-
Ok må nok ta en oppvask her nå?
Ingenting har blitt flyttet. Hvem sier det? Har en facebook side der det blir postet "teasere" og mange ikke-medlemmer og familie som vil følge med. Og det er en bra måte å spre f.eks ett bra bilde, så eventuelle sponsorer og fotografer kan få "snusen" i deg.
På min facebook side blir der referert til VCCN. Det er jo dette som er prosjekttråden, føler det er god reklame jeg, har hvertfall "vervet" ganske mange medlemmer til klubben!
Dessverre ikke fått vært på noen VCCN treff å kjørt enda, men kjører med reklame på bilen og er mange som lurer på hva dette er for noe. Som sagt, "vervet" flere brukere.
Hvem sier det er forferdelig å bruke 12 min på å oppdatere? For de som følger med her så oppdaterer jeg jo hele veien? Kunne kanskje blitt bedre på å ta flere how-to bilder men blir jo så ivrig når en holder på at det blir mest før / etter bilder.
Hvem sier det er ett problem å laste opp bilder? Jeg har jo alltid brukt og bruker fortsatt alltid photobucket, har ca 1000 byggebilder, og jeg oppdaterer alltid tråden med bilder så ofte jeg kan?
Og jeg krever ingenting å det har jeg heller aldri gjort, hvorfor tror dere jeg lager prosjekttråd? Forventer ingenting, men ønsker (som er noe helt annet) ris/ros/tips/triks. Jeg bruker mangfoldige timer på forumet for å dele mine erfaringer og ting jeg driver med så andre intresserte folk kan se, kunne godt brukt den tida på andre ting, men syns det er kjekt å drive med dette. Og jeg jobber 4 uker i utlandet, og er 4 uker hjemme, så det blir kanskje ikke så intenst som før, men holder fortsatt på og bilen den kommer til å bli grisegrom hvis jeg bare får nok tid til å drive med det jeg virkelig liker å drive med.
For det var noe jeg savnet når jeg bygde forrige bilen min, å ha noe å se åssen andre hadde gjort, ikke nødvendigvis for å kopiere, men for å se hvordan ting kan bli gjort og kanskje komme opp med en egen ide.
Derfor forum er så genialt, så vi må bare bruke det for det er verdt! Jeg holder jo alltid tråden min oppdatert, er inne her flere ganger til dagen. Oppdaterer første siden hver gang det kommer en ny liten ting.
Når man ser på andre mange forumer, så er VCCN ett bra forum!
Tagger for denne tråden
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forum Rules