Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1.014
Side 19 av 54 FørstFørst ... 9 17 18 19 20 21 29 ... SisteSiste
Viser resultater 451 til 475 av 1338

Tråd: GMV's 940 Asfaltracer blir til.

  1. #451
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Fant ikke noe bilde i tråden din så ble egenkomponert.

  2. #452
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. juni 2013
    Innlegg
    1.446
    Antall takk

    Standard

    Ah mente jeg hadde lagt inn noe der jeg, http://www.jula.no/catalog/bil-og-ga...elager-339457/

    Har et slikt skrudd på ei plate i tunellen, også et M20 gjengestag tredd gjennom også det 'øret' fra den originale girspaken har jeg kappa og sveist på igjen. Er ikke mer hokus pokus enn det

  3. #453
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Aha. Jeg var inne på tanken å gjøre det samme men jeg lagde noe i samme dur som det orginale med likt oppheng.

  4. #454
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Sånn ble det.

  5. Takk Anders Dybvadsskog takket for denne posten
  6. #455
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Da er det bestemt at det blir datasprut på denne. LH2.4 henger enkelt og greit ikke med på turtallsøkningen på de lavere gearene, det blir for grovt. Kommer til å bruke Haltech E8'n jeg har liggende. Så jeg er nå på utkikk etter en 2kanals tenningsmodul fra Bosch. GM map sensorkontakt og lufttemp kontakt samt pinner og støvmansjetter til dysekontakter. Hvor finnes dette rimelig?

  7. Takk Lasse R takket for denne posten
  8. #456

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    http://www.bjprace.se/index.php?rout...product_id=534

    Vet ikke om det er billig eller bra. Har en del av det andre du etterspør også

  9. #457
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.481
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Da er det bestemt at det blir datasprut på denne. LH2.4 henger enkelt og greit ikke med på turtallsøkningen på de lavere gearene, det blir for grovt. Kommer til å bruke Haltech E8'n jeg har liggende. Så jeg er nå på utkikk etter en 2kanals tenningsmodul fra Bosch. GM map sensorkontakt og lufttemp kontakt samt pinner og støvmansjetter til dysekontakter. Hvor finnes dette rimelig?
    jøss, er den så kvass?

  10. #458
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Behøver ikke å være så kvass for å overgå LH2.4 sin kapasitet da.

  11. #459
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.481
    Antall takk

    Standard

    Nei, ikke vet jeg, jeg bare ser for meg at LH2.4 henger med til en viss gradmen det skal sikkert ikke så mye til... For alt jeg vet er det nok med litt ladetrykk og ett lett svinghjul, sånn som jeg har, for at lave gir blir et problemmen det er jo uansett bare en god unnskyldning til å oppgradere

    Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk

  12. #460
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Turbofun hadde det meste unntatt 2 kanals tenningsforsterker. Får lete litt til.

  13. Takk Holck takket for denne posten
  14. #461
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    08. aug. 2010
    Sted
    Verdal
    Innlegg
    1.459
    Antall takk

    Standard

    Blir det å beholde m90 kassa vidre eller?

  15. #462
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    M90n får leve helt til den raser. Tror det er mindre sjanse for bomgiring med nytt spakstell.

  16. #463
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. juni 2013
    Innlegg
    1.446
    Antall takk

    Standard

    Det er veldig mye mindre sjanser for bomgiring er min erfaring. Eneste var at spaken er skrudd i karosseriet, og girkassa har jo sitt eget feste under bilen som ikke er like stivt. Så den hoppa ut av gir engang, og det var på isen og da er det jo ikke akkurat jevnt underlag etter en dag med ispigg.

  17. #464
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.481
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Skårholen Vis post
    Det er veldig mye mindre sjanser for bomgiring er min erfaring. Eneste var at spaken er skrudd i karosseriet, og girkassa har jo sitt eget feste under bilen som ikke er like stivt. Så den hoppa ut av gir engang, og det var på isen og da er det jo ikke akkurat jevnt underlag etter en dag med ispigg.
    Det løses enkelt med stivere feste til girkassaregner med det var festet i traversen som var problemet?

    Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk

  18. #465
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. juni 2013
    Innlegg
    1.446
    Antall takk

    Standard

    Mhm, det er forsåvidt nytt org volvo. Men problemet blir nok borte med zf kassa da jeg kan bruke mye stivere fester med den.

  19. #466
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Mitt er montert i kassa da jeg fryktet dette med at den kan hoppe ut av gir....

  20. #467
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Da har jeg funnet ut at jeg kan bruke coil og coildriver fra de fleste Opler med bensinmotor. Må bare få kommet meg på skroten og samlet litt deler. Trenger coil med kontaktstykke og tenningsmodul med kontaktstykke.

  21. Takk Holck takket for denne posten
  22. #468
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Er på utkikk etter dekk for litt mer seriøs banekjøring. 225 eller 215 45 17. Noen tips?

  23. #469
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Federal rsr?

    Sent fra min S30 via Tapatalk
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  24. #470
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Hørt mye dritt om de som at banen separerer seg hvis de blir overopphetet. Funderte litt på Nankang sine R dekk. Satt å leste litt om de og de har fått bedre omtale. Men smaken er vel som baken.

  25. #471
    HansOla sin avatar
    Medlem siden
    28. okt. 2011
    Sted
    Lalm, Innlandet
    Innlegg
    4.996
    Antall takk

    Standard

    https://www.facebook.com/groups/3234...7339659314315/
    Billige slicks her da! Mulig for breie?

    Edit: Beklager, oppdaget nå at et var 17" du skulle ha... :(

    1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
    1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
    1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
    1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
    1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt

  26. #472

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Har kjørt Toyo R888 i mange år. Fornøyd med de

  27. #473
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    De koster ca 60-70% mer enn Federal og Nankang så blir nok ikke de tror jeg. Er ikke 1. pri å legge over 10k i dekk.

  28. #474

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Dyre er dem, ingen tvil .

  29. #475
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.473
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Da er det bestemt at det blir datasprut på denne. LH2.4 henger enkelt og greit ikke med på turtallsøkningen på de lavere gearene, det blir for grovt. Kommer til å bruke Haltech E8'n jeg har liggende. Så jeg er nå på utkikk etter en 2kanals tenningsmodul fra Bosch. GM map sensorkontakt og lufttemp kontakt samt pinner og støvmansjetter til dysekontakter. Hvor finnes dette rimelig?
    Øh... Hadde helt glemt at jeg har ett modifisert MS2 liggende. Trenger ikke tenningsforsterker heller til det.
    Sånn går det når man har for masse å tenke på

  30. Takk Holck takket for denne posten
Side 19 av 54 FørstFørst ... 9 17 18 19 20 21 29 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 16
    Siste post: 22/04/14, 01:51
  2. Turbo problemer:( håper noen veit volvo v70 98 turbo
    By Lillegutt in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 1
    Siste post: 26/06/11, 18:07

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •