Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 1606

Tråd: Sugemotortråden!

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. nov. 2010
    Sted
    Vats
    Antall takk

Standard

Aah, takker for svar ja, møkje å huske på som nybegynner, så eg blanda det med flow og turtal ganske greit forklart ja lurer litt på korleis eg ska utforme forbrennigskammera, er så møkje forskjellige måter som eg gjordt rundt på nettet. Litt fristende å prøve "singh grooves" også blir muligens at eg lager toppen for veibilen med k-kam, denne gang, som skal brukes på vinter-snø kjøring

Til bilcross motoren vil eg helst ha over 12 løft

Fikk pris på verkstd som kunne frese opp for 46mm ventil, eller bytte sete til 48mm ventil 500kr for å frese opp std. sete til bruk for 46mm. Og 500kr pr. stk (2000kr 4stk) for å sette i nye seter til 48mm. Han sa eg burde skifte eksosventil og, men har lert her at det er ikkje nødvendig spørsmålet er om det er verdt det ?! Kva seier ekspertene? Merker man fra 44-46 evetuelt 48mm?

Leste også en regel om at målet fra ventilkant til ytterkant i forbrenningsrum skulle ikkje være under 12% av ventildiameteren. Muligens pga. det blir for trang passasje mellom ventilkant og ytterkant at det blir lite luft som går gjennom her? Formeininger om dette ? så da vil jo ikkje for store ventiler være bra heller?!
    Sist endret av v0lv0 Aksar; 04/12/13 kl 00:21

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •