Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  88
Side 29 av 54 FørstFørst ... 19 27 28 29 30 31 39 ... SisteSiste
Viser resultater 701 til 725 av 1343

Tråd: Exerqtor's 245 2,8L 16v Turbo Prosjekt: "Oppdatering" 13.01.13!

  1. #701
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    yoshifab dette. plata er ikke spes tykk nei. 1-1.5mm ca..
    jeg har sveiset inn, alt passet greit. kunne vært litt bedre passform om man skal være pirkete :P

  2. Takk Beachee takket for denne posten
  3. #702
    Registrerte brukere Tc-Racing sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Namsos
    Innlegg
    585
    Antall takk

    Standard

    fant du kasse, t56 kasse er jævli lang da, fårn ikke girstanga veldi langt bak.
    koffer ikke kjøp tremec tko600 face plated??
    http://www.libertysgears.com/ttc.htm
    er gjort ein del oppgraderinger på denne, raskere giring på høyt turtall, nye synkringer osv.
    vis ikke det er bra nok handel jerico men koster kansje litt mere.
    http://www.jericoperformance.com/5speedroad.htm
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=171

    long roof racing.
    2,7liter 16v, gt35 turbo tko600+++

  4. #703
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av VolvoR-Sport Vis post
    yoshifab dette. plata er ikke spes tykk nei. 1-1.5mm ca..
    jeg har sveiset inn, alt passet greit. kunne vært litt bedre passform om man skal være pirkete :P
    Jeg har ikke gjort noe annet enn å brå sjekke passformen, men hos meg fikk jeg det til å passe veldig bra hehe. (du som har dårlige bruer rune ;P )

    Sitat Opprinnelig postet av Tc-Racing Vis post
    fant du kasse, t56 kasse er jævli lang da, fårn ikke girstanga veldi langt bak.
    koffer ikke kjøp tremec tko600 face plated??
    http://www.libertysgears.com/ttc.htm
    er gjort ein del oppgraderinger på denne, raskere giring på høyt turtall, nye synkringer osv.
    vis ikke det er bra nok handel jerico men koster kansje litt mere.
    http://www.jericoperformance.com/5speedroad.htm
    Har ikke kommet helt i mål på hvilken kasse jeg skal ha enda, men sånn u-offisielt så blir det nok en Richmond Super Street kasse. Relativt ok pris på dem kontra kasser i samme klassen.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  5. #704
    Registrerte brukere Tc-Racing sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Namsos
    Innlegg
    585
    Antall takk

    Standard

    oppgidd å tåle mye dem da?
    blir vel å produser litt moment der motorn din så greit å ha noe sterkt ihvertfall
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=171

    long roof racing.
    2,7liter 16v, gt35 turbo tko600+++

  6. #705
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Dem er oppgitt til å tåle ca 810nm konstant. Hva er en faceplated TKO satt oppgitt til?
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  7. #706
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Ellers så er jo det her et alternativ jeg virkelig håper overlever:

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OS-Gi...#ht_2563wt_939
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  8. #707
    Registrerte brukere Mr. Crepsley sin avatar
    Medlem siden
    17. jan. 2010
    Sted
    Senja
    Innlegg
    1.667
    Antall takk

    Standard

    Billig.
    Jørgen Simonsen

    1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
    2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
    1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering

  9. #708
    Registrerte brukere Tc-Racing sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Namsos
    Innlegg
    585
    Antall takk

    Standard

    er vel samme som standar tremec er vel oppgid til 810nm konstant den å, huske ikke ka den face plated versjon tålt æ
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=171

    long roof racing.
    2,7liter 16v, gt35 turbo tko600+++

  10. #709
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Fått ferdig hyllene ved inngangpartiet idag (minus den nederste) og kappa av en svær 10mm stålplate som pressa stod på.



    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  11. #710
    Registrerte brukere VolvoForsell sin avatar
    Medlem siden
    18. mai 2010
    Sted
    Oppegård
    Innlegg
    214
    Antall takk

    Standard Projekt

    Feit projekt altså!!.
    fått masse inspirasjon!

    Absolutt helt konge.

  12. #711
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av VolvoForsell Vis post
    Feit projekt altså!!.
    fått masse inspirasjon!

    Absolutt helt konge.
    Takker!

    ------------------

    Da var nye kalippere og klosser bestilt og betalt. Er jeg heldig så har jeg dem til neste uke *glede seg som en unge*

    Har lagt opp bilder av åssen kalippere det er tidligere, men her er litt fler. Av AKKURAT dem som er på ve til meg





    Får bare håpe dem får plass inne i 18" felgene
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  13. Takk Dan Bay-Johansen takket for denne posten
  14. #712
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Fine de der
    One Ring to rule them all

  15. #713
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    gromme!!kor mykje kostar herlighetane?
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  16. #714
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Skal ikke si nøyaktig pris, men ca 10 lapper
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  17. #715
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Exerqtor Vis post
    Skal ikke si nøyaktig pris, men ca 10 lapper
    ikkje værst pris det!!

    blir gromt!!
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  18. #716
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    spydeberg
    Innlegg
    22
    Antall takk

    Standard

    Tøft prosjekt

    Hvor mye penger har du brukt i dette?

  19. #717
    Registrerte brukere Mr. Crepsley sin avatar
    Medlem siden
    17. jan. 2010
    Sted
    Senja
    Innlegg
    1.667
    Antall takk

    Standard

    Og dette er bolt on? (På større skiver selvsagt) eller må du ha braketter?
    Jørgen Simonsen

    1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
    2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
    1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering

  20. #718
    Registrerte brukere Magnum sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Nyirke
    Innlegg
    543
    Antall takk

    Standard

    kan vell nesten garantere at di ikke er bolt on

    har forresten skiver til deg exerqtor. bmw 740 skiver som er borret om til 5x108

  21. #719
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av amazonbrage Vis post
    ikkje værst pris det!!

    blir gromt!!
    Vi får vell satse på det =)

    Sitat Opprinnelig postet av eirikand Vis post
    Tøft prosjekt

    Hvor mye penger har du brukt i dette?
    Trur ikke vi skal snakke om penger, da blir bare jeg lei meg å kjerringa forbanna

    Sitat Opprinnelig postet av Mr. Crepsley Vis post
    Og dette er bolt on? (På større skiver selvsagt) eller må du ha braketter?
    Nei jeg må lage braketter, men som du/dere ser så er det gjenger på kalipperne så det er smal jobb å lage braketter.

    Sitat Opprinnelig postet av Magnum Vis post
    kan vell nesten garantere at di ikke er bolt on

    har forresten skiver til deg exerqtor. bmw 740 skiver som er borret om til 5x108
    Hva er str. på di skivene igjen? Mener jeg har snakka med deg om det før;P

    Planen er nemmelig 14x1.3" forran og 13x1" bak, med løst nav om jeg ikke finner noe som passer.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  22. #720
    Registrerte brukere Magnum sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Nyirke
    Innlegg
    543
    Antall takk

    Standard

    mener di er 324x30 mm ellers så er di 324x32mm

  23. #721
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Hmm ok, får se litt på det når kalipperne er i hus mtp. hva jeg kan tillate meg å ha for noen str. Men skal ha deg i bakhuet. hva er grunnen til at du ikke brukte dem igjen btw?
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  24. #722
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Grunnen er nok at man ikke trenger de på en lett volvo i forhold til en 2tonn tung "kjapp" tysker
    Viktig å få opp varmen kjapt + å holde de varme.
    Du vurderte ikke noe wilwood kallipere da? Disse får du jo i samme størrelse som til corvetten men ofte litt billigere(spørs hvilken utgaver man skal ha).
    Aner du vekten på de foresten?
    One Ring to rule them all

  25. #723
    Registrerte brukere Magnum sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Nyirke
    Innlegg
    543
    Antall takk

    Standard

    grunnen er at jeg kjørte med di først. for måtte ha dem pga innpresset på felgene mine. Men så byttet jeg felger og boltsirkel. Så da satt jeg på noen andre skiver. Bare derfor egentlig..hehe

  26. #724
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    Grunnen er nok at man ikke trenger de på en lett volvo i forhold til en 2tonn tung "kjapp" tysker
    Viktig å få opp varmen kjapt + å holde de varme.
    Du vurderte ikke noe wilwood kallipere da? Disse får du jo i samme størrelse som til corvetten men ofte litt billigere(spørs hvilken utgaver man skal ha).
    Aner du vekten på de foresten?
    Fikk kalipperne for under 7 lapper med klosser ferdig frakta til currier selskapet jeg bruker. Til sammen så skal det egentlig koste nesten 9 uten frakt. Og Wilwood som tilsvarer det samme kommer på mer for bare kalippere forran. Iallfall det jeg har sett på. Må også huske at det er støv mansjetter på dem her, noe jeg iallfall ser på som en fordel Vekta jeg har fått på UPS er 21,7kg for alle 4-kalipperne og alle 20-klossene. Skal veie alt når det er kommet til Nørway.

    Sitat Opprinnelig postet av Magnum Vis post
    grunnen er at jeg kjørte med di først. for måtte ha dem pga innpresset på felgene mine. Men så byttet jeg felger og boltsirkel. Så da satt jeg på noen andre skiver. Bare derfor egentlig..hehe
    Ok, greit nok;P Wilwood du kjører med nå?
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  27. #725
    Registrerte brukere Magnum sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Nyirke
    Innlegg
    543
    Antall takk

    Standard

    jupp, er di jeg alltid har kjørt med

Side 29 av 54 FørstFørst ... 19 27 28 29 30 31 39 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Mcnugget: Volvo 940 LT prosjekt, vurderer å selge!
    By mcnugget in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 375
    Siste post: 06/12/14, 13:01
  2. Tarell S70 Turbo "hverdagsbil". Ny oppdatering
    By Tarell in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 78
    Siste post: 02/07/13, 18:30
  3. Svar: 42
    Siste post: 23/09/11, 21:48
  4. 850freak: The Lady 850 Prosjekt siste Oppdatering 11.06.2011
    By 850freak in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 88
    Siste post: 11/06/11, 19:45

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •