Einig, har alltid likt LMTidlaust design som ser bra ut på stort sett alle bilar!
Håper dashen blir bra til sluttEr eindel jobb med den men satser på det blir verdt det.
Her kjem noken bilder
Litt bedre bilder av oljekjøler innfestinga ute i friluft. Har ikkje fått laga til innfestinga under enda.
Så rydda eg rommet her ein dag, eller delelageret som mamma kaller detDukka opp litt diverse der. Pop up kit til bagasjelokket som eg kjøpte for ei stund sida
Komplett med ledningsnett, blir nok og fjerne teipen og trekke ledningane i strømper.
Noken alu klemmer til AN10 slangar, tenkte bruke dei på oljekjølar slangane for og holde dei i hop.
Rødeloksert lokk med alu hals til spylervæske tanken.
Også dukka det faktisk opp ett choke deksel som eg etterspørte tidligare i tråden
Ein kompis av meg skaffa litt 4" rør til meg som blir inntak til luftfilteret. Var veldig rusta og tjukkt gods så dreia av det litt. Fortsatt litt vel gods i det, men begynte og vibrere når eg dreia så ville ikkje ta meir.
Slusene til siderutene har 51mm tilkoblingar. Det er det på varmeapparatet og, mens på frontruta er det 72mm tilkoblingar. Dreia noken overgangar i plastikk for og kunne bruke 51mm slange overalt. Dei blei veldig fine til slutt
No har alt 51mm tilkobling og sida det er 4 utgangar på varmeapparatet kan eg kjøre ein slange til kver sluse.
Lånte ein 25mm spacer av ein kompis for og teste LM felg med dekk. Veldig fornøgd med kor bra dei passar på bilenNo har eg litt og gå på innover så trur eg går for litt tynnare spacer og valsing for og få litt meir klaring.
![]()