Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  26
Side 7 av 22 FørstFørst ... 5 6 7 8 9 17 ... SisteSiste
Viser resultater 151 til 175 av 544

Tråd: gaupe: 1992 240 classic (B230FK, 531, Getrag 265)

  1. #151
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av A.Finstad Vis post
    bilen er blitt bra nå ja syns den kler å stå på tunet der ja men hvem er den andre 240en sin? så fin ut den å
    er gaupe sin det å eller kona som bruker den da visstnok

  2. #152
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av A.Finstad Vis post
    bilen er blitt bra nå ja syns den kler å stå på tunet der ja men hvem er den andre 240en sin? så fin ut den å
    min
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  3. #153
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    er gaupe sin det å eller kona som bruker den da visstnok
    Har ikkje fått skilt enno, må først ha EU-kontroll før ein får dei på.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  4. #154
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Då var bilen sendt på EU-kontroll, skulle eigentleg sende den mørkeblå, men ser eg har eksoslekkasje, så det skal fiksast først, så ein har eit håp om å unngå etterkontroll.

    Grublar litt på turbo på denne, nokon som har eit godt tips?

    Bilen skal behalde bruksbileigenskapane, det skal kunne gå å køyre kø med den, men berre til nød. Har ikkje heilt dei store planane om å bytte ut eksosmanifoldet akkurat no, er berre ute etter ei moderat oppgradering frå 13cen. Har liggande ein 15g, men trur eg sparar meg for den oppgraderinga.

    Greitt å ha noko med 3" eksos og v-band på, så får ein utnytta anlegget litt bedre. Ekstern wastegate er ikkje så aktuelt, i det minste ikkje før ein byttar manifold, uansett så trur eg det ikkje blir så aktuelt då heller, blir trangt nok med AC-akkumulatoren ståande der.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  5. #155
    Registrerte brukere A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    har en T3 fra 740en min liggende hvis det er interesangt? du kan komme å kjenne på den en dag å se om du vil ha den
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  6. #156
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av A.Finstad Vis post
    har en T3 fra 740en min liggende hvis det er interesangt? du kan komme å kjenne på den en dag å se om du vil ha den
    Nei, vil ha noko litt meir moderne enn som så
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  7. #157
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Då var dommen frå EU-kontrollen:

    2er på frontruta, den venta eg på
    2er på bremserør, denne venta eg ikkje på
    1er på oransje parklamper
    2er på nærlys, har 240sjuka at tenningslåsen må eit lite hakk tilbake etter at du har starta

    alt anna enn den første syns eg faktisk er forunderleg, denne bilen var jo seinast på eu-kontroll i fjor, og i løpet av det siste halvåret har den vore to gangar hos biltilsynet.

    Alt anna enn frontruta er jo enkelt å fikse, men det blir jo ei grei anledning til å inspirere ruterama framme, og det skal jo verte godt å få ei frontrute som ein kan sjå gjennom.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  8. #158
    Registrerte brukere Luigi sin avatar
    Medlem siden
    10. jan. 2010
    Sted
    innerst i Goff
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    hadde faktisk også den sjuka på tenningslåsen på min 240
    men det var noe man vente seg fort med

  9. #159
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Luigi Vis post
    hadde faktisk også den sjuka på tenningslåsen på min 240
    men det var noe man vente seg fort med
    Tenkte ikkje over det ein gang når eg leverte den frå meg, var aldri noko problem det på biltilsynet når dei prøvde bilen. Men uansett, bestiller ein ny lås, så det blir fiksa. Mistenker også den låsen for å stå bak enkelte elektriske spøkelser på denne bilen.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  10. #160
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Bestilte reimhjul i alu til veiva og vasspumpa frå KL Racing, så har eit håp om å få slutt på vibrasjonane på motoren med dette:





    Litt diskusjonar rund dette i denne tråden:
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=6992

    Elles driv eg og fiklar litt med å prøve å få kobla vifta til ACen, den som står foran condenseren på 91-93 240 med AC, som kjølevifte. Skal prøve å køyre den på høgtemp-signalet på bensinhjerna. Det ligg allereide kabling, relé og alt er fastmontert her, så det blir jo veldig praktisk Spørs berre om det kjølar godt nok, er ikkje all verda god luftgjennomstrøyming på desse AC-bilane. Skal også få flytta vekk fløyta som ligg i fronten, ut på ei side ein plass.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  11. #161
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Litt vekter på reimhjul frå KL-racing:



    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  12. #162
    Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Innlegg
    1.474
    Antall takk

    Standard

    Ser bra ut de reimhjulene. Jeg har fått 1. feil på oransje park men har også opplevd å ikke få noen anmerkninger. Byttet frontruta på min også, ble nydelig å kjøre i forhold til slitt rute. Men det blir dyrt om man ikke har glassforsikring.

  13. #163
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Karl Vis post
    Ser bra ut de reimhjulene. Jeg har fått 1. feil på oransje park men har også opplevd å ikke få noen anmerkninger. Byttet frontruta på min også, ble nydelig å kjøre i forhold til slitt rute. Men det blir dyrt om man ikke har glassforsikring.
    Ruta har ein veil pris hos volvo på kr 2400, så syns ikkje det er så ille. Men no blir det uansett delkasko på denne bilen, så får vi sjå korleis det blir ordna.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  14. #164
    Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Innlegg
    1.474
    Antall takk

    Standard

    Er det den nyeste ruta med smale svarte lister og farget glass? Den kostet vel over det dobbelte da jeg byttet min for et halvt år siden.

  15. #165
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Karl Vis post
    Er det den nyeste ruta med smale svarte lister og farget glass? Den kostet vel over det dobbelte da jeg byttet min for et halvt år siden.
    Stemmer, men det er jo sjølvsagt pluss arbeid. Lurer på om eg skal kjøpe inn to stk, må bytte på den mørkeblå på sikt uansett, og kjem sikkert ikkje til å vere like enkel å få tak i alltid.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  16. #166
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Polyforingar på AC-kompressor og dynamo montert, var på høg tid. Ganske fort gjort, men treng to til, for å ha på servopumpa. Blei rette og fine reimer av det etterpå:




    Reimhjul frå KL-racing montert, både til vasspumpa og til veiva, perfekt passform, og balansen virkar bra. Men eg har jo endt opp med eit motorrom som gjer Kodja våt i buksa



    Og den glorete MDS coilen, ga ein jamnare og roligare tomgang, kanskje eit litt bedre drag, men ikkje på noko måte natt og dag i forskjell:




    På biletet der kan det skimtast ein Turbo XS boost controller (High Performance Dual Stage Boost Controller (BC-HPDS) &nbsp. Silikonslangane som følgte med såg jo grei ut, men utvidar seg ved trykk

    Samt dei glorete pluggledningane, heller ingen natt og dag i forskjell her, og det ser ikkje bra ut i forhold til dei orginale.





    Tannstangbytte på gang, men denne såg dessverre ut til å leke litt for mykje, til at det er verdt bryderiet med å montere den. Prøvar med ei ny ei i dag:



    Neste på lista er på få på plass elektrisk vifte, kjølinga er håplaust dårleg utan skjermen rundt slurevifta, fem minutt på tomgang, så klarar den ikkje å kvitte seg med varmen.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  17. #167
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Angåande fjerning av svingingsdemparen, nei, eg fekk ikkje vekk vibrasjonane som kjem frå motoren :( Så neste er vel balansering og letting av svinghjul.

    Kan ikkje seie at eg må ha mykje turtal før den ladar heller, oppfører heilt som den skal, ikkje har den vorte tyngre på rattet. Det virkar som den er litt meir turtalsvillig. Og faktisk bedre å køyre i gang, trudde det skulle gå i andre retninga. Virkar også som om "gynginga" som kjem ved å køyre veldig lav hastigheit på lavt turtal har gitt seg.

    Måtte bytte til kortare reimar, og til 10 mm breide reimar, sidan KL-drevet har smalare spor. Brukte ei 875x10 reim til dynamoen, som også vart levert til Volvo 240 med B21 og servo i 75-76, unødvendig å seie at den ikkje var på lager på Bilia på Økern. Måtte handle den på Biltema Til AC-kompressoren, brukte eg ei av dei reimane eg hadde til dynamoen før.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  18. #168
    Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Innlegg
    1.474
    Antall takk

    Standard

    Ble kjempebra det der, mye fancy utstyr i motorrommet

  19. #169
    Registrerte brukere Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Fint skap med masse snacks i dette her

  20. #170
    Registrerte brukere Luigi sin avatar
    Medlem siden
    10. jan. 2010
    Sted
    innerst i Goff
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    vor kjøpte du MDS coilen ?

  21. #171
    Registrerte brukere A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    må vell rette dere begge (Luigi og Gaupe) det heter vell strengt talt MSD? eller husker jeg HELT feil nå?
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  22. #172
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av A.Finstad Vis post
    må vell rette dere begge (Luigi og Gaupe) det heter vell strengt talt MSD? eller husker jeg HELT feil nå?
    Det stemmer, handla den via ebay, Towery Racing, trur eg dei kalte seg.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  23. #173
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Ein turbobil må jo ha turbo-ekspansjonstank, ny ekspanjonstank og brakett frå Volvo:



    Og ny kenguruforinga til servopumpa kjøpt inn:


    Foringane er kjøpt på Jacob's Auto Supply (http://www.auto-supply.no/). Vi kjem tilbake med meir informasjon, reknar med å snart ha på plass ein medlemsavtale der.

    Dei er billigast i Norge på polyforingar til Volvo.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  24. #174
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    hehe at jeg blir kåt av motor rommet ditt nå er vell å ta litt i men jeg liker oppgraderingene der
    bra du skriver ang reimer og slikt da jeg også som flere har litt lyst å handle inn slike reimhjul!
    det jeg derrimot blir litt kåt av er det setet som kenguruen ligger på

  25. #175
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Apropos stolar, så lurer eg på å kjøpe minst ein slik stol til denne bilen:

    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

Side 7 av 22 FørstFørst ... 5 6 7 8 9 17 ... SisteSiste

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •