er det som er veilpris i katalogen Svenom folk har betalt så mye er uviktig. veilprisen jeg opplyste om til normale dødelige som man må ta utgangspunktet i
![]()
er det som er veilpris i katalogen Svenom folk har betalt så mye er uviktig. veilprisen jeg opplyste om til normale dødelige som man må ta utgangspunktet i
![]()
Tviler på at det står 10-15 000 i katalogen![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
hgnubel: ja sjekke om du finner detmen Öhlins i bytte blir det værre med ja
![]()
Skal være 8653145, men dobbeltsjekk gjerne
Ellers tar jeg gjerne noen triton-felger i steden for öhlins
Alternativt kan du belønne meg med god dokumentasjon på modifiseringene som trengs, siden jeg har siklet på denne jeg også.
Men! Denne finnes også fra carbonfiberwerks eller hva de heter...
Edit: $135, nesten helt nederst på denne siden: http://carbonfiberwerks.stimuluscreations.com/v70.htm
Sist endret av hgnubel; 23/03/12 kl 07:04
ai såpass billig for Carbondekksel ja... koster rundt 2000 for originalt R deksel. det stemmer nr du gav her!
må sjekke frakta på det Carbondekslet jeg først nå...
Det kan vere rattstammen din som køddar, kryssa, er den tung i 90 graders intervall?
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
hm... kan ikke huske at den var tung i 90 graders intervall nei, men kan ha det i bakhodet neste gang det kommer. var helt fin i dag å til jobb så... men vil ikke det være konstant da om det er i kryssa?
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
hm skal kjenne etter. slark da mener du dødgang i rattet når jeg snurrer rundt? minimalt i forhold til andre biler jeg har kjørt i alle fall. kjennes kontant ut på styringen hele veien bortsett fra den blir hardere periodisk som bortgang av servopumpe, som jeg ville forklart det da... men det kommer og går så tidvis...
monterte 35watt xenon i langlysa nå. logisk at man skal borre 25mm hull for gummigjennomføringen... som er mindre enn 25mm... men at plastsokkelen på strømmen inn til ballasten er nesten for tjukk til å passere 25mm stort hull til å med.. så supertett blir ikke gjennomføringen. synes jeg er for dumt! får se om det blir så grensesprengende bra lys som folk skal ha det til i kveld nåmå jo testes!
Hvorfor ikke 55watt?
Er Öhlins forsatt tilsalgs?
Fant ut i volvo systemet at det var utgått... kan du bekrefte at det forsatt er tilsalgs?![]()
-V70 2.5D 1999mod.
-Volvo V70R AWD 05mod. <---- Trykke på!Solgt
-Volvo PV 1960mod Prosjekt! <---- Trykke på!
-XC70 D5 AWD Manuel 2005 mod <---- Trykke på! Solgt
-Volvo V70 2005mod 2,0T<----Trykke på!Solgt..!
jeg fikk da mine nye fra forhandler så er jo å få tak i nytt som dere ser
ang fjærer så har jeg ikke tenkt så mye på det enda. er det de to alternativene som gjelder? hvordan blir det med høyden på originale fjærer på bilen kontra R fjærer? skal jo ev da få godkjent senkinga om det er senkefjærer som brukes...
hvorfor ikke 55watt? hvorfor ikke 100watt? nesj, fordi 35watt er det jeg har fått tak i og skal prøve nåingen spes grunn til at det ble 35 kontra 55 egentlig
![]()
Altså...
Jeg har tydeligvis sovet i timen for jeg så denne tråden først nå! (Ja bare å gratulere)
Så ja, gratulerer med grom tralle!![]()
Og så med de delene ja, da snakker vi![]()
Öhlins har vært utgått en stund, men de jeg bestilte var til høyrestyrte biler, det var fortsatt tilgjengelig. OG da som sagt, med Eibach (TÜV godkjente) fjører. Satt som ei kula!
Dette blir kanon bra småen![]()
Originalt er det jo egne fjærer til öhlinsdemperene, og de er utgått enten foran eller bak (eller begge deler)... Men det er jo demperene som er gromme egentlig, regner med hvilke som helst 25-35mm senkefjærer gjør en ok jobb
Selv ville jeg nok godt for R-chassis, med Eibach (som jeg har hørt skal være bedre enn H&R, men fullstendig uten argumenter og forståelse) på en god andreplass. R-chassis er såvidt jeg vet oppgitt til å være 25mm lavere enn standard. Både Eibach og H&R var angitt til 35mm sist jeg sjekket. Lesjöfors har jeg sett oppgitt til både 35 og 40mm... og da har jeg bare skrapet overflaten av alternativene
![]()
mange takk Per Turbo, prøver å foredle denne så godt det lar seg gjøre. sjeldne og pene biler disse i safran synes jeg
rart du ikke har fått den med deg før nå forsåvidt ja ;p men du har jo forlatt oss dødelige til fordel for V70N R ;p hehe
får skaffe meg Eibach fjærer da om de er så bra, så er fjærvalget avgjort! hvem som leverer slikt i norges land?
Hellanor leverer dette til deg rett på jobben til en bedre pris om Eibach leverer dette enda![]()
R fjørene er fine de, absolutt, men de senker ikke så mye og er nok litt mykere enn Eibach og HR sikkert også.
Jeg var ihvertfall veldig happy med de kontra R fjørene som jeg prøvde først på den sorteAWD'n.. Så ble Eibach på den og den hvite.
Eibach it is then. høre med Hellanor på mandag og stikke innom og hente de. så kan jeg montere sammen Fjærbeina foran så de ligger klare. fint å bare skru av og skru på igjen. genialt enkelt![]()
Det er nok bestillingsvare, vær du sikker så går sikkert fort en uke eller to.
DETTE settet skal du ha, står at det skal kunne leveres og senker ca 30mm så bør bli bra![]()
notert! da får jeg sjekke pris og leveringtakker for hjelpa der!
men en ting gruer jeg meg forå senke bilen 3cm gjør at den blir klinkkoookosgæli vanskelig å få opp på bukken i alle fall.. for allerede nå må jeg ligge flatt for å få jekkfestene på rett plass under bilen
hehe blir ikke noe moro!! men vil gjerne at det skal være bra fjærer sammen med knallgode dempere så da får det bli sånn.
Luksusproblem som ett par 2" x 4" løser
Ekte! carboninteriør til deg
http://carbonfiberworks.wordpress.com/
hehe ichidichi
du... de der har jeg allerede sett på for 2 uker siden nå ;p men er ikke helt der at jeg synes carbon er så rått enda. skaper liksom et forstyrrende element når mønsteret går på skrått... kall meg sær... eller rettere sagt... kan ikke kalle meg noe jeg er... foreløpig liker jeg Alu panelene godt nok til at de får bli i bilen, både med tanke på helvete det er å montere det panelet i midten av dashbordet samt prisen!! litt vell høyt i min mening.
Regna med det ja..![]()
Enig sånn sett, alupanlene er pene så man kan fint ha de også uten problemerOg de gir litt mer kontraster!