77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Fading? Då hadde det vel ikkje støva? Og dei bremsar bra, so er nok berre dårleg kvalitet.
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Nei, ikkje fading. Men at du har polert overflata på klossane spesielt, og også skivene, slik at friksjonskoeffsienten blir minimal og det ikkje bremsar skikkeleg. Skjer temmeleg ofte med bakbremser, sikkert fordi dei berre ligg litt borti, og blir sjeldan bremsa skikkeleg med.
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Åja, snakkar du om bakbremsane? No snakka eg om frambremsane. Det bremsar braBak er skjevene rusta, eitt stempel i kvar kaliper fastrusta og to av klossane er snart på stålet på grunn av det so der blir alt skifta.
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Skvettlappane framme var blitt lysegrå so eg tok lika godt og spraya svart plasti dip på dei eg. Det vart ganske bra men bilener skjeten på bildet.
12v uttak i bagasjerommet. Detta var den beste plasseringa eg fant, med nok plass på baksida, og under tak når luka er open. Her er det straum på heile tida for at maten vår ikkje ska bli varm når bilen står parkert på turen vår![]()
Og so prøvde eg det eine IPD-staget på bilen. Bak. Eg merka at det krenga litt mindre men det var ingen revolusjon, det blir kanskje det viss eg skiftar det framme og.
Som dåke ser er det ein lekkasje på diffen, simmeringen framme mot mellomakslingen. Eg har kjøpt ny men veit ikkje om eg rekk å skifta den før turen, men eg tar no med litt olje sånn at eg kan fylla på so går det sikkert fint.
På tirsdag skiftar eg bremsane bak, so er alt klart for tur på fredag
![]()
Sist endret av Øygard; 06/07/14 kl 23:22
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Blei merkbart mindre krenging når jeg bare hadde IPD-staget bak, som om fronten ville krenge, men bakenden tillot det ikke. Men som du sier, den store revolusjonen kom når staget foran gikk på.
Raymond Lysaker
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
---
2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09
Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -
Trur eg må setta det og på og sjå då, men då må eg kjøpa meg nye lenkearmar og.
Det som du beskriv med at fronten vil krenga meir enn bakenden tillet har eg ikkje merka men eg syns han har blitt litt meir overstyrt. Mulig det berre er inbilning.
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Raymond Lysaker
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
---
2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09
Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -
No har eg skifta bremsane bak. Nye skjever, klossar frå Bosch og calipera frå biltema. Etterpå tok eg bremsetest og det var ca 3-4% forskjel so det må no vera bra, men handbremsa var 52 % so den må eg sjå litt på før EU-kontroll, men det er no lenge tilEg merka at det vart litt lengre vandring på bremsepedalen etter at eg skifta bremsane. Ikkje mykje men det var litt forskjel also, men det er sikkert sånn som det er no det skal vera, det vart vel litt mindre av at to stempel bak sto heilt fast kanskje. Har no jaffall fått lufta det godt og han bremsar betre no enn før
![]()
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Du vil vel sikkert få meir vandring sidan det no er meir stempel som flytter på seg.
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Ja det er sikkert derfor
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
No har eg kjørt longt. Me starta på fredag etter jobb, med ein kilometerstand på nøyaktig 360000. No er den på ca 363000. Me har komt oss til Roma og begge bilane har fungert fint heile veien bortsett frå oljelekkasje på diffen min (simmeringen mot mellomakselen). Eg har med litt ekstra olje so det skal gå fint. Den andre bilen me kjører er 850en til Luddemann. På Autobahn i Tyskland brukta han omtrent lika mykje bensin som vanleg, 0,86, opp i Alpane gjekk det litt over 0,9. So då får me berre håpa at begge bilane klarar turen heim igjen og.
No har eg litt ustabilt nett so det kjem fleire bilde frå turen seinare men her er nåken.
Danskebåten frå Langesund til Hirsthals
Autobahn i Tyskland
Etter ei overnatting på lasterampen til lageret på Biltema i Aabenraa, kjørte me vidare til Tyskland og prøvde å finna ein matbutikk. Etter å ha kjørt gjennom byen var konklusjonen at det ikkje finst matbutikkar i HamburgMe endte opp på ein bensinstasjon som vanleg.
Mange vindmøller
850en til Luddemannen
Etter ei overnatting i Sør-tyskland og ein svipptur innom Frankrike kom me til Sveits, etter nokre kjedlige timar på motorveikom me til Alpane og då bjynte det å bli ganske heimakosleg
Høgaste punktet på den veien, ca 100 m før grenso til Italia. Over 2000 M.O.H.
Nedover igjen på sørsida
Mange fine plassar på vestkysten av Italia, mn eg har ikkje so gode bilde.
![]()
Sist endret av Øygard; 23/07/14 kl 16:38
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Ser ut som ein strålande turFlott landskap
Hvordan er varmen der? Er det ubehagelig å kjøre i?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Fin tur ja men det skal bli godt å komma tilbake til (forhåpentlegvis) ikkje fullt so varme norge igjen. Ca 30 grader her, det går greit å kjøra for då kan me opna vindua sånn at det blir orkan og då kjennest det ikkje so varmt ut, det blir straks verre når mme må ut av bilen.
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Skjønner! Det var det jeg tenkte meg, sikkert ala. da jeg var på familietur til Las Vegas, i bil var det ikke så ille men ute i sola var det døden!
Men Roma er fint, skulle likt å verdt der. Mye antikk, historie og fantastiske byggverk!
Skal du til andre Italienske byer?
Husk å drikke mye billig og god øl!
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Har vore innom ein del andre byar, men no har eg fått nok av gamle steinbygningarDet er mykje intressant i Roma men det som er mest intressant er svindyrt å komma inn og sjå
Eg kan i alle fal fråråda å kjøra bil inn i Roma, det gjekk greit i dei andre byane men i Roma er det ikkje spesielt kjekt. Spesielt i rushtrafikken når du ska følla etter ein bil som harGPSog skal visa veien og blir leda inn i einveiskjørte gater mot kjøreretningen![]()
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Koster vel en del å se på alt ja. Uff ja, skjønner, da er det vel bedre å kjøre inn med shuttlebuss på en dagstur eller noe, midt/sør europa har mange store byer med utfordringer på skilt, gatenavn, annen trafikkultur/oppførsel osv. tenker jeg.
Det blir som da pappa kjørte med hele familien i Chevrolet Starcraft fra Norge til Paris med mamma på siden som kartleser. Gps var vel så vidt i brukt av sivile personer da.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Spennende ekspedisjon.Ikke noe særlig problem å kjøre litt langt med gammel Volvo?
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
Ingen problem å kjøra longt og ingen problem å kjøra fort på autobahn heller.Han oppfører seg heilt fint i 160 km/t i motsetning til Corollaen eg hadde før, den heldt på å å gå rett i fjellveggen
Skilta er jo omtrent like, resten er ikkje likt. Trafikkulturen er heilt annleis og det ser du på kor bulkete bilane der er. Dei kjører aggresivt og det må eg og gjera elers kjem eg ingen vei. Det fungerar sikkert for dei som er vant med det men det er ikkje eg. Eit ant råd viss du nåken gong skulle forvilla deg inn i roma med bil ein gong er å ikkje bli stressa viss folk tutar på deg for det gjer dei heile tida uansett. Eg såg ein som kjørte inn i ei rundkjøring rett framfor ein an bil og tuta fordi den bilen som var i rundkjøringa og hadde forkjørsrett ikkje stoppa for han.
Sist endret av Øygard; 05/06/16 kl 19:29
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Ja, du har rett i det. Skilta er ikke så ulik rundt om i Europa. Folk i sånne land er vel vant til det ja, nei ingen vits å stresse, bare å rope vaffanculo tilbake!
Det er vel verre i midtøsten, husker hvordan trafikken var i Cairo, (lenge siden) der er masse tull og konstant tuting.
Men tror jammen meg Russland kommer på topp i land med ubrukelige, udykige og uansvarsfulle sjofører etter alle de dash videoene jeg har sett på youtube.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk