkelen på tilsettet har også litt å si.
    Men jeg lærte mye av videoene til Jody på youtube, så er bare å sette seg ned å se, for så å øve mye!
    Har sett den videoen førEr jo genialt på ein måte, men blir jo avhengig av den tingen han har mellom hanske og rør og!Rumenarane på jobben støtter kanten på keramikkhylsa inntil røret og pendler oppover..Litt spesiell metode, men fytti grisen så bra det blir!

    Skal teste ut tipsa dine neste gang eg styrer med rørKan sende deg litt bilder av korleis det blir så kansje du har fleire tips og
    Sitat Opprinnelig postet av Marius-Skau Vis post
    Akkurat ja Absolutt ikke noe upris! rallyshop.no du kjøpte ifra?
    Nei det blir veldig rimeleg!Er jo litt arbeid, men det passar meg utmerka..Liker og styre med ting og er gjerrig så det er vinnvinn Kjøpt på rallyshop ja, dei selger fjører og

    Mini update!
    Hadde 5 minutt etter jobb så studerte litt på det Volvo lokket..Alt har vært så drete som det brune partiet, men har pussa eindel på det


    Eindel hakk og riper


    Sånn ser innmaten ut


    DemontertInnmaten satt på plass med ein låsering så var berre og vippe den ut..


    Lokket ligger og kosar seg i eit whitesprit bad no
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  28. Takk Larsgunnar takket for denne posten
  29. #1197
    Registrerte brukere daols1 sin avatar
    Medlem siden
    16. mai 2010
    Sted
    Ændal
    Innlegg
    222
    Antall takk

    Standard

    [QUOTE]
    Sitat Opprinnelig postet av volvobrage Vis post
    Takker Jan EinarBerre og begynne og treneEg er totalt nybegynnar i forhold til mange på jobben..
    Så enkelt er det ikke :P har sveist på hobbybasis i 3-4 år:P of mye av sveisinga mi ser fortsatt ut som hønemøkk! :P

    og JA jeg misunner og sveiseskillsa dine helt underbart!!

  30. Takk Jan-Einar Jenssen takket for denne posten
  31. #1198
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Innlegg
    4.259
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av volvobrage Vis post

    Takker Jan EinarBerre og begynne og treneEg er totalt nybegynnar i forhold til mange på jobben..
    hadde jeg hatt tilgangen på utstyr så skulle jeg trena som en helt!

    hadde sikkert blitt et parr år med sveiser som ser ut som sjit uansett..
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)



    nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

  32. #1199
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.437
    Antall takk

    Standard

    En sveis treng ikke se bra ut før og ha funktion Men er jo sjelvfølgeli et +
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  33. Takk hilmar takket for denne posten
  34. #1200
    Registrerte brukere Larsgunnar sin avatar
    Medlem siden
    12. mai 2011
    Sted
    Harstad, Troms
    Innlegg
    868
    Antall takk

    Standard

    Må arrestere deg litt der, Marius. En sveis må se bra ut under oppsveising til sertifikat. Ser det ut som hønedrit, får man det ikke godkjent visuelt engang, og neppe på røntgen.

    Spennende med det lokket, Brage! Kan bli tøft
    -1993 Volvo 240, prosjekt tråd her. Solgt.
    -1987 BMW E30 325i, prosjekttråd på bimmers her.

  35. Takk Jan-Einar Jenssen takket for denne posten
Side 48 av 123 FørstFørst ... 38 46 47 48 49 50 58 98 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Kmh: 80-mod 242 prosjekt
    By Kmh in forum 200 -serien
    Svar: 56
    Siste post: 16/09/15, 18:51
  2. prosjekt: stivere 240?!?!
    By Trangmyr in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 18
    Siste post: 14/04/11, 21:08
  3. 142 prosjekt
    By JørnM_940 in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 19/02/10, 16:38

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •