Blir det bytting av ventil fjører også GMV?
Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk
Noe annet sjanser jeg ikke på. Med disse kan jeg benytte orginale retainers for maks livslengde. Sikkert ikke optimalt men funker gull.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Satser på at det går bra. Skal ikke varve mer enn ca maks 7000 likevel. Blir utrivelig dersom ventilen finner veien ned i sylinderen ihvertfall som en følge av knekt retainer.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Da var kam montert og shimset. Kan forøvrig meddele at den går like fint på tomgang som med VX3.![]()
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Får prøve å stille litt på den i benken.
Sendt forespørsel om bremsing mot neste helg.
Hvem får æren?
Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk
Tar en lokal kar til å begynne med KM Dyno
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Ser fram mot resultatet!![]()
Tack till:
Bil Bengtsson i Simrishamn
do88
KL Racing
Da er det klart til bremsing i morgen. Noen som tipper effekt?
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Hjul på ruller.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Da var vi ganske nære. Tipper mellom 340 og 380hjul.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Siden Holck er en oppgående kar, får jeg legge meg i nærheten, og tipper 356whk og 495wnmLykke til!!
Sent fra min H60-L04 via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Tja er litt glad i å gjette i Volvo topper så 398hk og 531nm i motor ������
Lykke til.