Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  669
Side 36 av 206 FørstFørst ... 26 34 35 36 37 38 46 86 136 ... SisteSiste
Viser resultater 876 til 900 av 5126

Tråd: Kodja/Byneset Customs 242 TURBO: B230+16VTurbo: starta

Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Trøndelag
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    Be de merke det som "Gift"! Haha
    Hehe... Storebror følger med sånne store utenlandstransaksjoner på bankkontoen.
    - 11" XC60 D3 AWD
    - 67 Amazon Turbo <-- Prosjekttråd

Instagram: @projectamazonturbo

Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av THolandsli Vis post
    Hehe... Storebror følger med sånne store utenlandstransaksjoner på bankkontoen.
    Er akkurat det. Banken har vel plikt til å rapportere alle transaksjoner på over 5000 kr til myndighetene mener jeg. Sånn sett kan man fort få problemer av å ta ut 9000 SEK i Sverige for eksempel og kjøpe masse deler og stå å juge tollvesenet i trynet på grensa .

Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Antall takk

Standard

Husker du ikke det tollern sa til oss ChrML, det er ikke de som skal bevise for oss at de har rett, det er vi
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

turbohansen: skal si fra jeg vettu

ipd merker ikke ting med gave. dessuten er det en jæææælvig tung gave i såfall... 4 kit minst med krengestag, 3 panhardstag+++++ +++ ++ å ++++ så den går de ikke på uansett. her blir alt gjort etter boka på en så stor ordre ja, ingen skal føle seg utrygge på den biten!

Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

De på postkontoret/post i butikk skal få en jobb med å gi deg alle varene når disse annkommer Hva ble det i fraktkostnader egentlig?

Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Kenneth D Vis post
    De på postkontoret/post i butikk skal få en jobb med å gi deg alle varene når disse annkommer Hva ble det i fraktkostnader egentlig?
    Regner med at dette kommer med budbil.
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

bare fra ipd til jetcarrier sin adresse er det 180$ om jeg husker riktig... :-o

det er tross alt en sabla stor HAUG med krengestagkit. håper det blir godt pakka!!! :-)

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

denne man justerer på for å stramme håndbrekket på 240? ikke at jeg trenger det, for brekket er gulle godt, men greit å vite.

fant ut at jeg ble gaaaal av at sikkringen gikk og blinklysa ikke ville fungere plutselig, samt da at dashen døde ut samtidig... skjedde liksom helt uregelmessig og skjønnte ingenting Hvorfor liksom... så åpna bagasjerommet å pella på kabler og fulgte kretskortet for å se om noe var galt der, nei ikke det nei.
    inn og måle strøm på kabler til og fra blinkrele og alle sikringene også forsåvidt bare for å se...
    neh, å så satte jeg på blinken og av og til knittra det og rasla sånn fælt som om blinken gikk amok, uten at blinklyset kom på... bare som setevarslern liksom, men pæra for varsling av dette blinka heller ikke... holdt på lenge før jeg kom på at jeg hadde jo kobla av noe under midtkonsollen der for plutselig hver gang jeg løfta meg opp fra setet med hånda på midtkonsollen så kom den knittringa som jeg ikke skjønnte noe av hehehe

tok av midtkonsollen og fant jo koblingsstykket til setebeltevarslern. de var jo koblet av som de skulle, men hvorfor knittra det og varsla "setebelte ikke i bruk" da tro...
    enden av visa der var faktisk at det var pæra til varsellampa som peker bakover mot baksetene sine ledninger som tok i stålet ved håndbrekket og løste ut dette når jeg pressa på konsollen, så isolerte alt under der. var vell pga noe ustabil kobling jeg tok det av i fjorhøst minnes jeg. for når jeg kobla til stikket og satte i selene så røyk en annen sikkring. merkelige greier... husker ikke hvilken det var akkurat nå men. skal gå ut å se om jeg orker.

så fikk jeg heller ikke lys\utslag på multimeteret på den lampa som skal lyse mot baksetene inne i konsollen. hvorfor vet jeg ikke, da alt har strøm på sikkringene. får ta en runde når jeg tar ut gulvteppet en gang, skal jo uansett bort den midtkonsollen her med tid og stunder, som da fører meg til en ny del av innlegget mitt i dag.

denne haka står mot taggene i midten der på håndbrekket.

planen er jo å bygge en helt ny midtkonsoll hele veien fra girspaken og bak opp mellom et todelt baksete, men så var det ang håndbrekket jeg kanskje skulle prøvd å modifisere da. aldri syntes det har vært så fint å se på, samt det blir litt "vanskelig" å finne en fin måte å fikse det på om jeg ikke kan løfte det litt opp i høyden selve spaken, altså få selve delen man tar tak i litt høyere opp om dere skjønner? eller sideveis også for den del, har ikke helt begynt på de konkrete tankene med midtkonsollen enda da jeg venter med det til de berømte c70 framsetene kommer på plass (nabon som skal sveise det har ferie enda :( )
    noen som har gode råd for hvordan jeg skal kunne endre utformingen på håndbrekkspaken uten å måtte skifte ut alt der?

målte null strøm på stikket "accessory. rear fog lamps" nr 14 altså. noen bare ut av det blå kan si hvorfor det ikke kommer strøm på det stikket men alle andre? bakre-tåkelysknappen gir heller ingen utslag.

Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    Antall takk

Standard

Eg har heller ikkje lys i den lampa bak på handbrekkonsollen. Men det er den store gullskruen du skruar på for å justere handbrekken til å ta tidligare/seinare ja, så kan du bruke dei muttrane der som vaierane er festa for å få det likt. Om ditt handbrekk funkar gull, vil du bytte?
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

Registrerte brukere Mr. Crepsley sin avatar
    Medlem siden
    17. jan. 2010
    Sted
    Senja
    Antall takk

Standard

Håndbrekket skal justeres bak, på bremseskoene. Ikke på selve håndbrekket..
    Jørgen Simonsen

1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
    2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
    1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering

Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    Antall takk

Standard

Ikkje etter boka, og det er ikkje alle som har den justeringsringen på skoa heller.
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Mr. Crepsley Vis post
    Hvor er den justeringa hen.....
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Mr. Crepsley Vis post
    Fungerer fint å justere på selve håndbrekket. Jeg har ikke merket at brekket har blitt merkbart svakere av den grunn. Selv om det er riktig som du sier at det egentlig skal justeres bak, men ikke alle systemer har den justeringsmuligheten.

Registrerte brukere A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Hvor er den justeringa hen.....
    ekstra utstyr sånn halv veis i hvertfall passer fra V70 hvilken gen husker jeg ikke, men søk her inne så finner du det nokk er ikke lenge sia jeg leste om det her inne.
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av A.Finstad Vis post
    ekstra utstyr sånn halv veis i hvertfall passer fra V70 hvilken gen husker jeg ikke, men søk her inne så finner du det nokk er ikke lenge sia jeg leste om det her inne.
    Det er ingen justering der orginalt.

Får sånn justeringsskrue-shit til 240 også. Men det sitter der ikke orginalt.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

Registrerte brukere A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    Antall takk

Standard

det som egentlig var poenget mitt
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

veldig bra!! sorte dørhåndtak for elvinduer i boks!!! god å kjapp handel dette ja verdt hver 600kr i postoppkrav ink alt!

litt blass i chromen på denne lista her, kanskje det går å få tak i nye? eller så får man lete etter brukte eller droppe de helt.

sånn duppedings på toppen av dørhåndtaket mangler på det ene, noen som har reserve liggende fra et defekt\utslitt håndtak som jeg kan overta for å få det komplett? (visste om defekten så det går bra!)
    også om noen har chromlistbiten så må de bare rope ut. er bare å bøye litt stål\alu men får se om jeg finner original sak å bytte ut de med

liker den lille oppgraderingen her gitt!

Registrerte brukere Tonytic sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Sør-Trøndelag, Stadsbygd
    Antall takk

Standard

dropp chromen og lakker på en sølvstripe i stedet pent og cleant, skriker ikke like mye som chromen
    Volvo 850 2.0 Turbo X= 745 GLE

Registrerte brukere tusselaid sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Sør-Trønderlag Rissa
    Antall takk

Standard

Kan jo prøve og få til børsta alu-look
    1997 Volvo V70
    1969 Oldsmobile F-85 Sports Coupe

Fat people are harder to kidnap

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

blir i alle fall ikke lakkert noe stripe på sorte håndtak! kommer jo til å flasse

har jo han nabon som får tak i sånne fine tynne strimler med alu om jeg vil. så får se det ann der om vi får laga noe kult!

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

off dette kan bli farlig!!!

tror det flyr litt for mye penger her nå på litt for kort tid det blir skummeeeeeelt... mye deler som kanskje bare blir liggende men steike så moro...

ja det er snakk om å få tak i et sett org. R bremser om de ikke allerede er solgt!!! hehehe
    brrr fryser nedover ryggen på meg nå, Kilroy... din slemme slemme gutt som sender meg sånne linker hehe

Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Antall takk

Standard

Du veit at du slepp å bruke så mykje pengar på slikt?
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/4-Bre...Q5fAccessories

2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Antall takk

Standard

BTW, det er ikkje sikkert at du manglar den chromen på handtaket, er ikkje chrome på handtaka på 92 classicane eg har. Bakdørene på den eine er det på, men det er nok fordi dei ikkje var orginale på den lyseblå.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

har sett de mange ganger, men poenget er ikke at det skal Se kult ut med de bremsene bare, det skal virke også på denne lille bilen om jeg skal ha noe slikt som ser fett ut
    "it's not all looks"

håndtaka: allright. da er det jo ikke noe fare om det ikke er der da men ser bedre ut synes jeg

Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Må huske at det er fortsatt mulighet til å melde seg på neste sesong av luksusfellen

Side 36 av 206 FørstFørst ... 26 34 35 36 37 38 46 86 136 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •