Tårna kan sige innover mot midten av bilen over tid, belastningen og vinkelen fjørbeinet har gir primært en kraft rett opp, MEN dette punktet ligger lengre ut enn hovedinnfestinga på hjulbuen, så den vil oppleve et moment som prøver å "brekke" tårnet innover. Derfor man monterer tårnstag i utgangspunktetEr det blitt litt skjevt lag noen forma treklosser et rør og ei gjengestang med mutter på og press tårna ut igjen, gjerne la den stå noen døgn med spenn. Finn ut hva målet skal være originalt og spenn det opp så de buer litt forbi det målet. når "pressern" er fjerna vil de sprette tilbake til ca det de skal være, dog om de tikker litt innover (så lenge de er symmetriske) gir jo litt gunstig camber, som disse klossene har for lite av ellers
BTW, kan være det EGENTLIG er til microfly også, men at han igjen bruker det til vindmøller... det er ikke noen typisk bladprofil for å si det slik, samt den har jo ikke noe vridning![]()