Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  88
Side 1 av 54 1 2 3 11 51 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 1343

Tråd: Exerqtor's 245 2,8L 16v Turbo Prosjekt: "Oppdatering" 13.01.13!

  1. #1
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Red face Exerqtor's 245 2,8L 16v Turbo Prosjekt: "Oppdatering" 13.01.13!

    Får kaste ut en tråd her når volvoforumet er så godt som dødt

    EDIT: Opprydding å litt, prøvd å liste opp det som har blitt, skal bli og har lyst til å gjøre på hver respektiv "avdeling" på bilen.

    Litt historikk:
    Når jeg kjøpte bilen var det en DØNN orginal uten noe som helst utstyr så alt som kommer nedover er det jeg som har satt på/gjort. Bilen var orignalt kjøpt av verksmesteren på Volvo butikken den ble solgt som varebil, og gikk der i 6år. Så ble den kjøpt av daværende postmester som hadde den til den var 10år og byggde den om til personbil. Så kjøpte jeg den av han i 2006.

    Det jeg fikk gjort før jeg kolliderte:
    Karroseri:
    Hvite blink rund baut.
    Lakkrens & Pollering(om det tells;P)
    Steinsprut beskyttelse på hjulbuer bak.
    Fiksa div lakkskader, steinsprut osv.
    R-Sport trekk.
    4x el.ruter.
    El.speil.
    Svarte takrenne lister.
    Svarte dørtrekk.
    Dørkplåt i bunn på dører.
    Hundegitter.
    Litt stereo.
    Orginale 52mm turbo instrumenter
    Stor turteller.
    Montert hekkspoiler.
    Grøftelys.
    Sorte lister over lykter + grillramme.


    Motor/drivverk & understell:
    1995 B230FK @ 0.9kg.
    Sahcs Racing clutch.
    Lesjöfors senkesett.
    18" Super DTM med 225-35/ZR18" Pirelli P-Zero Nero.
    Poly foringer.
    Stabstag bak.
    3" JT annlegg, som ble sveisa om for å få dritten til å passe.
    3" Intercooler.
    19-Raders Mocal oljekjøler.
    Chip av noe slag, var vist no fine greier:P


    Da er vi over på det som skjer nå/skal skje:
    Litt forklaring av fargekodene:
    Skal gjøres/kjøpes
    Har lyst å gjøre/kjøpe
    Kjøpt/laga men ikke montert(evt.bestilt)
    Gjort ferdig/montert

    Motor:
    94 B230FT blokk.
    Løse Sylinderforinger
    Borring.
    Pianotråd.
    RSI 2.8L veiv.
    RSI 152mm H-profil råder.
    RSI 96.5 16v Waveguide stempel
    Garret GT3071R med 82 A/R, 4" innsug, anti-surge og rustfritt Tial eksoshus.
    Tial V60 ekstern Wastegate
    Tial 50mm dump
    B234F topp fra 89 700-serie.
    Nira i3+ motorstyring.
    3-stegs trøsump fra Peterson.
    Tuning Alu oljekjøler til Mazda RX7 FC.
    Innsug med 4 sepparate 2" spjeld fra Unik Racing.
    Bosch 044 in-line bensin pumpe.
    Walbro 255 pumpe i tank.
    Catch tank til bensin.

    Drivverk:
    Volvo M51 girkasse
    Selholm shortshift
    Truetrack sperre i 1031 aksel.
    Letta svinghjul.
    Forsterket Spec Stage 5 clutch. (God for ca760Nm)

    Understel:
    Hjemmelaga coilovers hele veien.
    Bilstein Racing dempere.
    Justerbare racing bærebruer forran og bak fra Kaplhenke Racing.
    Justerbare momenstag fra Kaplhenk Racing.
    25/25mm stabstag fra IPD.
    Justerbare topplager/camber plater fra Kaplhenke Racing.
    Polyforing i det lille som blir igjen.
    Watt-link.
    2011 Corvette Z06 Bremsekalippere forran og bak.
    14" skiver forran & 13.4" skiver bak.

    Karosseri/utvendig:
    Rust sveising.
    Bredding forran og bak.
    Fullt bur.
    Styling.
    Harley Davidsson Glacier White Pearl lakk på hele bilen..
    Sveise igjen hull til kanal lister.
    Sveise igjen hull til lister i bunn på dører.
    Søm-sveisng.

    Også en spessiel takk til sponsorer:





    Det meste som er med bilen ser dere vell egentlig, å vist det er noe dere lurer på så får dere bare spøre.

















    Det her skjedde i August 2008 da en passat fant ut at det var fint å kjøre rett ut forran meg.












    Så var opprettinga begynnt.





















    Her er et par bilder av en 1992 245 Classic jeg kjøpte som delebil. Og den hvite 1986 244'n jeg skal bruke som bruksbil og vinterbil framover.

    Som dere kan se så måtte 244'n låne bort framskjermene sine siden gutta på volvo hadde bestilt feil.





    Det her er altså denrøde 245'n jeg kjøpte(bildet er tatt dagen jeg henta bilen):


    Også samme bilen et par dager senere:


    Litt fremgang på rettinga:









    Så fikk jeg endelig de nye framskjermene, og fant ut at jeg skulle bruke pansert fra 244'n siden det var 100% bulkfritt.






    Så var det på tide å pusse opp 8v maskina igjen, litt grundigere den gangen her.



    Vekk med pinneboltene!



    Nytt strøk med lakk:



    Pent og funksjonelt;P



    Her er blokka ferdigmala og har fått satt på rustfrie bånd til wrapen.



    Måtte kappe vekk litt av ramma til lykteplatene for å få IC'n og radiatoren langt nok fram. Må modde vangene litt for å få god plass til radiatoren også:









    Litt prøvemontering av stylinga for å få et lite bilde av hvor mye tilpassing som må til.

    Fiksa litt i photoshop med høyden jeg har planer om og grå eiker.





    Til slutt fant jeg ut at jeg skulle kjøpe en helt ny front til bilen.





    Ny vangetupp:





    Sist endret av Exerqtor; 28/01/12 kl 15:17

  2. #2
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Et par bilder av Volvo M51 /overhalinga og første syn av 16v toppen.





    Hovedårsaken til at jeg måtte gå over kassa var pga girspaken ikke ville sentrere seg mellom 2 og 3gir når den var i nøytral, den la seg isteden helt til høyre mellom 4 og 5 gir.





    Som dere kan se så ligger fjøra feil, og presser derfor spaken feil vei.



    Sånn her skal det være.. Viste seg at det var feil fjør. Men det fikk enn mekka til med varme å litt bøying.



    Forsøk på å lage spakstell.



    Kassa har sotte i en 760 bertone, så org spakstellet er "litt" lengre:P



    Å så var ic'n montert, kanske fornøyd med resultatet!

    Måtte snu mutteren til støtfanger demperen så den kom oppe isteden for å få satt i bolten:





    Tadaaa.


    Fila opp hullet i M45 kåpa så den passa getragen litt bedre.

















    Spakstell ferdig med selholm spak:





    Et par bilder av 8v motoren:







    Også det lille homsehjørnet i garasjen:P




    Et par bilder av astma-medisinen til den gammle volvo motoren:









    Hjelper.



    Aero catchhhhhhhh!













    Bilde av bilen 15 Juni:



    Ferdig med IC og Rad fester, og sveisa om øvre del av frontplata.





    Kjøleviftene(middlertidig festet):





    Begynner å bli dårlig med plass i fronten nå



    Nye skiver til instrument panelet, spessial bestilt fra statene.

    Gammel:



    Ny:

    ¨

    Enda et bilde av 8v motoren, snart ferdig med den nå.



    Eneste som er igjen nå er å få glassblåst og lakka delene.





    Også fikk jeg litt deler fra volvo. Utløser arm for hydraulisk clutch til M47 og utløserlager til M51.



    Blir litt sveising for å få ting til å passe her ser det ut til:P
    Sist endret av Exerqtor; 06/04/10 kl 19:08

  3. #3
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Fått grunding på bunnpanna:



    Og lakka det ene motorfestet:



    Ferdig med instrument panelet:





    Overhala og oppussa dynamo:





    Motorfester, tomgangsregulator/m. brakket på:



    Fått kjøpt noen tanker osv:



    Hmm, hva er det her for noe?



    Uhm.



    Kan det være....




    Klare?









    Sikkre?







    Bare litt til nå..










    Åååå der ja






    Stort sett bare viftereima som trengs før 8v motoren er klar nå.



    Fått en pakke fra statene med coilover delene:



    Gammle stygge fjørbein fra den røde 245'n.




    Fått av fjørskåla på det ene beinet.

    Sist endret av Exerqtor; 16/12/09 kl 17:34

  4. #4
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Første coilover beinet ferdig:



    Begynnt å pelle ut ledningsnett å gjøre klart til sparkling:



    Fått vaska vekk litt gammal tectyl å dritt:



    Litt prøve mont av tanker:





    Henta Bilstein dempere, å prøvde å sette det sammen.

    Å stort lengre ned enn det her gikk det ikke:S



    Bilde fran undersiden:



    Men så skal topp skruen på å? Hmm



    Tykkelsen på låsemutteren er jo 12mm.



    Eneste utvei blir å frese ut stoppehylsa i bunnen på røret å lage en ny.

    Måtte bare ta et bilde av bilen blant alle Hondaene på jobben:


    Hvem ser best ut? hehe

    Så var oljekjøler og spredere i hus, bare å sette igang.



    Vet ikke helt hva folk synes om den standard spreder størrelsen som er tengt på bross fangeren, men jeg synes de er litt små så jeg kjøpte noen som var 2cm bredere.

    Så da måtte det lages litt plass:












    Jeg synes det blir mye penere med bredere lys der, ingen tvil.

    Leka litt i photoshop på riktig høyde på bilen:



    Tegna ferdig toppskålene forran:



    Fått på noen stag:



    Da var coilover beina nesten ferdig, det eneste som står igjen nå er å få flytta stopp ringen i bunn på røra og topplager/camber plater fra Kaphlenke.



    Begynnte å tenge adapter så jeg kan bruke org M51 medbringer på org M47 mellomaksel:



    Prøver å få av gammel lakk fra 16v topp dekselet, bremsevekse er fint til det

    Sist endret av Exerqtor; 16/12/09 kl 17:52

  5. #5
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard











    Så var det igang med drittjobben:







    Da var camber platene i hus:






















    ( Å sånn ødelegger man ett fjørtårn )

    Hos maler'n:











    Baselaget:


    2 lag med perle:


    5 strøk med klarlakk:


    Vanskelig å få tatt et bilde som får fram effekten i lakken ordentlig innendørs, men her synes litt:



    Men HER synes det godt





    Så var det utløser armen som stod for tur, ikke mye orginalt igjen der.







    Så var betene for coilvererene bak ferdig:







    Montert:







    Skrudd sammen motor og kasse sånn at jeg kan få laga girkasse traversen:



    Første gang bilen møter 16v motoren:



    Så var girkasse traversen ferdig og har fått kjøpt bak demperene:







    Så på lørdag var det tid for litt kultur/pils drekking, og caprisen skulle luftes:



    Ettervært når vi hadde kommet oss til festen,(verkstedet til noen kamerater) så fant vi ut at vi skulle burne litt. Da ble 65 impala'n starta og vi fikk svidd av 2stk dekk.



    Ble omsider frisk utover på søndagen og fikk satt på coiloverne bak:



    Justert likt forran og bak, har mulighet for 7,5cm senk på den høyden her:



    Å sånn blir høyden når den er justert sånn:



    Skrudde den ned 2cm forran:





    Kunne ikke dy meg, å skrudde alt i bunn:






    TØFT!

    Så var det på tide med noen dårlige nyheter.
    Må lakke motor rommet på nytt siden lakken reagerer med grundinga å har begynnt å bobble. Doh!

    MEN! Så kom litt av delene til 16v motoren i hus, og moralen gikk litt opp igjen.

    Sist endret av Exerqtor; 16/12/09 kl 18:09

  6. #6
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Måtte bare ta et bilde:



    Komisk at Tial V60 wastegaten jeg skal bruke på 16v motoren er større enn hele turboen til 8v maskina:P



    Enda mer deler kommet!





























    Prøve mont av wastegaten:



    Bilde av åssen jeg må sette tårnstaget med mindre jeg lager et helt eget et.



    Så har jeg leid et verkstedet, en del jobb før det kan brukes men:















    Et par timer med slegga:











    Og enda et par, (begynner å hate slegga nå):



    Noen bilder av åssen det blir med trykkrør fra turbo:







    Morro med kommentarer folkens!! =)
    Sist endret av Exerqtor; 03/05/10 kl 18:55

  7. #7
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skedsmokorset, akershus
    Innlegg
    644
    Antall takk

    Standard

    Dette blir jo bra da

  8. #8
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Takker!

    Blir litt bilder fra åssen det ligger ann i verkstedet ikveld. Håper å få kjørt ned 245'n iløpet av uka som kommer
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  9. #9
    Registrerte brukere VolvoJenta86 sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Segalstad, Oppland, Norway, Norway
    Innlegg
    286
    Antall takk

    Standard

    Kjempflott arbeid må jeg si Stå på
    *Born to cruise volvo*

  10. #10
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Takker

    Her kommer bildene som jeg lovte skulle kommet igår kveld. Fortsatt ganske rotete, men håper å få rødda vekk møka i helga.









    Sist endret av Exerqtor; 04/12/10 kl 16:41
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  11. #11
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    se der ja, blir bra dette

  12. #12
    Registrerte brukere Tc-Racing sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Namsos
    Innlegg
    585
    Antall takk

    Standard

    klar me biln til vårn??
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=171

    long roof racing.
    2,7liter 16v, gt35 turbo tko600+++

  13. #13
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Ikke helt klar med alt av understell osv, men lakkert og godkjennt med 8v turbo iallfall.. 16v maskina og understellet kommer nok ikke før til jul 2010.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  14. #14
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Skjer ting:P







    Sist endret av Exerqtor; 04/12/10 kl 16:41
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  15. #15
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Innlegg
    853
    Antall takk

    Standard

    Artig!hehe.. hva skjer egentlig? Køyeseng?:P
    Bmw e34 520i
    Volvo 760 Cruise bil.
    Volvo 240 Turbo! - Solgt
    Volvo amazon 70m Prosjekt!
    Bmw e34 535i - Solgt ,Bmw e30 turbo banebil - solgt

  16. #16
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Hehe, har laga en hems over der sofa'n osv skal stå inne på pause rommet så det er plass til å stue vekk intreør deler og lingnende. Der er det iallfall tørt og null gnagere som kan få spist.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  17. #17
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Bomma på en deadline igjen ang. å få ned bilen iløpet av uka som var. Får skylde på at det plutselig kom ei mokke med snø og at jeg ikke fikk kjørt vekk det som var igjen av gulvet + litt annet rubish.

    Men har fått lagt opp strøm i pause rommet og mala veggene der nå. Så imorra skal jeg få satt inn bordet og noen stoler(kommer sofa(r) ettervært), kjøleskap, pc og kaffetrakter, så blir det å få laga ferdig "gulvet/taket" på hemsen..

    Mulig han jeg leier verkstedet av klarer å få solgt den forferdelige store klumpete (for ikke å snakke om hønn tunge) kles valsen som jeg har jokka ut av pauserommet iløpet av uka også. Da er det et problem i verden.

    Iallfall et bilde av åssen farge det ble:

    Sist endret av Exerqtor; 04/12/10 kl 16:42
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  18. #18
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Innlegg
    853
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Exerqtor Vis post
    Hehe, har laga en hems over der sofa'n osv skal stå inne på pause rommet så det er plass til å stue vekk intreør deler og lingnende. Der er det iallfall tørt og null gnagere som kan få spist.
    Smart
    Bmw e34 520i
    Volvo 760 Cruise bil.
    Volvo 240 Turbo! - Solgt
    Volvo amazon 70m Prosjekt!
    Bmw e34 535i - Solgt ,Bmw e30 turbo banebil - solgt

  19. #19
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Åfjord, Sør Trøndelag
    Innlegg
    131
    Antall takk

    Standard

    Herlig

    men får du den godkjent med 16v og turbo?
    Er det ikke jævlig mye prakk med det?
    Volvo 240 '87 stv.
    BMW 525i E34 '92

    A man's gotta do what a man's gotta do.

  20. #20
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Den blir nok ikke godkjennt med 16v nei, blir godkjennt som 8v turbo også prøve å få stempla maks av det som er lov i vognkortet.

    Hadde jeg hatt penger å tid nok så hadde det vært morro å dra til belgia å få TÜV godkjennt hele bygget som magnor myrstad har gjort med granada'n sin. Meeeen:P
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  21. #21
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Det som har skjedd på verkstedet den uka her er egentlig som lovt, for en gangs skyld..

    Fått kjøpt sallong å smekka inn og ofra det gammle stuebordet som stod ute på selve verkstedet for å få et hjørnebord og et bord vedsiden av kjøleskapet(som også ble satt inn) til å ha kaffetrakter osv.

    Le picturas:





    Sist endret av Exerqtor; 04/12/10 kl 16:42
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  22. #22
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Dette blir bra . Hvor mye penger har bygget kostet deg så langt?

  23. #23
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Aaaaalt for mye.. Totalt så er det godt over 140 000 hitill.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  24. #24
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Exerqtor Vis post
    Aaaaalt for mye.. Totalt så er det godt over 140 000 hitill.
    Koster å være kar! Men blir gromt da!

  25. #25
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Får håpe det blir det til slutt..

    Nå er det snart såpass at jeg kan få ned 245'n





    Sist endret av Exerqtor; 06/11/10 kl 19:30
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  26. Takk Martin_b takket for denne posten
Side 1 av 54 1 2 3 11 51 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Mcnugget: Volvo 940 LT prosjekt, vurderer å selge!
    By mcnugget in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 375
    Siste post: 06/12/14, 13:01
  2. Tarell S70 Turbo "hverdagsbil". Ny oppdatering
    By Tarell in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 78
    Siste post: 02/07/13, 18:30
  3. Svar: 42
    Siste post: 23/09/11, 21:48
  4. 850freak: The Lady 850 Prosjekt siste Oppdatering 11.06.2011
    By 850freak in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 88
    Siste post: 11/06/11, 19:45

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •