Det er akkurat der du tar feil.Gjelder å se mulighetene, og ikke bare begrensningene
![]()
Det er lov til å gå utenfor boksen med en Volvo også.Se på de nye modellene, hvor fine de kan bli med litt småtteri
Volvo er ferd med å bli noe nytt, og det er en positiv utvikling
![]()
Det er lov til å gjøre andre ting med en 850 enn å sette på senkefjærer, R-felger og R-fanger. Bare et utradisjonelt fargevalg på en felg eller motor er nok til at det ikke blir som hos alle andre. Husker du hvor skeptiske folk ble da jeg sa jeg skulle ha hvit og gullfarget motor?Har utelukkende fått skryt for det i ettertid. Samme med de hvite R-felgene som jeg ble slaktet for da jeg foreslo det. Nå er det maange som vil ha det fordi de har sett det på min bil.
![]()
Det gjelder som sagt bare å legge et lite personlig preg på det, uten at det blir juggelBare se på andersg sin 940 f. eks. Den skiller seg ut den! Anders har turt å gjøre ting med den bilen som mange her inne aldri hadde turt tenke tanken av. Hva skjer da? Jo den får MASSE positiv oppmerksomhet!
Ingen har noe stygt å si om den, fordi den er unik. Hvor kjedelig er det ikke å gå rundt på et treff hvor alle bilene er like?
Det må være lov å åpne øynene å gjøre ting litt unikt uten at folk skal være så sykt konservative!
![]()
Sist endret av Daniel V; 25/06/13 kl 15:32
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Ta en titt her du.
Når du har fått de rene legger du på en voks eller forselger så er det lettere å holde de rene. Anbefaler Swissvax Autobahn. 50ml av denne holder lenge.
Har du ektremt skittende felger så kan du bruke bla. en av disse Autowheel, Rim7,P21S powergel eller IronX. For å fjerne asfalt bruker du Prickbort. Det meste står i guiden jeg linker til.
Sist endret av Øyvind G; 25/06/13 kl 16:53
Stiller meg litt bak Christian. RS'ene, og eventuelle replikaer, kler biler med mer klassisk utseende veldig godt. Men syns det passer dårlig på mer "moderne" biler.
Hva med f.eks Rotiform NUE eller noe? Er litt hipster-felg det og, men skal en skille seg ut så er det vel vanskelig å unngåHar ikke sett de på noen Volvo jeg iallfall, tror de kunne blitt fine på din.
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
De hvite hjulene er ikke vanskelig å holde rene, det er mer det at du ser alt av veistøv, bremsestøv og alt annet. Har SW Autobahn på min, og de er lette å få rene igjen, bortsett fra at de blir fort støvete igjen![]()
Jeg har det kun fordi dette ikke er en bruksbilHadde ikke falt meg inn på en bruksbil. Da hadde jeg nok blitt mentalt syk
Vasker jo denne etter hver tur, og hvis jeg skulle gjort det på bruksbilen, så hadde livet blitt ute på plassen sammen med høyttrykksvaskeren
![]()
Som nevnt tidligere i tråden, BBS CH!
-V70 R AWD 2005 http://forum.vccn.no/showthread.php?...5-Ny-bruksbil!
-240 GL 1993 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=65185#post65185
-V90CC D4 2019
-144 de Luxe 1971 http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=144+sekse
xV60 D6 2015 x960 2.5 1995 x242 DL 1979 x244 GL 1980
Bbs ch eller som nevnt Daniel, fifteen52 tarmac ser bølle ut.
Hvite R felger er rett å slett nydelig! Pen bil![]()
Om du ikke går for noen av de nevnte, kunne jeg virkelig tenke meg å se 18" Zito Navarro på en 850. Kanskje ikke det største spranger fra Pegasus, som er "enda en" femeiket felg, men svarte bananer å deilige Navarro er. Mener Anders hadde de på V60en sin på Tyrigrava for et par år siden.
Eller var det en annen? Går litt surr i alle Andersene som er på forumet her.
Raymond Lysaker
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
---
2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09
Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -
Æsj... svarte felger...! Letteste måten å få en bil harry på!
Henrik Hassel
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT
Ser ut til at ting blir som de er.Jeg var bare drittlei nå en stund
Motivasjonen er på vei tilbake nå!
Kjørte meg en liten tur i går, og det var godt!
![]()
Dette er ikke pent:
Dette ser helt jævlig ut:
Disse er stilrene, til tross for den lille grånyanseforskjellen:
Farger på felger er jeg ikke glad i i det hele tatt, kan tilnød akseptere senterkopper eller bolter i en annen farge. Svart og sølv, elller som over, to forskjellige grånyanser går helt greit, om felgen i utgangspunktet er pen... Femeika er tidløst, ideelt sett ville jeg hatt Zito Navarro i en farge... antrasitt, eller hvitt, eksempelvis.
Daniel, kjør på og slett bildene etter behov. Måtte bare demonstrere et poeng.
Raymond Lysaker
Styremedlem
---
2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09
Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -
Selv synes jeg felger ser best ut i sølv. Grå er også fint i noen tilfeller. Skal man ha noe som er litt mere synlig så er også gull fint på noen felger.
Gullfargede BBS hjul med svarte bolter og blank kant er perverst!![]()
Sist endret av Øyvind G; 03/07/13 kl 22:40
Tror bilen min skal få være som den er inntil videreTittet litt på den her en dag, og da kom motivasjonen tilbake!
Bare synd været suger sånn når jeg er klar for kjøring!
![]()
Enig med Øyvind.G at rotiform er kultmen liker ikke at flere folk skal ha BLQ her på forumet så behold bilen som den er daniel
![]()
Vi får se da vet duMed tiden kommer det sikkert nye hjul, men disse får holde en stund til
![]()