Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 1606

Tråd: Sugemotortråden!

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av v0lv0 Aksar Vis post
    Ligna litt 531 med den fine "D" formen inn i innsugskanalen din Går for k-kammen eg også 130 hjulhester er jo bra de da til bruksbil kjørte du med forbrennigskammera som de er der? Eller er det andre måter du ville anbefale? vurderer litt å kopiere kammera til "tosk" som han la ut bilde om i tråden "porting 160/398/530" :

Eller denne ? :
    Njaaa... Ikke så veldig lik 531, samt minstearealet på min er MYE mindre enn 531... knapt større enn original 530 :P Den er i hovedsak retta ut så mye som det går innafor original støp uten sveising osv. Gulvet (kortradien) er lagt så flat og brei som det ommentrent går uten å stikke hull ut til vannhatten... Og deler av bowl er fyllt med epoxy, samme er gulvet før man kommer til kortradien, så mistearealet er flyttet lengre opp mot flensen. Synes ikke så godt, men ikke ubetydelig Jupp brennkammera mine ser sånn ut, med hakk og greier... Funker som pokker det i motsettning til toppene du har lagt ut bilder av, er det ingen skyggeområder på kammera mine, jeg har fila veggene skrå på enkelte plasser der squish-pads får et "overheng" på gropa i stempelet. De er bare laga skrå (for ikke å gjøre kammeret større en de trenger å være i fysisk omfang) slik at strålevarme fra initiell forbrenning når inn til squish-bandet mellom stempel og toppen. Singhsporene/hakka leder også strålingsvarme inn i selve squishområde også, uten å øke omfanget av størrelsen på kammeret
    Sist endret av Njål Nilssen; 11/12/13 kl 16:26
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •