Da har bilen plutselig fått ny caliper VF fra eneste lørdagsåpne delesjappe vi fant nær Uddevalla: Biltema :(

Den begynte å henge skikkelig etter vi kom frem til campingplassen, så det ble litt spesiell øvelse å bytte caliper på en campingplass... men det gikk helt fint med ny "juniorjekk" fra Biltema og litt verktøy. Begivenhetsrik ferie

Sitat Opprinnelig postet av Tore Vis post
Whispbar er ikke Thule nei... Jeg endte opp med Whispbar og Packline FX SUV på XC90n i vinter for å få den lav nok til at jeg kunne få bilen inn/ut av garasjen med marginen jeg ønsket. Packline FX SUV har ikke tunneler til lastestativet, bare nedsenkede spor.

Kunne du ikke ha filt av en millimeter på tunnelåpningen så du hadde fått inn whispbaren? (Var det selve åpningen som var for liten eller hele tunellen inngjennom?
Det er en serie hull i boksen, og bøyler som skal gå rundt lastebøylen og passe inn i hullene, og selve bøylen var 1mm for smal for lastebøylen, slik at jeg måtte bøye den en del mer enn 1mm for å få den igjennom. Men det funket greit å lage nytt hull