Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1.014
Side 32 av 54 FørstFørst ... 22 30 31 32 33 34 42 ... SisteSiste
Viser resultater 776 til 800 av 1338

Tråd: GMV's 940 Asfaltracer blir til.

  1. #776

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Jeg sa jo hva den skulle brukes til så regner mesten det er total durasjon ja. Spurte ikke noe mer om lobeseparasjon etc så får nesten teste den ut.
    Ok

    Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk

  2. #777

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Blir det bytting av ventil fjører også GMV ?

    Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk

  3. #778
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Holck Vis post
    Blir det bytting av ventil fjører også GMV ?

    Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk
    Har dobble. Dvs orginal yttre med indre fjærer fra KM cams.

    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

  4. Takk Holck takket for denne posten
  5. #779

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Har dobble. Dvs orginal yttre med indre fjærer fra KM cams.

    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
    Gull

    Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk

  6. #780
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Noe annet sjanser jeg ikke på. Med disse kan jeg benytte orginale retainers for maks livslengde. Sikkert ikke optimalt men funker gull.

    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

  7. Takk Holck takket for denne posten
  8. #781

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Noe annet sjanser jeg ikke på. Med disse kan jeg benytte orginale retainers for maks livslengde. Sikkert ikke optimalt men funker gull.

    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
    Sprakk faktisk en original retainer når jeg kjørte med T5 kam i 531 toppen. Hvorfor det skjedde vet jeg ikke men antok da at det var pga ventil flyt. Akkurat det bør du slippe med med fjør oppsettet ditt ihvertfall

    Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk

  9. #782
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Satser på at det går bra. Skal ikke varve mer enn ca maks 7000 likevel. Blir utrivelig dersom ventilen finner veien ned i sylinderen ihvertfall som en følge av knekt retainer.

    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

  10. Takk Holck takket for denne posten
  11. #783

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Satser på at det går bra. Skal ikke varve mer enn ca maks 7000 likevel. Blir utrivelig dersom ventilen finner veien ned i sylinderen ihvertfall som en følge av knekt retainer.

    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
    Det blir fort stygt ja

    Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk

  12. #784
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Da var kam montert og shimset. Kan forøvrig meddele at den går like fint på tomgang som med VX3.

    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

  13. Takk Holck takket for denne posten
  14. #785

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Da var kam montert og shimset. Kan forøvrig meddele at den går like fint på tomgang som med VX3.

    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
    Good . Husk å advance den en del . Blir bare en antagelse men kammen linket til tidligere ville ha 3 mm åpning på innsug ved TDC

    Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk

  15. #786
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Får prøve å stille litt på den i benken.

  16. Takk Holck takket for denne posten
  17. #787

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Får prøve å stille litt på den i benken.
    Jau

    Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk

  18. #788
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Sendt forespørsel om bremsing mot neste helg.

  19. Takk Holck, HansOla takket for denne posten
  20. #789

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Sendt forespørsel om bremsing mot neste helg.
    Spennende

    Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk

  21. #790

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Hvem får æren ?

    Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk

  22. #791
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Tar en lokal kar til å begynne med KM Dyno

    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

  23. Takk Holck takket for denne posten
  24. #792
    Registrerte brukere In The White sin avatar
    Medlem siden
    04. mars 2011
    Sted
    Skåne/Sverige
    Innlegg
    1.061
    Antall takk

    Standard

    Ser fram mot resultatet!
    Tack till:
    Bil Bengtsson i Simrishamn
    do88
    KL Racing

  25. #793
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Da er det klart til bremsing i morgen. Noen som tipper effekt?


    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

  26. Takk Holck, stian2k, HansOla, Lasse R takket for denne posten
  27. #794

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Da er det klart til bremsing i morgen. Noen som tipper effekt?


    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
    Hjul rulledyno eller nav dyno ?

    Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk

  28. #795
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Hjul på ruller.

    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

  29. #796

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Hjul på ruller.

    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
    Da tipper jeg 370 hjul hester og 510 hjul nm . Lykke til imorra

    Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk

  30. #797
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Da var vi ganske nære. Tipper mellom 340 og 380hjul.

    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

  31. Takk Holck takket for denne posten
  32. #798

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Da var vi ganske nære. Tipper mellom 340 og 380hjul.

    Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
    Prøv å legg merke til hvordan økning du har fra 1,3 bar og oppover mtp hester og moment. Blir intressant å se hvor annerledes din vil bli når det gjelder det

    Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk

  33. #799
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    Innlegg
    4.996
    Antall takk

    Standard

    Siden Holck er en oppgående kar, får jeg legge meg i nærheten, og tipper 356whk og 495wnm Lykke til!!

    Sent fra min H60-L04 via Tapatalk

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  34. Takk Holck takket for denne posten
  35. #800
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. juni 2013
    Innlegg
    1.446
    Antall takk

    Standard

    Tja er litt glad i å gjette i Volvo topper så 398hk og 531nm i motor ������

    Lykke til.

  36. Takk Holck takket for denne posten
Side 32 av 54 FørstFørst ... 22 30 31 32 33 34 42 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 16
    Siste post: 22/04/14, 01:51
  2. Turbo problemer:( håper noen veit volvo v70 98 turbo
    By Lillegutt in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 1
    Siste post: 26/06/11, 18:07

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •