Det er akkurat der du tar feil.Gjelder å se mulighetene, og ikke bare begrensningene
![]()
Det er lov til å gå utenfor boksen med en Volvo også.Se på de nye modellene, hvor fine de kan bli med litt småtteri
Volvo er ferd med å bli noe nytt, og det er en positiv utvikling
![]()
Det er lov til å gjøre andre ting med en 850 enn å sette på senkefjærer, R-felger og R-fanger. Bare et utradisjonelt fargevalg på en felg eller motor er nok til at det ikke blir som hos alle andre. Husker du hvor skeptiske folk ble da jeg sa jeg skulle ha hvit og gullfarget motor?Har utelukkende fått skryt for det i ettertid. Samme med de hvite R-felgene som jeg ble slaktet for da jeg foreslo det. Nå er det maange som vil ha det fordi de har sett det på min bil.
![]()
Det gjelder som sagt bare å legge et lite personlig preg på det, uten at det blir juggelBare se på andersg sin 940 f. eks. Den skiller seg ut den! Anders har turt å gjøre ting med den bilen som mange her inne aldri hadde turt tenke tanken av. Hva skjer da? Jo den får MASSE positiv oppmerksomhet!
Ingen har noe stygt å si om den, fordi den er unik. Hvor kjedelig er det ikke å gå rundt på et treff hvor alle bilene er like?
Det må være lov å åpne øynene å gjøre ting litt unikt uten at folk skal være så sykt konservative!
![]()