Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 551 til 575 av 1436

Tråd: hgnubel: V70R AWD

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    Antall takk

Standard

Fikk lagt på sommerdekk i dag, men Photobucket lar meg ikke logge inn så da får bildene komme senere...

Edit: glemte å nevne at da det fjerde hjulet skulle byttes begynte det å snø... Måtte le litt når jeg tross alt er litt sent ute med å legge om..

Men ihvertfall, 17" Comet-C silver bright med Continental SportContact5 i 215/45ZR17. Swissvax Autobahn på felgen og Blackfire Long Lasting Tyre Gel på dekkene. Kjøpte sistnevnte for et års tid siden og fullstendig klar over at det finnes mer holdbare produkter, men når jeg hadde den liggende så fristet det å prøve på helt nye dekk av et annet merke enn før og se hva det har å si for holdbarheten Tidligere har den vært borte etter ca en uke..

Hjulboltene fikk en runde Meguiars All metal polysh, som hjalp bra men de trenger sterkere lut eller ihvertfall mer kjærlighet så det spørs om ikke det plutselig kommer nye bolter slik at disse kan ligge og få stell og kos og bli dedikerte vinterbolter...

Sitat Opprinnelig postet av Tore Vis post
    "Forzinket" er jo en overflatebehandling av sink, ment som offeranode for stålet. Om du sliper bort dette ser det seg selv at denne overflatebehandlingen er redusert. Men du kan jo legge på ett nytt lag med sinkgrunning før du lakkerer gitteret. Jeg ville 1) slipt ned skader og slipt over resten. 2) lagt ny sinkgrunning der jeg har slipt ned skader (siden resten er sinkbehandlet, så man ikke får ulike afferanoder og uheldige spenninger som ikke fungerer godt i sammen. 3) Ny lakk av slagfast kvalitet på hele greia (hammerrite sort silkematt spraylakk?).
    Takk, da er jeg litt klokere
    Sist endret av hgnubel; 05/05/12 kl 21:58
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

Lignende tråder

1. hgnubel: Volvo 850-foredling...
    By hgnubel in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 246
    Siste post: 01/03/11, 19:30
  2. Drivlinje S60/V70R?
    By GMV in forum Motor og gir