Looking good
Bare et lite spm, har du godkjent bilen din med senkesett? Får vel ikke godkjent coilovers?
Looking good
Bare et lite spm, har du godkjent bilen din med senkesett? Får vel ikke godkjent coilovers?
Takk. Er nok ikke mulig å godkjenne med coiloverene uten en tur til TUV i Tyskland og en lang papirmølle dessverre. Men det kunne nok blitt godkjent hvis man hadde fått dokumentasjon på fjærene. Det er hvertfall ikke noe i veien med karakteristikken etter hva jeg kan dømme i forhold til original fjør.
Så litt bedre ut nå ja, Christian.![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
ser at du har sykt mye mer plass til alt i motorrommet ditt siden du har ac, kompressorhuset mitt kommer ca 15 cm unna radiatoren! (:O), trur akkurat jeg klarer å få på luftfilterslangen min der, samt må finne ei løsning på icn min å, må antageligvis ha 2 stk 90 før å få trykklufta inn i den or acn. aha, er det slik at icn din står lengre inn en på biler uten ac? skal få slengt ut noen bilder av byttet mitt straks
Gjorde seg med nye fjærer gitt![]()
Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt
Fin høyde på bilen nå![]()
Volvo 945 96.mod.Bruksbil/prosjektbil "FamilyRacer"
745 92.mod.konebil
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Må bare spørre og mase litt til jeg, hva gjorde du med oljereturen ved flensen på turboen? For å feste slangen du laget i..
Aner ikke hvordan ml gjorde dette. men kjøp deg et gjengesett og gjeng opp returen på turbon. kjøp en slange med "skrue" i den ene enden og skru den fast med noe kobber skive imellom.
One Ring to rule them all
Hmm... demontere eksos, grenrør og turbo for å borre et firkanta hull rundt? Nei da gjør jeg det heller på vanlig vis (slik som chrml gjorde)
Regnet med du hadde turboen demontert hehe.
BMW E34 525i
BMW E30 316iA
Tror han sveiste noe ala AN kobling fast på flensen til oljereturen.
Jørgen Simonsen
1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering
du har så mye tap i den harde bøyen der ml![]()
One Ring to rule them all
Se der ja
info på denne flensen? Gjenger og innvendig diameter?
Hvor stor bøy er det på slangen som du skrur på flensen?
Vi hadde ikke sånn DP på aiden grenrørene vi har testa. men mulig wg var / ble plassert annerledes på de.
One Ring to rule them all
Er en 90 grader på slangen der den er skrudd på flensen. Flensen er bare en vanlig flens med en eller annen form for tommegjenger jeg ikke husker, tipper det var 1/8". Kjøpte flensen fra KL-Racing.
Haha, faktisk ikke gått det eller med presspassning mot alt som er. Bortsett fra en da som får plass til 6" overalt uansett
.
Hvor kjøpte du strømper til å legge kabler i? (motorrom)
Fin bil, men likte best under panseret![]()