[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
La merke til at min 3.5" rustfri katalysator hadde mye "grovere" ruter inni enn 3" varianten som Yngste Haugerud bestillte i samma pakka. Lettere å se igjennom 3.5"-en. Begge er Magnaflow.
Veit ikke om det gjør 3.5"-en mer "freeflow" enn 3"-en hvis man ser bortifra dimensjonen?
ser ut til å bli gromt![]()
Det er denne, sannsynlegvis ikkje noko freeflow-variant:
http://www.car-sound.com/02product/d...niversal=94109
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Oppdatering 11.02.2010 - 3.31 utveksling
Da fikk jeg endelig tak i en 3.31 utveksling.
Denne skal inn i multilinken sammen med Truetracken. Trenger igrunn bare å kjøpe et overhalingssett med lager og pakninger nå og skal pusse ned, male klokka og rense den innvendig når det blir litt varmere i lufta. Så kan jeg sette den bort til noen for shimsing.
![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
hadde vært tøft og sett norsk volvo bryte 300barrieren.
Kawasaki kfx 450r
BMW E39 525T
er vell flere som har gjort dette som jeg har blitt fortalt.. men det er jo ikke bevist før lokalavisa har det på forsiden
282kmt målte jeg med gps over en lengre strekke.. det er også det som er teoretisk mulig med utvekslinga jeg hadde.. linglong dekka ble fort borte etter noen turer da
ChrML: hvor kjøpte du. er den ny? så pen ut
One Ring to rule them all
Du er rett å slett syk i hode "emo"No negativ
Men du! Si ifra hvis du skal bytte 1 pakning og 2 simringer a
Beregnet tid: 8t og 50min
Fått litt "trening" fra sist gang, så nå sparer jeg 10 min! ;D Haha
Sist endret av kjellt; 12/02/10 kl 07:49
hvor kjøpte du fra? hvilket A/F meter?
Kawasaki kfx 450r
BMW E39 525T
Kjøpte NAW 7S fra 14point7.com. Er det blå runde A/F meteret som er avbildet her. (Samme som følger med Innovate pakka mener jeg)
Nå må du kjøpe deg en helt haug med målere da! Sånn at du får fylt A-stolpen på begge sider!
Haha, nop, skal være minimalt med målere på denne. Blir igrunn 4 stk midlertidig som jeg må ha og finne en OK plass til før jeg setter på turboen som helst ikke dekker noen luftesluser:
- Ladetrykk
- Oljetrykk
- Oljetemp
- A/F
Er jo de fire tinga som jeg må kunne følge med på da. Så blir det å få de dataene inn på en Carputer hvor jeg kan velge hva jeg vil følge med på og med automatisk varsling etterhvert når dataspruten kommer inn. Og da skal målerne vekk!Men det er ikke før om lenge, så må finne en grei plass til målerne.
hvorfor valgte du NAW 7S i stedet for ADis? er det noen grunn for valget ble som det ble? er det stor forskjell på dem?
er ute etter å se om bilen min får riktig blanding derfor jeg lurer på å kjøpe fra 14Point7.com jeg også for det har jeg hørt litt bra om og det er billig så du må komme med erfaringer![]()
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
For 1060 kr tipper jeg det kom litt an på prisen! Kjøpte selv et Innovate kit og det kosta ca 1700-1900 kr levert på døra selv om det ble atskillig rimeligere enn jeg trodde... Har sett kitet mitt koste ca 2500-3000 kr i norge så 1060 kr er billig for et AFR meter inkl en bosch sonde.
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
trur dere misforsto meg litt. lurte på hvorfor du valgte NAW 7S i stedet for den andre typen som 14point7.com selger som heter ADis? er det store forskjellene?
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
bare tokk 7S fordi den var billig? prata du egentlig med han som driver med det eller bestilte du bare? tenker da på hva han selv anbefalte og sånt og hva han sa om å lodde detta
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Tok igrunn 7S fordi den ser grei ut og funker bra ifølge de på forumet. NAW 7S er ferdigloddet og satt sammen, ikke noe mer jobb på de bortsett fra å trekke kabler (de følger ikke med) og sette på plugger.
JAW er det settet du må lodde sammen selv, men det selger de ikke lenger tror jeg. Loddinga er jo igrunn grei på JAW, er som om du skulle loddet sammen hvilket som helst annet kretskort. Ligger plenty av tips på det på Google.
egentlig litt synd at du bestilte med det runde instrumentet, har litt lyst til å se hvordan det lille firkanta instrumentet er å plasere i en volvo å om det er mulig å plasere det et sted der det er synelig, men fremdeles ikke for synelig hvis du skjønner hva jeg mener![]()
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!