Pakke pakke pakke pakke![]()
![]()
Som en unge på juleaften :P
Bestilte meg Mocal filterflyttesett ifra Pedersen. Skal bli litt mer service vennlig i forhold til hvordan det er nå. Vanskelig å få skikkelig tak på oljefilteret.
Termostat. Åpner på 80 grader etter det som stod i papirene, så passer nok bra det
Filterholder. Får prøve å finne en god plass å sette denne. Skal være enkel og nå tak i, men ikke stå på en slik plass at BT blir grinete om de åpner panseret og ser noe ukjent
Uttaket for montering på blokka. Valgte denne typen for jeg tenkte å bruke 45 graders bend før den går over i slanger og vinkle desse litt fremover.
Om jeg finner ut at jeg heller vil ha den andre typen senere, så er det såpass billig at det er bare å invistere da.
Begynner å bli en fin delehaug nåOg mere deler skal det bli. Sendte bestillingen til BCB igår, så den kommer sikkert over helgen eller noe sånt.
Har fått satt av penger til alle delene som er bestilt og til portinga av toppen som MGP tar seg av. Skal ta en telefon til Cylmo etterpå og høre på priser for lager og eventuelt stempel til motoren også.