Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  75
Side 7 av 35 FørstFørst ... 5 6 7 8 9 17 ... SisteSiste
Viser resultater 151 til 175 av 860

Tråd: Kodja\ Byneset Customs 2000 C70 2,4 Turbo Safran SOLGT! :(

Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Antall takk

Standard

Det kan kanskje være samme ratt som bare ser litt blankere og glattere ut i skinnet av slitasje.. Er mattere rattet til Nero og apex, samt at det er litt rynkete i skjøtene etc, ser nesten ut som det er et lag ekstra med skinn på en måte. Helt annet skinn enn det var i skinnrattet i V70en min. Vet forøvrig ikke om det var sånn pekefingergrep i bilen til apex? Må få han til å ta et bilde av det.
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

ja gjør så. litt detaljbilder er alltid fint!

må spørre de kloke hoder!

jeg skal sette inn 1Din spiller... hvilke deler bruker man for å få plassert den da? har bestilt opp 1Din oppbevaringsrommet på jobb nå, som skal stå under spilleren... men bruker man noe form for ramme og hvilken\hvor fra i såfall for å få spilleren til å stå fast... kjapt svar ønskes

Registrerte brukere Robert H. sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Sotra
    Antall takk

Standard

Jeg har denne koblet til SC 805 i min bil:
    http://autohifi.no/aspx/produkt/prdi...aspx?plid=3648
    Bruker usb nå, men den kan kjøpes med 3,5mm jack eller iPod kobling.(ekstrautstyr)
    Svært enkel tilkobling bakpå originalstereoen, en plugg i cdveksleruttaket og en strømtyv på konstant + (skikkelig strømtyv følger med :-) )
    Robert H.
    2001 C70 2,5T
    2004 MG ZTT 1,8 turbo ZandF
    2006 Ford Ranger XLT
    2007 Challenger Mageo 107

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

så på den der og en annen sak på bilradiospesialisten ja. genialt å kunne koble det opp slik. men jeg trenger å få bilde også. da jeg kun laster ned musikkvideoer og hører/ ser på.
    funker den der bra forresten?

Registrerte brukere Robert H. sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Sotra
    Antall takk

Standard

Funker utmerket.
    Blar i melodier som vanlig med spoleknappene og mellom kategorier med de man skifter cd plater med.
    Robert H.
    2001 C70 2,5T
    2004 MG ZTT 1,8 turbo ZandF
    2006 Ford Ranger XLT
    2007 Challenger Mageo 107

Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Antall takk

Standard

oooooh. Pervest fin bil!!
    <-- Link
    Pompel & Pilt

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Robert H. Vis post
    Funker utmerket.
    Blar i melodier som vanlig med spoleknappene og mellom kategorier med de man skifter cd plater med.
    så bra! da får brosjan montere slik når han får spillern da
    men jeg trenger fremdeles svar på 1din løsningen for min del. må ha bilde\video jeg

Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
    oooooh. Pervest fin bil!!
    takker! more to come!

Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    ja gjør så. litt detaljbilder er alltid fint!

må spørre de kloke hoder!

jeg skal sette inn 1Din spiller... hvilke deler bruker man for å få plassert den da? har bestilt opp 1Din oppbevaringsrommet på jobb nå, som skal stå under spilleren... men bruker man noe form for ramme og hvilken\hvor fra i såfall for å få spilleren til å stå fast... kjapt svar ønskes
    Skal holde med 1-din boksen. Hadde du sagt fra før så hadde jeg kunne tatt med den jeg har liggende til deg i dag.. :-)
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. des. 2009
    Sted
    Førresfjorden
    Antall takk

Standard

Kjempe fin bil du har fått kloa i her flott farge og ett flott interiør, uten tvil! Ble også meeeget oppegående med de nye baklyktene.
    1988 740 Turbo 1983 760 GLE 1995 850 T-5R
    1998 V90 Ambulanse 1988 760 GLE 1986 760 Turbo
    1991 960

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

får da 1 Din oppbevaringsboksen fra Tore etter hvert. supert!
    men man må da vell bruke noe ramme av noe slag for 1din spillerene vell?

THL: takker. den er kos ja. alltid likt fargen å den passer utmerket for å få fram detaljene på bilen lyktene gjorde seg de ja, blir forhåpentligvis enda et par hakk spennende med dioder i ;p

Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Antall takk

Standard

får da 1 Din oppbevaringsboksen fra Tore etter hvert. supert!
    men man må da vell bruke noe ramme av noe slag for 1din spillerene vell?
    Trenger ikke mer enn den ramma jeg har liggende. Bredden på en og to din er den samme, det er kun høyden som er dobbel. Siden boksen er en din høy blir resten av hullet en din og vanlig spiller går rett inn...
    ---Tore---

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

allright. får prøve med spillern når jeg får ramma da. men synes det er så rart den bare skal smekkes på plass der da uten noe ekstra ramme

har i dag fått seg ny Dynamoreim på verkstedet her nå. den gamle begynte å få slitasjesprekker. godt å ha det unnagjort også. har bestilt meg Chromringer til Hovedinstrumentet nå. skal bli spennende å se om dette blir en like bra oppgradering som på 945n eller hvordan det passer i denne bilen. tror det kommer til å gjøre seg godt.

ellers planlegger jeg en liten IPD ordre igjen snart for de som ev har noe småtteri de kunne tenkt seg å had med. skal da bestille plate under motorn, samt dørlåspinner og div småsnaks om det blir som jeg håper nå med desemberlønninga

leter også forgjeves etter Öhlins for
    FWD
    ... fant en som hadde til
    AWD
    ... men kjøper ikke det før jeg ev har kjøpt delebil og en som hadde kun Foran, men det er vell ikke anbefalt å montere Öhlins foran bare og andre typer bak?

Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Antall takk

Standard

Peiling på åssen man løsner dørlåspinnene? Regner med det er samme patent som på v70. Prøvde å skru men de henger noe inni helvete. :S

Plate under motoren trenger jeg også.. heh...
    <-- Link
    Pompel & Pilt

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

bestiller sikkert flere plater med d samme om flere vil være med på ordren. får man delt litt på frakta

chromringer til hovedinstrumentet er nå bestilt. kommer vell om 1-2 uker

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

da har jeg fått tilslaget på 4 brukte 7x17" Propus BBS Splittfelger. da altså de som er like som BBS Triton felgene jeg skal ha på sommern, bare i 17". må ha nye vinterfelger neste år... blir sendt fra sørsverige i dag visstnok.

ellers har 2 av 5 pakker med dioder kommet og R Sportsratt blir bestilt idag.

venter enda på Alupanelene mine også. samt Alu\Sølv luftedysespjeld vurderes... skal man ha Alu dekor skal det gå helt ut.

Chromringene er også sendt fra England. mye goodis på vent her nå ja.

Alpine spilleren er også ferdig utplukket og klar for montering når jeg får ledig tid og ork... hehe

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

her har da Sportsrattet i mykt skinn kommet i hus. ikke akkurat en billig fornøyelse... men håper da det er verdt det! virket ikke så veldig mye tykkere i forhold til org. c70 rattet men skal måle med skyvlæret for å avklare tykkelsen om det er forskjell der. gjør seg uansett mye bedre med det nye her når jeg tar storversingen og tar hele interiørforandringen når jeg har fått alt i hus + for tommelgrepet gjør at kjøringen blir mer behangelig med rattingen tenker jeg nok! delenr på rattet står på selve rattet der det er avbildet på "baksiden" nederst til høyre...

2 av 5 pakker med dioder som er på vei fra Hong Kong nå... dette skal i baklyktene. testa lyset på den lengste der som jeg er litt småspent på om jeg får inn i lykta i det heletatt for ryggelyset... den lyste opp hele kjellerstua her hehe... tror den var på 21 watt faktisk som LED pære....... må sjekke en gang til på nettet tror jeg... for det er dioder på vei til hele bakenden, parkpæra foran og interiørpærene...

Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Antall takk

Standard

allright. får prøve med spillern når jeg får ramma da. men synes det er så rart den bare skal smekkes på plass der da uten noe ekstra ramme

har i dag fått seg ny Dynamoreim på verkstedet her nå. den gamle begynte å få slitasjesprekker. godt å ha det unnagjort også. har bestilt meg Chromringer til Hovedinstrumentet nå. skal bli spennende å se om dette blir en like bra oppgradering som på 945n eller hvordan det passer i denne bilen. tror det kommer til å gjøre seg godt.

ellers planlegger jeg en liten IPD ordre igjen snart for de som ev har noe småtteri de kunne tenkt seg å had med. skal da bestille plate under motorn, samt dørlåspinner og div småsnaks om det blir som jeg håper nå med desemberlønninga

leter også forgjeves etter Öhlins for
    FWD
    ... fant en som hadde til
    AWD
    ... men kjøper ikke det før jeg ev har kjøpt delebil og en som hadde kun Foran, men det er vell ikke anbefalt å montere Öhlins foran bare og andre typer bak?
    Hvis du får tak i billig foran kan du jo sjekke hva du får nytt bak for da, hvis det ikke er utgått?

Blir fint med nytt ratt!
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

Registrerte brukere Aashome sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Maura
    Antall takk

Standard

Dukker titt og ofte opp Öhlins på Blocket. Både nytt og brukt.

Ang IPD så skulle jeg også hatt noen smådeler derifra, så jeg signerer meg opp på lista i hvertfall

Edit: Det rattet ser i hvertfall behagelig ut. Har vurdert det en liten stund sjæl nå faktisk.
    1999 V70R AWD

Ta kontakt hvis du trenger hjelp med anlegg!

Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Antall takk

Standard

Det rattet der gjer bilen, gratulerer
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Antall takk

Standard

Må få montert rattet og tatt noen bilder med det i sitt rette element :-) Si fra om det blir bråttom med radioramma så kan jeg evt sende den...
    ---Tore---

Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    Antall takk

Standard

Hva koster det rattet der nytt? Mitt trenger litt tlc med farging for å bli ca 96%, men skinnfarging og tiden som går med både til arbeid og uten å kunne kjøre koster også litt... Og nytt blir jo 100% uten slitasje
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    Hva koster det rattet der nytt? Mitt trenger litt tlc med farging for å bli ca 96%, men skinnfarging og tiden som går med både til arbeid og uten å kunne kjøre koster også litt... Og nytt blir jo 100% uten slitasje
    Jeg har farget setene i bilen min med Dynamix skinnfarge (fra www.pimpride.no) og synes det tørket overraskende fort. Ville ikke vært skeptisk til å kjørt 2-3 timer etter å ha farget et ratt. Ville selvsagt vært veldig forsiktig, men ser ikke helt problemet... Rens rattet; farg i vei, vent en time eller to mellom strøkene, og 3-4 timer før du kjører etter siste strøk burde bli perfekt. Start en lørdag med en pils, gå ut og begynn. Søndag kan bilen igjen brukes.... Og neste helg legger du på et lag eller tre med skinnpleie...
    ---Tore---

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

mange takk. små details som gjør helheten her ja.
    rattet koster nytt ca 4500kr.

kan gjerne sende den ramma. eller... jeg skal til sverige i morgen på formiddagen om du bor langs riksveien utover dit?
    rattet blir montert asap når jeg tar chromringer og alt til instrumentet også

Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Tore Vis post
    Jeg har farget setene i bilen min med Dynamix skinnfarge (fra www.pimpride.no) og synes det tørket overraskende fort. Ville ikke vært skeptisk til å kjørt 2-3 timer etter å ha farget et ratt. Ville selvsagt vært veldig forsiktig, men ser ikke helt problemet... Rens rattet; farg i vei, vent en time eller to mellom strøkene, og 3-4 timer før du kjører etter siste strøk burde bli perfekt. Start en lørdag med en pils, gå ut og begynn. Søndag kan bilen igjen brukes.... Og neste helg legger du på et lag eller tre med skinnpleie...
    Ja, jo, men det blir fremdeles ikke 100% strøkent. Hva koster et slikt skinnfargekit? Blir vel fort en fjerdedel eller mindre enn prisen for et nytt ratt, så økonomien i det er nok sunnere
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

Registrerte brukere Ivar Hestø sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Ytre Namdal, Nord-Trøndelag
    Antall takk

Standard

Bilder av den ryggelyspæra din takk?
    Audi A4 B8 Quattro 11`