Sitat Opprinnelig postet av ArneR Vis post
Fiffig.
Sitat Opprinnelig postet av Riff Vis post
Stilig. Blir nok et kult innsug
Takker!Ja satser på det, Torgeir har levert flotte delar! Så no er resten opp til meg
Sitat Opprinnelig postet av Wrasko Vis post
Iblant så ser jeg tråden din har nye innlegg, og da tenker jeg "er han ikke ferdig enda? Regelmessige oppdateringer så han bruker jo tid på den?", men.. Så går jeg inn på tråden.. Syk jobbing! Alt er custom ned til minste skrue. Blir ikke mye som er originalt lenger på denne når den blir ferdig! Hadde ikke overrasket meg om du byttet ut en original skrue på bilen for at du heller ville hatt m8 enn m6 på en mutter..
Haha, takk for ein fin kommentar Som eg skreiv tidligare så er minuset med og lage mykje sjøl at det tar lang tid. Så ikkje forvent denna ferdig med det første Men fantastisk gøy og lage ting og ikkje minst sjå det ferdige resultatet på deler
Sitat Opprinnelig postet av flyfaen Vis post
Wee! Noen som skal lage skikkelig innsug for en gangs skyld Genial den radiatorvangen
Må prøve få til ett bra innsugSyns diffusor innsuga ser mykje bedre ut og faktisk. Vangen er genial, veldig fornøgd med den
Sitat Opprinnelig postet av 24516vtic Vis post
Rart ikke flere lager skikkelig innsug ja syns jeg.. er ikke så mye mere jobb og lage et skikkelig diffusor innsug akkurat
Nei faktisk ikkjeVertfall ikkje når ein har ferdig plenum form sånn som meg. Då er det like mykje kapping og styring for og lage den "vanlege" typen innsug.
Sitat Opprinnelig postet av Thomas242 Vis post
"Du vet du er på volvo-forum når delene presenteres på høyballer".

Fra alvor til spøk. Kult å følge med. Du imponerer =)
Heilt korrekt! Er ikkje alle på vccn bønder då?

Takk for det, når bilen skal godkjennast på Risløkka får vi møtast så du kan få kjørt litt 242 igjen

Montert radiatorvangen i bilen, passa perfekt!Får ikkje sveist fast festene før eg har bilen ute igjen, går ikkje an og sveise der den står no.

Passar veldig bra, bortsett frå radiatorlokket. Trur det blir for høgt så kjem nok til og fjerne det.

Framtidig plassering av oljekjølaren, har skissert fester som skal innpå radiator/ic røret

Begynt og tegne opp filterboksen og, blir ståande her. Skal lage den/deler av den før eg får bestemt meg om eg skal ha den. Blir trangt med det store filteret, så usikker på om det blir sjåande bra ut. Må passast inn rundt ic røret og, men viss eg får det til og passe ser det berre kult ut

Så ett lite problem. Noken som har vært borti detta før?Er på passasjersida, staget på førarsida passa.