jalla var vel litt å ta i syns nå jegveldig bra arbeid bak denne bilen!
![]()
jalla var vel litt å ta i syns nå jegveldig bra arbeid bak denne bilen!
![]()
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
Okay, nei nevnte det fordi jeg ikke kunne se at du grunnet forstillings
deler og slikt før du mala se, tror ikke det blei nevnt noe om det heller,
var derfor jeg komenterte det![]()
Nei akkurat, det med bøtter ja hehe. å ha ørti instrumenter og dill dall
slik som et ryggekamera er Jalla!Husk at du kjører rundt med et
klunodium nå da, men er vel snart ikke noe mere 240 igjenn av den
vel hehe.
Det kommer ikke ann på tiden du bruker på den men på jobben du gjør
og fram til nå så har den jobben vært bra, men nok skryt nå![]()
Tommy Aleksandersen
jesstakk igjen for den.
joda, understellsdelene skulle ikke grunnes nettopp pga malingens egenskaper skal bite seg fast selv på bart metallPOR15 heter det jeg brukte. ble anbefalt det fra Mr. Vikebø
funka greit.
masse målere ja, må til det når det er originalt tilbehør så må man ha detføler meg naken i en nybil når jeg knapt ser vanntemp og bensinnåla
hehe må ha litt å se på
blir mest sannsynlig å montere sammen svinghjul, clutch og m90 + mellomaksel på onsdag nå + legge bensinrør og slanger. henter meg spacer til mellomakselen som passer i lengden for m90 og 240skal bli godt å få det også i boks!!!
da er et kommet godt på vei til å bli ferdig innen 14dager i alle fall
bare taket blir tatt asap nå da.
Funka greit, men er det blitt brunt igjen eller er det møkk på bildene?
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
tykkt lag med maling jaden har antirustegenskaper og biter seg fast. som jeg så var det omtrent bare rundt der bærearma står i karrosseriet det har gnissa og slitt. ellers er det jo ikke noe spes annet enn man skal forvente
er jo tross alt en slitedel dette også og har ikke pulverlakkert det, noe jeg ikke har tilgang til eller råd til å få utført. vet ikke hvor mye mer holdbart det er heller jeg da...?!
wonderbaums henger forresten ALDRI fra speilene mineværste jeg vet... la den ligge under setet og gi fra seg lukta si
![]()
Men en annen sak, så du hadde kasett spillere også, intrisert i 1600 kasetter ?![]()
Tommy Aleksandersen
hehe nei kassetter har jeg nok avhar 2 stk jeg har i 242n for å spille. resten har jeg kasta. og skal ha inn dvd spillern så snart jeg har flytta å bor 2 meter unna hobbyrommet igjen
![]()
Ja nei hadde ikke solgt dem heller jeg, de er gull verd
ja dvd er det beste sånn sett, eller multimedia spiller
men er noen ganger som jeg får lyst til å koble opp
en kasett spiller også, men hadde vel kanskje sett
litt teit ut hehe.
Tommy Aleksandersen
hehe sant det ja. men har jo plass til å la min kassette spiller stå der den står når dvd\D310 spilleren kommer under istede for luftedysa over derpasser så fint med resten av stasjet den spillern
![]()
Om bærearmen din gnisser mot karossen ville jeg montert på nytt.
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
POR15 er en type maling som er beregnet for bruk til sjøs, så jeg tror den holder. Mye brukt på containere bl.a. Det som eventuellt sørger for rust der han har brukt denne malingen er gnag fra kabler/wire osv.
POR15 liker dessuten røft vær![]()
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
bremseveske, kjøleveske typ konsentrert så jeg har å få flusha ev igjennom altgreit å ha nok av dette når man skal lufte mye i systemet. mangler servoolje, var vell noe castrol av noe slag visstnok. må få tak i det i morgen nå tenker jeg.
plutselig var den britiske clutchmastern i postkassa ogsåherlig!! gleder meg til å montere dette nå, bare finne m90 slave så har man alt det komplett også!
var å hentet M90 spacer for 240 hos Stian708 nå. utrolig flott at jeg fikk kjøpt denne!var laget etter mål på den svenske 240->m90 guiden. så er vell mellom 49 og 50mm tykk
Stian708 har brukt denne på sin 240 tidligere så den skal fungere fint. laget i stål, så den veier litt
hehe
med dette i hus er det meget godt mulig at vi får montert oppi m90+ mellomaksel, master og clutchpedal samt bensinrør og slanger i morgen nåhåper man rekker dette på en kveld! hadde vært greit.
edit: i alle dagerallerede fått mail fra dhl om at pakken med do88 slanger har kommet fram... går det ann å være så kjapp??? det må jeg si! drar til sverige i morgen for å hente nå
![]()
plutselig var den britiske clutchmastern i postkassa ogsåherlig!! gleder meg til å montere dette nå, bare finne m90 slave så har man alt det komplett også!
Hei Øystein
fint at du har fått tak i delen....Dette er den samme som jeg bruker på mine biler..... Så nå får du bare lage deg en rørbit, og en ny slange til slave'n.
:-)![]()
ja herliger det ikke samme gjengene som i 940 mastern da? har jo stålomspunnet slange til dette formålet som er ferdiglaget allerede
![]()
har org volvo servo olje liggende mener jeg, uåpna 1L flaske om jeg husker rett![]()
har jeg også. men det var visstnok feil type i følge kverneland den typen jeg hadde kjøpt. er to forskjellige...![]()
Har ikkje din lokalw bensinstasjon, dexron III olje?
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L