Selger litt fra denne motoren hvis det er noe interesse
Innmat, topp, clutch, svinghjul, innsug, ledningsnett på motor å litt annet småtteri![]()
Selger litt fra denne motoren hvis det er noe interesse
Innmat, topp, clutch, svinghjul, innsug, ledningsnett på motor å litt annet småtteri![]()
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Enkelmasse![]()
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
500 pluss frakt?![]()
Har endelig fått målt lagerklaringene på veiva i dag. Lenge tenkt på om jeg dreit skikkelig på leggen da jeg begynte å glassblåse støttegir-delen.
Det er en av grunnene til at jeg kjøpte meg en delemotor, så jeg har alle inv skruer osv. Merker ganske fort at det er litt mer jobb å skru på en slik enn en rødblokk
Lagt nedi di nye lagerskålene og veiva, så la jeg på måletråd.
Deilig å jobbe med ¨nye¨deler
Etter at alle skruene som holder gridelen nede var skrudd til med riktig moment, så demonterte jeg den igjen
Veldig fornøyd her! Helt strøkent å alle hadde lik klaring, hvertfall på øyemål
Tolleransen for denne motoren er 0,002-0,062mm
Så da er jeg et skritt nærmere montering. Neste nå blir å frese plass til rådene![]()
Hvem kan jeg sende innsug, grenrør og bunnpanne til for planing? Helst noen i Akershus![]()
Har dere ikke en yrkesskole i fylket?![]()
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
Setter ikke dette bort til noen skole elever gitt. Samme hvor billig det er![]()
Her tar læreren på seg slike oppgaver mot litt kaffebrød, er sikkert samme der? Mener ikke at du skal levere delene til noen førsteårselever, det hadde ikke jeg gjort heller.![]()
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
Ser ut som dette blir gromt!
Bytta i 2JZ en min?
Takk takk. Bytte, er du lei den?![]()
Hehe![]()
![]()
![]()
Sweet
Hvordan går det her?![]()
Her går det smått. Har tatt på meg en helvetes rustjobb på en gammal mercedes, så fritid og helger går med der til jeg er ferdig![]()
Neste steg er å frese plass til rådene.
Såpass ja![]()
Mye igjen på motoren?
Egentlig så mangler jeg bare pakningssats så er det bare å smette den sammen![]()
All klaring er god klaring![]()
Erre plass til reima der a? Blir gullegodt dette tenker jeg![]()
Er plass til reima ja. Men tror det må gjøres en endring. Igjen.....
Ja litt kjedelig om grenrøret flexer litt når det blir varmtMulig det er litt mer klaring enn bilde tilsier da
Sent fra min H60-L04 via Tapatalk
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Kan risikere at det krasjer ved varmt grenrør ja..
Ser bra ut dette![]()
Bør vurdere ombygging av grenrør ja, veldig kjedlig å fikse det for andre gang :/