God tur =) Måtte lykken stå deg bi (elns)
Godt å høre hverdagen går bedre Kodja !!
OG gratulerer med ny bil, ikke min favoritt, men hvorfor skulle du bry deg om det![]()
God tur =) Måtte lykken stå deg bi (elns)
Godt å høre hverdagen går bedre Kodja !!
OG gratulerer med ny bil, ikke min favoritt, men hvorfor skulle du bry deg om det![]()
1976 Langførr med 6 på rekke !
1977 Volvo 245 Turbo
1990 Volvo 240 Stasj
2013 VW Passat 4motion
2004 Renault Trafic
hehe kjærringa kan få STV å kjøre med, jeg skal ha lekebiler! sånn er det med den sakenhehe ellers om det plutselig dukker opp så har jeg jo ikke ei kr i lån på noen av de 3 bilene mine så det er jo ikke verre enn å beholde 945n så jeg har langvogn
haha
blir ikke store oppgraderingene i helga uansett, kanskje det hadde kommet interiørbilder riktignok men ;p my friend is more importante ;p skal linke helfigursfoto jeg ja! det skal du få med en gang ;D
mrstfru.JPG
til all ære for deger alt du får se av denne turens formål
hehe hvis jeg ikke får lurt ho ut i kulda for en photoshoot da... time will show
takker for dethåper turen går fint jeg, resten ruller sin sjø
smaken er som baken, 99% må jo like C70n, de resterende 1% av verdens befolkning har ikke vent seg til den enda ;p hehe
Raymond Lysaker
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
---
2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09
Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -
hehe leste du ikke hva jeg skreiv?blir det bolleproduksjon en gang i tida så blir det Stv på Kjærringa! jeg skal nok beholde 242n i alle fall til evig tid, C70n blir vurderingssak når den tid kommer
og til det siste: nå begynner vi å bli vulgære her uten noen grunn... er jo ikke noe sånt i bildet...men for tiltalen sin del: Volvo4Life = drive safe
![]()
ok, jeg skal gi meg, bare svar meg på dette... er dette mark du har lyst til å pløye, eller er det tanta di? må vite hva jeg kan forvente av rapport, serru.
Raymond Lysaker
Styremedlem
---
hehehe nå må du rulle inn da
jeg er riktignok fra landsbygda så kan jo svare sånn:
når høsten kommer horver jeg over, når våren kommer så sår jeg mine frø, når sommeren går vokser avleggerene og høster inn gevinsten til neste høst
men igjen, amish folket hadde mye innavel også så man vet jo aldri her i verden...
Skjønte lite av den, så jeg tolker det som at du skal sette unge på søskenbarnet ditt til våren, og føde utpå høsten?
Ha en god tur, Kodja![]()
Raymond Lysaker
Styremedlem
---
du skal ha det mrstfu! du har gitt meg en haaaaug med gode latterkuler med innleggene dine i dag!!!kanoooon!
men tja det kan være det stemmer om jeg er amish eller ikke om jeg ikke er amishwho knows if "There is something about Kodja?!" noen som tar den som har fulgt med lenge på realityseriene?! :P ("there is something about mary")
Raymond Lysaker
Styremedlem
---
Grattis så mye med bil Kodja
Litt sugen på C70 selv
Du som liker litt plastikk oxo, så er det vel ikke lenge før din ser slik ut ?
![]()
takker! ja jeg liker litt plastikk på enkelte biler. men c70n er perfekt fra fabrikk utseendemessig
har sett mye på den der før å ja. men ville jeg ha 200sx eller hva det er den der ligner på så hadde jeg faktisk kjøpt det gittkul til sitt bruk men ikke for meg!
![]()
Trodde jeg hadde vært i tråden her før, men fant det ikke nå
Gratulerer med flott bil!
...og, er du interessert i å fjerne lyktepusserene så har jeg nye fine blindlokk til deg![]()
mange takk!
lykteviskernen skal faktisk få stå til de konker. synes det er greit på denne så det blir cleant i fronten ved snø og slapskjøring![]()
hehe kodja fikk seg ny tidkrevende jobb, vokste opp og kjøpte seg 5'er og cruisebil
men vær trygg. 242 har bare såvidt begynt transformation jobbenhehe
her skal det bare detaljmodifiseringer til og en liten fin sub etter hvert og ryggekamera på rti skjermen så lenge jeg/ kilroy eller noen andre finner ut hvordan vi skal klare å koble opp det. hvis jeg ikke monterer inn Alpinespilleren og kobler den direkte opp mot ryggekameraet
men må nok ''skuffe'' enkelte med at det ikke kommer grensesprengende saker her ;p
Safran C70AWDblir jo spesielt nok egentlig![]()
C70 Hardtop?
2000-c70hatric.pdf
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
liker fremdeles Cupe bedre enn Cab\Cab+hardtop!
ellers har jeg had ei toppers helg
Trondheim - Oslo - Trondheim. fantastisk tur på 13 tima til sammen!!!
C70n e bare Magisk! det beste Volvo noen sinne har kre'ert!
Tr.heim - Oslo
gj.snitt fart 71kmt
gj.snitt forbruk 0.71L mila
Oslo - Tr.heim
gj.snitt fart 73kmt
gj.snitt forbruk 0,71L mila
fantastisk synes jeg!!! magisk god bil å kjøre!!! CruiseControll på bilen her er bare best! merker null til bakker og berg, konstant jevn fart uansett! helt maaaaisk altså nok en gang! anbefaler ALLE å kjøpe seg C70 for å si det sånn!
men et par konklusjoner jeg har gjort etter 100Mil bak rattet på ei helg
må bytte ut originalspilleren med Alpinespilleren etter hvert. Harman\Kardon FM iPod transmitter er litt for dårlig kombo mot lydanlegget, samt CD spilleren som står i (3disk skifter original sak) er for treg når man velger skive og skifter spor. tar laang tid før den kommer.
skal få tak i short-shift adapter til den, for synes det er for lang vandring på spaken.
rattet skal skiftes ut da jeg synes det er litt for slitt. må se om det finnes noe spesi ratt å få tak i til disse bilene, ja originalratt ja så det er presisert...
det Skal bygges om tilAWDfor å si det sånn. liker ikke at rompa ligger og slenger fritt. så er nå den saken greihehe
ellers tror jeg aldri jeg har vært på så lang tur der CruiseControllen har styrt hele greia. gir gass til farta jeg skal ha også gjør bilen resten. den er så stabil at jeg knapt var borti rattet på rettstrekkene. og CC gjorde jobben i Alle fall 90% av turen! nevnte jeg at C70'n er Magisk å kjøre???![]()
Åssen var det egentlig, hadde C70n din cruisecontrol? Kom ikke helt klart fram i innlegget ditt![]()
Morro med lykkerus etter et godt bruktbilkjøp...!
Gamle biler blir ødelagt om de ikke brukes, mens nye biler blir ødelagt om de brukes...
Prosjekttråd;
http://forum.vccn.no/showthread.php?...mod-It-s-alive!
flott bil dette, en dag skal jeg ha en slik.
Enig med Kodja at Cupen er finast
- 1998 Volvo V70
- 1975 VW Boble
Bilbelte er tøfft
hehe ja den hadde visst cruisecontroll gitt
og det er absolutt en av mine drømmebiler å eie å kjøre så den som ønsker seg slik ønsker ikke noe dumt!
jeg måtte selvfølgelig være dum nok til å surfe innom SAM steffansson sine sider i kveld før jeg legger meg
95082702.jpg
tror ikke det blir annet enn normal komplett Ferrita... men fy så sexy det der ville vært... hadde jeg jo fulgt min tradisjon med TwinPipe eksos også...
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
hehe som jeg skrev. blir ferrita eksos type normal. er sexy det der også. men det blir for mye med linjene som er på bilen. så skal ha vanlig singel pipe ja
og 9000kr for komplett fra turbo med sportkat er absolutt overlevbart for det!