Sitat Opprinnelig postet av jacobsen Vis post
Looking good
Driver å snuser på en svart C70 2.0T som står hos Nordaune Bil på Tempe..du har ikke tilfeldigvis kjennskap til denne?
Eneste grunnen til at jeg ikke har henta den enda er at jeg har hørt flere som har dårlige erfaringer med selgeren.
Jacobsen, må lære deg å svare på tlf når noen ringer deg LEEEENGE!!!
http://www.nordaunebil.no/public.aspx?pageid=84635

var å kikka på C70n du tenker på.... kan oppsummere hva jeg fant ut slik at alle som vurderer kjøp av den vet hva de har i vente:
Gåent øvre motorfeste.
Defekt/ sprekt venstre baklykt.
Full av Lakkflass og riiiiper all over bakfangern. og generelt mye "overflateriper" i lakken, selv etter en poleringsrunde i følge selgeren.
Helsort skinninteriør, egentlig ganske okei, men førersetet er "knusktørt" og full av furer som må totaloverhales og farges opp før man kan være fornøyd med førersetet, i mine øyne. Eller for at setet ikke skal sprekke helt opp og gå i stykker etter hvert så tørt som det er.
Uoriginale felger(bagatell).
Selvborrende skrue øverst i dørtrekket på førerdøra pga noen har vært inni døra og gjort noe. "manglende" speiljusteringsbryter. mangler noe av joysticken.
Skeiv Førerdør, som gjør at ruta ikke tetter mot lista, kan kanskje justeres inn men noe har skjedd med bilen i alle fall uten at jeg fikk greie på det.
ligger til 78000kr ink årsavgidt og omregavgift. men så sliten bilen er og at fanger, dør og baklykten og setet er såpass dårlig\noe gæli med så sa jeg like greit til selgern på Nordaune bil at jeg ikke kom til å anbefale deg å betale mer enn 50 000kr for den. synes ikke den er verdt mer enn det med alle manglene på en sånn type bil. prisene har falt enormt på Strøkne eksemplarer også. og denne var meget langt fra strøken!