2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Då var endelen denne bilen eu-godkjent, endte med to 2arar, slakk fremre bærearmforing framme på begge sider, og oransje parkeringslys. Den siste meinar eg skulle vere ein 1ar, men det er ikkje så viktig, så lenge den måtte inn uansett.
Har for stort slakk på bærarmsforingane framme, lurer på om det er to ting som er problemet, hylsa i polyforinga, er for lang, slik ein får sidevegs slakk på foringa, samt at hylsa er kanskje ein halv millimeter for tynn i ytre diameter, slik at den ikkje fyller godt nok ut. Får sjå om ein ikkje får forska ut dette, og samtidig forsterka bærearmane.
Bytta til to bærebruer eg hadde liggande, med gode og mjuke foringar frå 86Bilen fekk skikkeleg "kappa fjører" feeling og stakk seg av under bremsing, grusomt! Men gjekk igjennom på etterkontrollen.
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Godt å ha det papirmessige på stell![]()
740BTCC
Prosjekttråd
godkjente du med kule nedbyggerne fra kaphlenke? sa dem ikke noe på det?
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Stod på bilen ja, han kika på dei, men han har vel.strengt tatt noko å gjere med det. Dette var ho naf på Jessheim.
BTW, så er bilen nydeleg å køyre med endeleddet satt på hakk 2 på nedbyggaren, ingen påfallande vingling etter veg. Legg du den opp, så kontrollerar du veldig mykje bedre, ikkje hender overalt.
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
prøv å monter den lengre inn. enda bedre![]()
One Ring to rule them all
rart at naf på jessheim ikke sa noe på det for der er dem som regel nazi på det meste som ikke er orginalt.
vi sleit med å få eu-godkjent en MB 190E sportline fordi den er orginalt senka å dem mente at den var senka med senke sett i etter tid å ikke orginal(skal nevnes at den var 100% orginal og eid av en entusiast)
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Ikke sikkert de så dette. Er vell ikke godkjent (Tuv) det der?
Biltema bolter etc skrudd inn noen få gjenger og vips så har man katastrofe langs veien.. (sier ikke at det er gjort her. men det er faktisk folk som kan finne på å gjøre sånt).
Jeg ble stoppet i teknisk nazi kontroll med bilen min med slike (hjemme laga). hadde bare kappa vekk navet av et original bein og skrudd det fast under det som satt på bilen. Kappa inn så jeg fikk kortstyring og montert sammen med lange bolter. Det så ikke mye bra ut. Men jeg slapp faktisk igjennom... de reagerte bare på at jeg hadde 21W pærer i parklysa. bremser og brekk ble sjekket nøye. fjører. felger..
Så det har nok noe med at det er noen ting de ikke tror folk endrer! Kjører man bmw cupe (e36) og blir stoppa av snuten så kan du banne på at de sjekker om rammenret er jukset med eller ser sveisa ut.
One Ring to rule them all
dissa er jo ganske tydelig ikke orginale da er jo på en måte fire steder å plassere eneleddet å det burde dem skjønne at ikke er orginalt å i hvertfall når dem ser orginal festet noen cm overmen samma det greit at dem ikke sa noe på det
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
haha! så ikke at han ikke hadde fjerna det øverste festetJa var nok heldig med denne godkjenninga da :P
One Ring to rule them all
trenger ikke å ha vært heldig kan hende at det er en med noe i skallen som skjønner at det faktisk forbedrer kjøre egenskapene og gjør bilen tryggere på veien![]()
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Ingen TÜV-godkjenning her, men tenkte på å få bestilt opp eit sett til, ta med biltilsynet, og vise det montert på bil og få ein uttalelse på det. Biltilsynet har jo godkjent delar som er fresa ut eller støypt i eitt, og det er jo heilt klart delar som er beregna på å kompensere for følgane av ei godkjent senking.
Meinar det var 12.9 boltar som var brukt her, med nordlok-skiver mellom, så styrkemessig så burde dette vere nok. Er jo ikkje berre boltane som skal halde dette heller, ligg an mot spindelen på lik måte som orginal bærekulehaldar.
Han såg på nedbyggarane, og bilen er jo godkjent senka, samt at det ikkje er slakk i beina nokon plass, så det var vel godt nok.
Er jo ikkje alt EU-kontrollen dekker, vinterhjula høyrer jo heime på museum, men mønsterdjupta er bra, så det godkjenner dei.
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
museums gjenstander er nesten et pluss innimellom![]()
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Vurderar å selje, er det nokon som er interessert?
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
svarer for alle sin del: nei ingen er interessert i noe annet enn at "pappsen" må beholde bilen, leke seg i sommer i fritiden, med kid'n trygt plasser i mors fang, til han kan være med på banen med pappsen i godbilen om noen få årog da til slutt ta over bilen som pappsen har stelt i stand fra han var liten klædd
![]()
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Vurderer du å selge denne også?![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Gromdelane blir med til neste 240, veit du :-)
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Not dead yet, (sjølv om gravsteinen er i ferd med å verte påskriven):
For den skarpe lesar, så vil ein no kunne sjå at bilen no legg att to spor, og for den enda skarpare lesar, så har sporvidda auka total med 50 mmMontering og innjustéring av bakaksling levert av Turbotrimming v/Paul og Henning
![]()
Og så fann eg forklaringa på korfor denne bilen alltid har hatt ein tendens til kun å spinne å eit og same hjul heile tida:
Kanskje ikkje så enkelt å sjå, men det totalt opprusta fjørsetet til venstre, er 16 mm høgare enn det fjørsetet som er til høgre. Nytt feste er orginalt Volvo, kostar ein del meir enn uorginale, som var vanskeleg å få tak i.
Eg har alltid syns bilen har vore litt skeiv å sjå på, men ikkje såpass at det har vore veldig synleg.
Bilen har hatt ei skade på venstre side bake, sannsynlegvis når den har vore ganske ny. Det har vore gjort eit veldig godt arbeid, og det har ikkje vore råd å sjå at det har vore skade der, reint bortsett frå at ein ser pussestriper i lakken, og det er sparkel på denne sida, i motsetning til den andre. Samtidig i denne prosessen har det sikkert også vorte bytta fjørsetet, og dei har tatt det som har vore på hylla. Og det fjørsetet som har vorte satt på, er beregna på stasjonsvogn med Volvo orginalt chassiskit, etter det eg kan klare å tolke ut i frå litt forskjellige kjelder.
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Hvor mye koster disse orginalt? Veng har på lager, 403,- hos Mekonomen.
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L