Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  65
Side 7 av 20 FørstFørst ... 5 6 7 8 9 17 ... SisteSiste
Viser resultater 151 til 175 av 492

Tråd: Øygard sin 940se

  1. #151
    Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    3.268
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 2førr10 Vis post
    luftventilen bak sikringsboksen på 240 er ikkje so dum på sommaren heller. Slepp inn litt luft
    Ballekjøler
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

  2. Takk mrstfu takket for denne posten
  3. #152
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Før hadde Mekonomen Mintex, lurer på om dei har gått ut. Kjøpte vel sist på ein Bilxtra.

    Det er ikkje så farleg om det støvar, så lenge støvet ikkje sit fast Men om det støvar voldsomt, så har du kanskje ikkje full effekt av bakbremsene dine.
    Dei eg har framme støvar voldsomt, og det sitte fast, jaffall litt, so tenker å få skifta dei ut snart sjølv om deter lenge til dei er utsletne. Meinar å huska at det sto Biltema på dei.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  4. #153
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Dei eg har framme støvar voldsomt, og det sitte fast, jaffall litt, so tenker å få skifta dei ut snart sjølv om deter lenge til dei er utsletne. Meinar å huska at det sto Biltema på dei.
    Kan vere at dei har vorte glaserte, då bit dei ikkje noko særleg. Ei runde med pussepapir på skiver og klossar hjelp då. Evt ta ein nokre tusendelar av skivene i dreiebenk.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  5. #154
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Fading? Då hadde det vel ikkje støva? Og dei bremsar bra, so er nok berre dårleg kvalitet.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  6. #155
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Fading? Då hadde det vel ikkje støva? Og dei bremsar bra, so er nok berre dårleg kvalitet.
    Nei, ikkje fading. Men at du har polert overflata på klossane spesielt, og også skivene, slik at friksjonskoeffsienten blir minimal og det ikkje bremsar skikkeleg. Skjer temmeleg ofte med bakbremser, sikkert fordi dei berre ligg litt borti, og blir sjeldan bremsa skikkeleg med.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  7. #156
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Åja, snakkar du om bakbremsane? No snakka eg om frambremsane. Det bremsar bra Bak er skjevene rusta, eitt stempel i kvar kaliper fastrusta og to av klossane er snart på stålet på grunn av det so der blir alt skifta.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  8. #157
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Skvettlappane framme var blitt lysegrå so eg tok lika godt og spraya svart plasti dip på dei eg. Det vart ganske bra men bilener skjeten på bildet.


    12v uttak i bagasjerommet. Detta var den beste plasseringa eg fant, med nok plass på baksida, og under tak når luka er open. Her er det straum på heile tida for at maten vår ikkje ska bli varm når bilen står parkert på turen vår


    Og so prøvde eg det eine IPD-staget på bilen. Bak. Eg merka at det krenga litt mindre men det var ingen revolusjon, det blir kanskje det viss eg skiftar det framme og.

    Som dåke ser er det ein lekkasje på diffen, simmeringen framme mot mellomakslingen. Eg har kjøpt ny men veit ikkje om eg rekk å skifta den før turen, men eg tar no med litt olje sånn at eg kan fylla på so går det sikkert fint.

    På tirsdag skiftar eg bremsane bak, so er alt klart for tur på fredag
    Sist endret av Øygard; 06/07/14 kl 23:22
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  9. #158
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    Innlegg
    12.592
    Antall takk

    Standard

    Blei merkbart mindre krenging når jeg bare hadde IPD-staget bak, som om fronten ville krenge, men bakenden tillot det ikke. Men som du sier, den store revolusjonen kom når staget foran gikk på.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
    Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -

  10. #159
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Trur eg må setta det og på og sjå då, men då må eg kjøpa meg nye lenkearmar og.
    Det som du beskriv med at fronten vil krenga meir enn bakenden tillet har eg ikkje merka men eg syns han har blitt litt meir overstyrt. Mulig det berre er inbilning.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  11. #160
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Åja, snakkar du om bakbremsane? No snakka eg om frambremsane. Det bremsar bra Bak er skjevene rusta, eitt stempel i kvar kaliper fastrusta og to av klossane er snart på stålet på grunn av det so der blir alt skifta.
    Då har du forklaringa på korfor det støvar så mykje med deg, når frambremsene må gjere heile jobben.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  12. #161
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    Innlegg
    12.592
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Trur eg må setta det og på og sjå då, men då må eg kjøpa meg nye lenkearmar og.
    Det som du beskriv med at fronten vil krenga meir enn bakenden tillet har eg ikkje merka men eg syns han har blitt litt meir overstyrt. Mulig det berre er inbilning.
    Stivere stabstag gjør bilen mer overstyrt, det er noe av poenget ofte.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
    Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -

  13. #162
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. mars 2010
    Sted
    Tønsberg
    Innlegg
    3.019
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Stivere stabstag bak gjør bilen mer overstyrt, det er noe av poenget ofte.
    Fixed

  14. Takk gaupe takket for denne posten
  15. #163
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    No har eg skifta bremsane bak. Nye skjever, klossar frå Bosch og calipera frå biltema. Etterpå tok eg bremsetest og det var ca 3-4% forskjel so det må no vera bra, men handbremsa var 52 % so den må eg sjå litt på før EU-kontroll, men det er no lenge til Eg merka at det vart litt lengre vandring på bremsepedalen etter at eg skifta bremsane. Ikkje mykje men det var litt forskjel also, men det er sikkert sånn som det er no det skal vera, det vart vel litt mindre av at to stempel bak sto heilt fast kanskje. Har no jaffall fått lufta det godt og han bremsar betre no enn før
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  16. #164
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Du vil vel sikkert få meir vandring sidan det no er meir stempel som flytter på seg.
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  17. Takk gaupe takket for denne posten
  18. #165
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ja det er sikkert derfor
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  19. #166
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    No har eg kjørt longt. Me starta på fredag etter jobb, med ein kilometerstand på nøyaktig 360000. No er den på ca 363000. Me har komt oss til Roma og begge bilane har fungert fint heile veien bortsett frå oljelekkasje på diffen min (simmeringen mot mellomakselen). Eg har med litt ekstra olje so det skal gå fint. Den andre bilen me kjører er 850en til Luddemann. På Autobahn i Tyskland brukta han omtrent lika mykje bensin som vanleg, 0,86, opp i Alpane gjekk det litt over 0,9. So då får me berre håpa at begge bilane klarar turen heim igjen og.
    No har eg litt ustabilt nett so det kjem fleire bilde frå turen seinare men her er nåken.
    Danskebåten frå Langesund til Hirsthals






    Autobahn i Tyskland


    Etter ei overnatting på lasterampen til lageret på Biltema i Aabenraa, kjørte me vidare til Tyskland og prøvde å finna ein matbutikk. Etter å ha kjørt gjennom byen var konklusjonen at det ikkje finst matbutikkar i Hamburg Me endte opp på ein bensinstasjon som vanleg.


    Mange vindmøller


    850en til Luddemannen


    Etter ei overnatting i Sør-tyskland og ein svipptur innom Frankrike kom me til Sveits, etter nokre kjedlige timar på motorveikom me til Alpane og då bjynte det å bli ganske heimakosleg



    Høgaste punktet på den veien, ca 100 m før grenso til Italia. Over 2000 M.O.H.


    Nedover igjen på sørsida


    Mange fine plassar på vestkysten av Italia, mn eg har ikkje so gode bilde.


    Sist endret av Øygard; 23/07/14 kl 16:38
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  20. Takk Agrostar takket for denne posten
  21. #167
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Ser ut som ein strålande tur Flott landskap

    Hvordan er varmen der? Er det ubehagelig å kjøre i?


    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

  22. #168
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Fin tur ja men det skal bli godt å komma tilbake til (forhåpentlegvis) ikkje fullt so varme norge igjen. Ca 30 grader her, det går greit å kjøra for då kan me opna vindua sånn at det blir orkan og då kjennest det ikkje so varmt ut, det blir straks verre når mme må ut av bilen.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  23. #169
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Skjønner! Det var det jeg tenkte meg, sikkert ala. da jeg var på familietur til Las Vegas, i bil var det ikke så ille men ute i sola var det døden!

    Men Roma er fint, skulle likt å verdt der. Mye antikk, historie og fantastiske byggverk!

    Skal du til andre Italienske byer?
    Husk å drikke mye billig og god øl!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

  24. #170
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Har vore innom ein del andre byar, men no har eg fått nok av gamle steinbygningar Det er mykje intressant i Roma men det som er mest intressant er svindyrt å komma inn og sjå

    Eg kan i alle fal fråråda å kjøra bil inn i Roma, det gjekk greit i dei andre byane men i Roma er det ikkje spesielt kjekt. Spesielt i rushtrafikken når du ska følla etter ein bil som har
    GPS
    og skal visa veien og blir leda inn i einveiskjørte gater mot kjøreretningen
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  25. #171
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Koster vel en del å se på alt ja. Uff ja, skjønner, da er det vel bedre å kjøre inn med shuttlebuss på en dagstur eller noe, midt/sør europa har mange store byer med utfordringer på skilt, gatenavn, annen trafikkultur/oppførsel osv. tenker jeg.

    Det blir som da pappa kjørte med hele familien i Chevrolet Starcraft fra Norge til Paris med mamma på siden som kartleser. Gps var vel så vidt i brukt av sivile personer da.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

  26. #172
    Registrerte brukere larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Spennende ekspedisjon. Ikke noe særlig problem å kjøre litt langt med gammel Volvo?
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  27. #173
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Og so prøvde eg det eine IPD-staget på bilen. Bak. Eg merka at det krenga litt mindre men det var ingen revolusjon, det blir kanskje det viss eg skiftar det framme og.
    -e748-4315-bd25-a792d2bf24d0_zps545d9f49.jpg[/IMG][/URL]
    Stabstaget bak på disse bilene er en vits. Du kan ha tre slike stabstag sammen og fortsatt ikke merke store virkningen. Må bygge tilsvarende det som blir gjort på Amazon og 140, for at det skal bli noe utav.

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Blei merkbart mindre krenging når jeg bare hadde IPD-staget bak, som om fronten ville krenge, men bakenden tillot det ikke. Men som du sier, den store revolusjonen kom når staget foran gikk på.
    Kan overhodet ikke sammenlignes.
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  28. #174
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    Spennende ekspedisjon. Ikke noe særlig problem å kjøre litt langt med gammel Volvo?
    Ingen problem å kjøra longt og ingen problem å kjøra fort på autobahn heller. Han oppfører seg heilt fint i 160 km/t i motsetning til Corollaen eg hadde før, den heldt på å å gå rett i fjellveggen

    Sitat Opprinnelig postet av 2førr10 Vis post
    Koster vel en del å se på alt ja. Uff ja, skjønner, da er det vel bedre å kjøre inn med shuttlebuss på en dagstur eller noe, midt/sør europa har mange store byer med utfordringer på skilt, gatenavn, annen trafikkultur/oppførsel osv. tenker jeg.

    Det blir som da pappa kjørte med hele familien i Chevrolet Starcraft fra Norge til Paris med mamma på siden som kartleser. Gps var vel så vidt i brukt av sivile personer da.
    Skilta er jo omtrent like, resten er ikkje likt. Trafikkulturen er heilt annleis og det ser du på kor bulkete bilane der er. Dei kjører aggresivt og det må eg og gjera elers kjem eg ingen vei. Det fungerar sikkert for dei som er vant med det men det er ikkje eg. Eit ant råd viss du nåken gong skulle forvilla deg inn i roma med bil ein gong er å ikkje bli stressa viss folk tutar på deg for det gjer dei heile tida uansett. Eg såg ein som kjørte inn i ei rundkjøring rett framfor ein an bil og tuta fordi den bilen som var i rundkjøringa og hadde forkjørsrett ikkje stoppa for han.
    Sist endret av Øygard; 05/06/16 kl 19:29
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  29. #175
    Registrerte brukere 2førr10 sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2013
    Sted
    Utenfor Ålesund
    Innlegg
    1.760
    Antall takk

    Standard

    Ja, du har rett i det. Skilta er ikke så ulik rundt om i Europa. Folk i sånne land er vel vant til det ja, nei ingen vits å stresse, bare å rope vaffanculo tilbake!
    Det er vel verre i midtøsten, husker hvordan trafikken var i Cairo, (lenge siden) der er masse tull og konstant tuting.

    Men tror jammen meg Russland kommer på topp i land med ubrukelige, udykige og uansvarsfulle sjofører etter alle de dash videoene jeg har sett på youtube.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Side 7 av 20 FørstFørst ... 5 6 7 8 9 17 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Bytte om fra "Manuell" klima til "Automatisk"
    By regeli in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 29/12/12, 21:00
  2. Svar: 4
    Siste post: 12/04/12, 15:01
  3. Ny moderator for "motor og gir" og "avansert trimming"
    By gaupe in forum Avansert trimming
    Svar: 5
    Siste post: 06/02/12, 18:59
  4. S60 2002 - Telefon med "sos" og "Volvo on-call"
    By aarnes in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 18
    Siste post: 21/11/11, 12:13
  5. Svar: 0
    Siste post: 13/11/11, 13:05

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •