Du må slå på macro når du tar nærbilder, blir "litt" dårlige bilder.
Du må slå på macro når du tar nærbilder, blir "litt" dårlige bilder.
MrX
2009 V70 D5 AWD
kom på det på det siste bildet der jeg tok av turtellernhehe
blir stressa pga skal gjøre så mye på en gang![]()
Når man snakker om strøkne treradere, har liggende en ny i originalforpakning. Fant den i hattehylla på en 240 på huggeren...
"Mindre e så jækla mye merr"
Kjøpte min på Volvo jeg.. Hihi
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
https://gundersenmotorsport.secure.f...view/20205625/
vurderer å handle inn slike snart. hvilken farge bør jeg gå for?
er vell kanskje ikke så mange som er lange nok til å nå helt baki hatthylla på 242n? noen som vet av seler som er lange nok til å feste bakerst der??
fikk ikke sveisa inn c70 setene i helga pga skinnene var i aluminium så vi driver å leter fram noe alu slik at vi får fiksa fester nå uka her kanskjegleder meg til å få de på plass...
Hvorfor fester du ikke 4-punkten i gulvet imellom ryggen og sitteputa i baksetet isteden?
Vil tro det er mer hold der enn i hattehylla...?
blir ikke det litt sånn skrå vinkel så man "risikerer" at sete og alt "dras nedover" om man krasjer og selene strammer til når de står i den vinkeln? litt derfor jeg tenkte på hylla istede. vet ikke om det bare er i tankene mine sånn i harcore TEORI at det fungerer slik men. alltids en mulighet der mellom rygg og sete ja!
Er jo somregel der jeg har sett de er festet? Om de ikke er dratt rundt bur-røret, da. Men det har jo ikke du![]()
C70 seter og bur? Skeptisk?![]()
At belter er festa i gulvet er vel neppe bra nei, det er vanlig å feste de i hatthylla ja om en ikke har bur. Men også vanlig å forsterke der festene er da selvsagt. Men 4 punkts belter funker vel best om en har stoler som er beregna på det?
Sist endret av The Sven; 29/06/10 kl 15:15
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
hehe neidabare tuller... foreløpig
tja ville jo selvfølgelig blitt forsterka i hylla da ja!driver å ser på en liten løsning med en beltegjennomføring på siden av nakkestøtta. er ikke helt ferdigtenkt eller utprøvd enda. det ser jeg best når setene er festa inn
men nå er han sykmeldt så da blir det ikke gjort stort på sveisefronten gitt :(
da har jeg faktisk fått enda en 3er ramme med turbotrykk, 3bars og voltmeter i.
men hvorfor er enkelte levert med 3 og andre 5bars oljetrykk? noen smart forklaring på det ene eller andre?
var faktisk hele vacumslangen også montert på turbotrykken herdet er første gang gitt...
eeeeh det står Turbotrykksmåler i ramma så bør vell være en turbobil da vell?![]()
Neidet går jo ikke ann å bytte ut målerne
har du aldri had en 3er ramme du???
hehe
jodaaaa det går ann, men hva er sannsynligheten for at det er satt inn en turbotrykksmåler i en bil uten turbo der borti der slangen er hel og det da er en diesel? er 240 levert noe særlig med diesel forresten?![]()
har også 3 rader fra en turbo bil, og den var det også 3bar måler i, men fant ikke noen giver til den, kun 5 bar målera..