[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
eller det ja
nå sliter jeg! den gamle "dingsen"\gamle motorvarmerelementet som før mitt eie er kutta\herpa ett eller annet vil ikke hverken inn eller ut eller på skrå på noe vis. har hamra litt for å få den skeiv\ut\av på det jeg tørr men får ikke gjort noe annet enn å slått den lenger innover! og ut ville den ikke ved hjelp av kraftig tang før jeg begynte å slå på... hva i sorte HÆLVETE![]()
![]()
skal jeg gjøre for å få den ut? og JA nå er jeg PISSHÆLVETE FORBANNA lei småting som skal ta unødvendig tid oppi alt!!!
værste er jo at jeg ikke får KJØRT bilen engang!!!SVARTE!
ja det gjorde pittelitt godt å vise litt frustrasjon nå...
Du skulle hatt deg en slagtæsj. Den kunne du i første omgang ha prøvd å festa i det bøyde flattstålet, om ikke det hadde gått kunne du fått den festa til biten av elementet som stikker ut.
sveis på en mutter som stemmer med en vanlig tæsj
så skrur du den bare enkelt ut, om du skjønner da selvfølgelig..
Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
-1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo
i dont speak greak... og sveiseapparat har jeg ikke :(
slagtrekkerde har på biltema. sett den i det bøyde flattjernet og trekk skiten ut.
-90 VOLVO 745
-84 TOYOTA Hilux
Har du svart interiør til 700/900 å selge? Trykk der! --> ØNSKES KJØPT!
Lever motor og bil her og få det fiksa![]()
Det set ikkje ein skrue der som du ikkje har tatt utKunne nesten sjå sånn ut.
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Volvo-Power`s mekaniske Verksted kan ta seg av dette
Edit: LETT!
Aaaalt for mange biler. Allt selges..
har samme problemet på min blokk bare at der var tappen og alt brukket av så lar motor verkstedet som skal borre sylinderen om å fikse det.
Hva kostet den blokkmonterte motorvarmern?
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Joda, men så er de vel egentlig de eneste som har sånt der også. Som er av god kvalitet.
Og jeg har jo full defapakke fra før av, bare vært kjekt med en NY varmer på nye blokka.
Kodja, hvor kjøpte du den?![]()
kvalitet er ofte dyrt, men varer forhåpentligvis deretter også
Kjøpt hos Bilradiospesialisten
har ikke noe kabling fra før
blir full pupp til neste vinter med lading og cupevarmer og alt. men først nå så skal bare motor nedi + ladekontakt ut under spoilern.
skal sjekke batteri+kontakter der men det virker nå som det er som det skal være.
Smart å sette i det du kan mens du har best mulig tilgjengelighet ja.
Kan være det er en dårlig kontakt en plass som gjør at det blir for mye spenningsfall som gjør at det bare klikker når du vrir rundt...
Om du skal ha lading og kupevarmer bør du handle det med en gang. Det går ifra releboksen inni bilen og ut til ladekontakta, og fra releboksen og til motorvarmern. Så får du ikke releboksen uti motorrommet.Har sånn på 245n.
blir tatt senere. må prioritere å få ferdig motor og slikt nå før videre luxus![]()