Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Stilig den forstillinga, built or bought? (står sikkert inni her, men lenge siden jeg har lest igjennom) Veit myranes selger noe greier, men dine ser noe annerledes ut, og bedre ut
![]()
Eirik Hokholt
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Varamedlem & Fotograf
---
Volvo 945 LT B230FK 1997
Volvo 360 B19A 1984
Her ere billt nåt båtYepp Torgeir skal ha for detta.
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
FantastiskMisunneleg på gromme motordeler!!!
Rørramma blir stilig. Blir det innerskjermar og eller kjører du uten?
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Lekkert!
Ser bra ut í ½í¸ƒ
Her kjører vi wide open brageBlir jo kun finværs bil
Ble nice det Chris![]()
Begynner og se ut som en bil detta:-)
Takk for det FrigstadNja det kan vell diskuteres Kristian
![]()
Man blir jo passe kjøresyk etter en helg på gatebil merker jeg.....
Skjer ikke så mye her om dagen desverre grunnet trang økonomiKommer vell et par nye motorfester i løpet av neste mnd, da går det ann å lage litt trykkrør og div
![]()
HÃ¥per det![]()
Ikke dumt![]()
1976 Langførr med 6 på rekke !
1977 Volvo 245 Turbo
1990 Volvo 240 Stasj
2013 VW Passat 4motion
2004 Renault Trafic