Den veier vel kansje halvparten av orginalsvinghjulet vil jeg tro. Kan være at den bli bittelitt mere nervøs på tomgang og langt ned i registeret, men disse har jo bjørnesterke motorer så tror ikke det vil være ett problem. Men jeg tror jeg ville maskinert ett sent 850 / tidlig S/V/C70 plant svinghjul med tapper istedet for hull rundt, da beholder du gjerne en kilo eller tre ekstra mot dette i stål som ihvertfall ikke vil gjøre ting værre.
Det går å bruke det med runde hull rundt og, likt som 940 osv, men da må ledningene på svinghjulsgiver byttes om. Jeg vil allerhelst prøve å la være det.....
Tror dette vil være den ultimate clutchen uten å gå for er super ss rally gt lamell. Oppgitt til minimum 590Nm med organisk som skulle rekke og bli til overs.
Har jo lyst til å prøve (u)dyret på bane engang i tiden.
Ser også de har bokser til VW/Audi Haldex på denne siden. Hmmmm montro om de går på Volvo?