Jeg kjøpte en bil der i fjor, kom ditt.. Fikset papirene, så skulle de gå bak å hente bilen jeg hadde kjøpt. Tok 20 min, så ser jeg at de tauer den bortover veien, og blir tauet tilbake.. Fikk ikke start.. Fikk låne bukken der så jeg startet feilsøking.. Etterhvert tok jeg ned tanken, (går faktisk ikke å komme til tankpumpa under setene på det jeg kjøpte, selvom det er lokk til tanken der..)
Fant ut at bensinpumpa ikke gikk. Så måtte jeg gi meg for dagen. Da hadde jeg først jobbet som f... på jobben for å bli tidlig ferdig, så inn til oslo, skru på denne møkka i 4 timer, samt så for meg utgifter på noen tusen for å få den på veien, som jeg selvsagt regnet med at den var klar for siden de ikke hadde skrevet noe om driftsproblemer.
Lang historie kort, fikk hevet kjøpet uten antydning til problemer, og er meget positiv til butikken Oslo Bilauksjon, selvom bilen var en haug. Men det som er saken med f.eks Oslo bilauksjon er at de får inn biler som privatfolk ofte sliter med å selge.. Og da ofte biler som våre nye landsmenn har eid, dvs som oftest bulker og mye annet småtteri. Så de kan ha biler som er bra, og mye søppel, men bra betjening.
Burde kanskje ikke vært i denne tråden, men men.