Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  29
Side 16 av 28 FørstFørst ... 6 14 15 16 17 18 26 ... SisteSiste
Viser resultater 376 til 400 av 698

Tråd: [SOLGT]Kodja's 945 LT worklog! SELGES!

  1. #376
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    hehe loving you Kevin hehe tar gjerne et sett til av felger du har jeg men de liker du jo så alt for godt vettu... selv om de er drivstygge spørr du meg hehehehe

    kan vell ikke si prisen var ravgæli nei må bare få de avballansert eller da hivd di i ei balanseringsmaskin for å se om de virkelig er runde som "forrige" eier, altså før deg, mente de var og ikke minst skaffe meg lik dim på alle 4...

  2. #377
    Registrerte brukere Volvo-Power sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rissa, Sør-Trøndelag
    Innlegg
    844
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    hehe loving you Kevin hehe tar gjerne et sett til av felger du har jeg men de liker du jo så alt for godt vettu... selv om de er drivstygge spørr du meg hehehehe

    kan vell ikke si prisen var ravgæli nei må bare få de avballansert eller da hivd di i ei balanseringsmaskin for å se om de virkelig er runde som "forrige" eier, altså før deg, mente de var og ikke minst skaffe meg lik dim på alle 4...
    hehe, jaa.. de blir nokk i mitt eie enda ja.. du skulle vell hatt 4 nye dekk.
    med det samme skulle egentlig kanskje alle felgene blitt presset om det ikke koster mange kronene.. mener en kompis gjorde dette for 250,- pr felg i tr.heim. dette da selvfølgelig et sett eiker..

    men de blir vell bra om du har på nye dekk og balanserer.. har du ubalanse nå da?
    Aaaalt for mange biler. Allt selges..

  3. #378
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Volvo-Power Vis post
    eiker og polaris er kjedelige felger spør du meg, derfor jeg selger de setta jeg får med på biler jeg kjøper med en gang.. hater disse felgene.. kjører heller med rusta 14" stålfelg..
    Haha, vel, det er ikke noe som er kjedeligere eller styggere enn 14-15" rustne stålfelger uten kapsler , så at Eiker/Polaris er kjedeligere enn det er vel litt overdrevent . De er pene felger, men ser de altfor mye.

  4. #379
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Vel. Polaris og Eiker er jo så og si kliss like.

    Det er bare kverrulerende flisespikkere som absolutt MÅ krangle på slå-kanten for lodd. Og en noe breiere kant. (Eiker-kanten er vel 95 mm, hvor stor er egentlig Polaris-kanten?
    Du gjer mange kupp i Syden du? Kjem heim at med mange Rollex? Er jo så å si kliss like!
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  5. #380
    Registrerte brukere Karl sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Meløy
    Innlegg
    1.474
    Antall takk

    Standard

    En ny Polarisfelg koster vel omtrent det samme som 4 eikerfelger, det er en liten pekepinne på kvalitetsforskjell. Originale tilbehørsfelger blir aldri feil i mine øyne og Polaris er elegante og tidløse. Nå er jeg innhabil siden jeg selv har slike

    Felger er mye en smakssak; Jeg kunne aldri tenkt meg å kjøpe feks. Superstar Grandeur, om jeg ikke skulle begynne som hallik da

  6. #381
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.404
    Antall takk

    Standard

    Jeg kunne tenkt meg et sett originale Polaris-felger selv fordi jeg er litt over gjennomsnittet glad i originalt tilbehør. Men ingen kan allikevel påstå at Polaris-felgene utklasser Eikerfelgene utseendemessig og gir bilen en annen look fordi. Skal en ha en fin originalbil og ikke er spesielt optatt av å skille seg ut med felger sitter derimot Polaris som et skudd, men takket være de supervanlige Eikerfelgene som er så og si like, er det vel ikke akkurat så mange (som ikke er inngrodde Volvoentusiaster slik som meg) som snur seg.
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  7. #382
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Du gjer mange kupp i Syden du? Kjem heim at med mange Rollex? Er jo så å si kliss like!
    Kverrulerende flisespikkere sa jeg.

    Jeg bruker ikke penger på å støtte mafioso-restauranter i syden, holder meg i Norden jeg.

    Men om du absolutt må, så er utseendet på en Rolex og en Rolleks kliss likt. Vi snakket IKKE om byggekvalitet.


    Og det er ikke alltid pris er avgjørende for kvalitet.
    Tror f.eks ikke at Superstar-felger (som nevnt over) tåler noe mer enn f.eks Compomotive.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  8. #383
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av The Sven Vis post
    Jeg kunne tenkt meg et sett originale Polaris-felger selv fordi jeg er litt over gjennomsnittet glad i originalt tilbehør. Men ingen kan allikevel påstå at Polaris-felgene utklasser Eikerfelgene utseendemessig og gir bilen en annen look fordi. Skal en ha en fin originalbil og ikke er spesielt optatt av å skille seg ut med felger sitter derimot Polaris som et skudd, men takket være de supervanlige Eikerfelgene som er så og si like, er det vel ikke akkurat så mange (som ikke er inngrodde Volvoentusiaster slik som meg) som snur seg.
    Well said.

    Må være kjent for å kjenne de igjen, ellers er polaris og eiker samme felgen.

    Nå har jeg heller ikke påstått her at jeg IKKE kunne tenkt meg Polaris, 245'en hadde kledd det.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  9. #384
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    nå har jeg kommet dit at jeg har bilen her midt i vrangstrupen IGJEN!!!
    må skifte frontruta pga eu kontroll strax. skal være godkjent innen utgangen av mnd tviler på det går...

    holdt på i helga å skulle skifte noe så "enkelt" som håndbremsband og skiver+klosser i helga. etter at 744n var totalt demontert... brukte kanskje 1,5 time før ene bremsekaliptern bak var av. den hadde rusta så gæli fast. har jo ikke had håndbrekk sia jeg har kjøpt bilen og det var jo ikke så veldig rart... ikke noe band igjen nesten, samt hele skitens kaliptern er rusta sønder innvendig.
    når vi etter mye sveising og styr på boltene som holdt den fast var gjort og kaliptern tatt av så var neste steg å presse inn stempla. ene gikk greit, det andre stod fast. tok rørtang og pressa... Null effekt. neivell... 5tonns presse neste for å prøve å skyve det stemplet inn... NULL effekt! pressa gav seg så det sang. stemplet står fast som 7 troll i soloppgang!!! forbanna møkk!!!

    først 2000 på frontrute skifte. så 2500 på 2 nye originale kaliptere foran + bremseslanger bak og håndbremsvaier!
    4500 FØR jeg har gjort ev. anmerkninger på eu kontrollen... så gjenstår det å se Hva de kan klare å rote fram da... gud bedre jeg er så lei den bilen her nå! prakk fra dag 1 omtreng. egentlig dag 3 eller hva det var og det kommer jeg til nå!

    kompressionen er nemlig helt sikkert på jorde! under at den har holdt så lenge. den kokte jo over 3 dager eller noe etter jeg henta den pga ventilen inn mot torpedoen på varmeapparatet sprakk... etter det dreiv den å kjørte opp og ned på kjøleveska, så stabiliserte det seg. så brukte den litt og litt etter hvert før den begynte å bruke litt olje smått om senn... nå klarer fader meg ikke bilen å stå i 1gir i nedoverbakke uten at den sakte men sikkert ruller framover pga dårlig kompression. så da er det vell lite å gjøre annet enn å skaffe seg en ny motor å hive i!!! forbainna drittbil! kaste faenskapen lenger enn længst snart...!!! samme hvor mye en koster på så kommer det LITT til hver gang som feiler den!
    garantert vært skrudd tilbake km stand på eller tatt jævlig dårlig vare på FØR jeg fikk den!!! for så dårlig stand på en bil skal det ikke være på 260 000 km!!! no fockings way! 740n jeg og brosjan har\hadde går\gikk 300-350000km og de feilte det omtrent ingenting! helvetesmaskin det her ass!!! så nå skal det bli leting etter en org. 16V turbomotor eller da en FK\FT i god stand som man kan slippe nedi uten mer mixmaxerier!!! gidder snart ikke bilen for 5 øre!

    mye !!! men fy fader jeg måtte bare få ut irritiasjonen!
    hadde noen kommet med 10 000 kr i helga så hadde bilen blitt solgt TVÆRT på sekundet med alt montert... så jævlig irritert var jeg!

  10. #385
    Registrerte brukere Volvo-Power sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rissa, Sør-Trøndelag
    Innlegg
    844
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    nå har jeg kommet dit at jeg har bilen her midt i vrangstrupen IGJEN!!!
    må skifte frontruta pga eu kontroll strax. skal være godkjent innen utgangen av mnd tviler på det går...

    holdt på i helga å skulle skifte noe så "enkelt" som håndbremsband og skiver+klosser i helga. etter at 744n var totalt demontert... brukte kanskje 1,5 time før ene bremsekaliptern bak var av. den hadde rusta så gæli fast. har jo ikke had håndbrekk sia jeg har kjøpt bilen og det var jo ikke så veldig rart... ikke noe band igjen nesten, samt hele skitens kaliptern er rusta sønder innvendig.
    når vi etter mye sveising og styr på boltene som holdt den fast var gjort og kaliptern tatt av så var neste steg å presse inn stempla. ene gikk greit, det andre stod fast. tok rørtang og pressa... Null effekt. neivell... 5tonns presse neste for å prøve å skyve det stemplet inn... NULL effekt! pressa gav seg så det sang. stemplet står fast som 7 troll i soloppgang!!! forbanna møkk!!!

    først 2000 på frontrute skifte. så 2500 på 2 nye originale kaliptere foran + bremseslanger bak og håndbremsvaier!
    4500 FØR jeg har gjort ev. anmerkninger på eu kontrollen... så gjenstår det å se Hva de kan klare å rote fram da... gud bedre jeg er så lei den bilen her nå! prakk fra dag 1 omtreng. egentlig dag 3 eller hva det var og det kommer jeg til nå!

    kompressionen er nemlig helt sikkert på jorde! under at den har holdt så lenge. den kokte jo over 3 dager eller noe etter jeg henta den pga ventilen inn mot torpedoen på varmeapparatet sprakk... etter det dreiv den å kjørte opp og ned på kjøleveska, så stabiliserte det seg. så brukte den litt og litt etter hvert før den begynte å bruke litt olje smått om senn... nå klarer fader meg ikke bilen å stå i 1gir i nedoverbakke uten at den sakte men sikkert ruller framover pga dårlig kompression. så da er det vell lite å gjøre annet enn å skaffe seg en ny motor å hive i!!! forbainna drittbil! kaste faenskapen lenger enn længst snart...!!! samme hvor mye en koster på så kommer det LITT til hver gang som feiler den!
    garantert vært skrudd tilbake km stand på eller tatt jævlig dårlig vare på FØR jeg fikk den!!! for så dårlig stand på en bil skal det ikke være på 260 000 km!!! no fockings way! 740n jeg og brosjan har\hadde går\gikk 300-350000km og de feilte det omtrent ingenting! helvetesmaskin det her ass!!! så nå skal det bli leting etter en org. 16V turbomotor eller da en FK\FT i god stand som man kan slippe nedi uten mer mixmaxerier!!! gidder snart ikke bilen for 5 øre!

    mye !!! men fy fader jeg måtte bare få ut irritiasjonen!
    hadde noen kommet med 10 000 kr i helga så hadde bilen blitt solgt TVÆRT på sekundet med alt montert... så jævlig irritert var jeg!
    hehe, ta det med ro lillegutt dette fikser vi sammen med Captain Henry Morgan i helga
    Aaaalt for mange biler. Allt selges..

  11. #386
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    ikke faen om vi får fiksa dårlig komp. i helga! ijt får vi fiksa tom konto heller!!! ailfail itj med captain henry morgan men ska bli jævlig bra helg lell!

  12. #387
    Registrerte brukere A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    kommer opp i morra å henter bilen for 10 lapper cash kontant!
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  13. #388
    Registrerte brukere Volvo-Power sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rissa, Sør-Trøndelag
    Innlegg
    844
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    ikke faen om vi får fiksa dårlig komp. i helga! ijt får vi fiksa tom konto heller!!! ailfail itj med captain henry morgan men ska bli jævlig bra helg lell!
    dårlig komp får vi fiksa lett vettu bare å høvle av toppen litt det
    henry vill hjelpe oss med det meste skal du se
    Aaaalt for mange biler. Allt selges..

  14. #389
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Volvo-Power Vis post
    dårlig komp får vi fiksa lett vettu bare å høvle av toppen litt det
    henry vill hjelpe oss med det meste skal du se
    Eh, ja
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  15. #390
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av A.Finstad Vis post
    kommer opp i morra å henter bilen for 10 lapper cash kontant!
    Solgt tvært!!!

  16. #391
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Volvo-Power Vis post
    dårlig komp får vi fiksa lett vettu bare å høvle av toppen litt det
    henry vill hjelpe oss med det meste skal du se
    har 531 topp i bua. men hjelpe lite om det e stempelringa eller nå NEDI blokka som e kass... på nå vis no... toppen kan en kast så langt man kjæm men blokka bli d værre med...
    bcb skulla jo ha 15000kr for ei grei motor uten tilbehøret men my swedish friend ska finn 16V org turbomotor om det blir noe til salgs

  17. #392
    Registrerte brukere TurboHansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    966
    Antall takk

    Standard

    Er jo ikke verre en at du tar opp motorn og overhaler. Kosejobb det da

  18. #393
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    nesj. kan det ikke
    men kanskje drittbilen her kunne vært forsøksprosjekt før jeg kanskje bygger opp 16v selv da? driter en lang i bilen her akkurat nå! bare få den igjennom eu så kan jeg la den stå å rottne til jeg gidder å gjøre noe!!

    koster mye å overhale med alt du trenger da? du har jo gjort det nettopp selv har du ikke?

  19. #394
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    har 531 topp i bua. men hjelpe lite om det e stempelringa eller nå NEDI blokka som e kass... på nå vis no... toppen kan en kast så langt man kjæm men blokka bli d værre med...
    bcb skulla jo ha 15000kr for ei grei motor uten tilbehøret men my swedish friend ska finn 16V org turbomotor om det blir noe til salgs
    For et par tusen svenske så har du en komplett blokk fra Sverige....

  20. #395

  21. #396
    Registrerte brukere Volvo-Power sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rissa, Sør-Trøndelag
    Innlegg
    844
    Antall takk

    Standard

    sett 16vn rett i 940n, så selger du fk, og kjøper b204ft

    gokjenner denne, å setter i b234ft som er nybygget
    Aaaalt for mange biler. Allt selges..

  22. #397
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    det som e plana ja. altså få tak i en b204ft og godkjenn å så sett i 2,3 16V turbo men det er lenge til... må først finne den førstnevnte her..............

  23. #398
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Hølonda
    Innlegg
    279
    Antall takk

    Standard

    står en bra FK i verkstedet hos oss. overhalt for ikke så lenge siden å.

  24. #399

  25. #400
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Berre å handle det, er ikkje så langt unna deg heller:
    http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=22628058

    Evt orginal:
    http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=22981905
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

Side 16 av 28 FørstFørst ... 6 14 15 16 17 18 26 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •