Takker!Ja satser på det, Torgeir har levert flotte delar!
Så no er resten opp til meg
Haha, takk for ein fin kommentarSom eg skreiv tidligare så er minuset med og lage mykje sjøl at det tar lang tid. Så ikkje forvent denna ferdig med det første
Men fantastisk gøy og lage ting og ikkje minst sjå det ferdige resultatet på deler
Må prøve få til ett bra innsugSyns diffusor innsuga ser mykje bedre ut og faktisk. Vangen er genial, veldig fornøgd med den
Nei faktisk ikkjeVertfall ikkje når ein har ferdig plenum form sånn som meg. Då er det like mykje kapping og styring for og lage den "vanlege" typen innsug.
Heilt korrekt!Er ikkje alle på vccn bønder då?
Takk for det, når bilen skal godkjennast på Risløkka får vi møtast så du kan få kjørt litt 242 igjen
Montert radiatorvangen i bilen, passa perfekt!Får ikkje sveist fast festene før eg har bilen ute igjen, går ikkje an og sveise der den står no.
Passar veldig bra, bortsett frå radiatorlokket. Trur det blir for høgt så kjem nok til og fjerne det.
Framtidig plassering av oljekjølaren, har skissert fester som skal innpå radiator/ic røret
Begynt og tegne opp filterboksen og, blir ståande her. Skal lage den/deler av den før eg får bestemt meg om eg skal ha den. Blir trangt med det store filteret, så usikker på om det blir sjåande bra ut. Må passast inn rundt ic røret og, men viss eg får det til og passe ser det berre kult ut
Så ett lite problem. Noken som har vært borti detta før?Er på passasjersida, staget på førarsida passa.
![]()