Fint me 16v i 240. Blir morro se videre.
Fint me 16v i 240. Blir morro se videre.
siste forsøk... noen som har ei grei topp plate der panserlåsen står montert på? skulle gjerne had tak i en sånn før bilen får sprøyta fargen... liker ikke å montere plata som jeg har kappa littegranne for mye i... kommer til å irritere meg Grønn og gul og rød...
svart ikke på veggen min?
ska utover i helga æ, kan sjå på den plata æ har liggan om den e nå å ha.. veit d e 2 10mm hull i den etter 1000m montering bak grill engang i tida.
Hvordan går det med Wagnen då?
Tiguan Exclusive R 2014
164 '70
03 Berlingo
(X)Touran '07 Exclusive
(X)Audi A4 1.8Ts 99
(X)740 GL 90
G-Wagnen? ;p
ruller og går og venter på Svenskpumpe med masse diesel.
bilen her?
fikk ny frontplate fra VolvoR-Sport i går så da er alle karosseriedeler i henhold til deg jeg ønsker ca.
skal prøve få de til å ha den ferdig før min tiltenkte lakkerer går ut i pappa permisjon. har gjort klart chromlista til dørene med nye vinduslister\skrapelister nå så det ligger klart.
Heh, tenkte på G'en ja. Fyr ut noen bilder av den også!
Tiguan Exclusive R 2014
164 '70
03 Berlingo
(X)Touran '07 Exclusive
(X)Audi A4 1.8Ts 99
(X)740 GL 90
Slett meldingar i innboksen din!
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Lest igjennom hele tråden her nå over en ukes tid, mye moro! Godt med bilder, fortsett sånn.
Du følger virkelig uttrykket "ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid"..
Stå på, nå gleder jeg meg til farge!
- Volvo V70 '05 2.0T
- Volvo 240 '83 B23A/M46
får vell slenge ut et da. Har had en total polering av bilen i går. Ble noget blank ja. kommer en del AMG stasj etter hvert på den. Har montert på Svenskpumpe på 606n så nå flytter den på seg bedre enn en middels sterk liten personbil. moro med 2,52 tonn bil som kjører fra personbiler. og mer skal det bli. fin trekkbil dette!
må betale medlemsskapet førstsend meg mld på 41409403 istede
ja har vært mye att å fram underveis men målet helliger middlet og tiden får man si. og ja, ting tar veldig mye tid når man vil ta seg tid til å vurdere og prøve å feile underveis før man sier seg fornøyd
blir vell å få tilbake bilen utover våren nå tenker jeg. gleder meg veldig jeg også!![]()
http://www.norskgwagen.com/index.php...&start=50#6237
nye bilder av Gelendewagen min...
![]()
Bra jobbet det der, leste hele tråden![]()
Tiguan Exclusive R 2014
164 '70
03 Berlingo
(X)Touran '07 Exclusive
(X)Audi A4 1.8Ts 99
(X)740 GL 90
Langt mellom oppdateringene men det skjer ikke noe annet enn å vente å vente på at bilen skal bli ferdig pusset og lakkert
fikk klarsignal fra Møbelopptrekkeren i dag om at de kunne ta inn setene foran og bak for opptrekking, så leverte de hos Edvard Eriksen i dag for opptrekking.
http://www.edvarderiksen.no/
nå kan de se over hvor mye stoff som må til før bestilling så får de vell sydd de opp etter hvert.
Recaro stolene blir trekt opp som de er med innsydd Recaro logo der den står fra før. Baksetene blir trukket opp likens, med innsydd Recaro logo på hver side med 3 delt midt i seteryggen. han skal prøve å legge i Litt ekstra inn mot armlenet for å få litt ekstra sidestøtte i setet før opptrekking. armlenet blir da med "håndtaket" innsydd med Byneset Customs logoen godt synlig på det.
veldig spent på resultatet etter hvert nå. Orange Skinn som sagt. Ala S60R Atacama.
Gjer seg med støtte i sidene! Merkar stor forskjell på svingar med 245 og Fronteraen som eg har, 245 dett du jo nesten av setet med![]()
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
kjøpte ett slikt varme apparat i traktorn min.
http://webshop.nettbaat.no/products/defroster-10kw-
Volvo 1987 745 gle bruks bilen >---< Prosjekt tråd
Volvo 1987 740 tic >---< Prosjekt tråd
s4nd3r`s hjemme snekkra greier
Tlf: 93262854..
Sander: Eberspacher har en type jeg tror funker bra med tanke på størrelse og prisfår se når jeg får hjem bilen etter hvert hva som passer rent fysisk.
Turbo_K: ikke enda. De har drevet med eieren av firmaet sin Originale Plymuth Superbird og jeg har ikke purra på de noe særlig for å få den ferdig men de skal prioritere tid på den nå så håper å få den i løpet av en mnds tid nå. hadde vært godt å kommet igang. huseiern har heldigvis også laget klar garasje til meg å holde på i![]()
Jajaja... C70en forsvant ut av mitt eie forrige uke ja... solgte ikke med Triton felgene som hadde fått seg nye sommerdekk så denne kan nok finne på å rulle på 18" BBS\Triton etter hvert. Det kan bli kledeligskal i vei å se på progressjonen på bilen på fredag nå så får man se om de har noe formening når den skal være klar. er spent for å si det sånn.
noen som har monteringsanvisning på Originale Classic Vingen, den som ligner på 940 vingen? så kunne jeg fått borret på og montert på riktig plass på den før de lakkerer...
Stemmer det er den vingen
Ja vet den tapes midt på og klips på sidenmen hvor langt bak på luka skal Den for å ha det korrekt?
Har bare to klips så om noen har to til så hadde det vært fint![]()
Fulgte med en monteringsanvisning med vingen husker jeg, tror jeg har den men har dessverre ikke tilgang på det før oktober.. =(
Andre som har det da tro? Eller er du ikke i nærheten av bilen så du kan måle heller?skal i vei å sjekke status på bilen i morgen nå
![]()