Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt
Off orker ikke det biltemagreiene... Muligens ordna noe
Jekkepungt
Mens jeg venter på mer rør så har jeg begynt smått på bakskjærmen. Denne lå jo bare i spenn med en 2x4 mellom vange og skjærm for å holde skjermen ute der den skulle være. Snitta opp spennet å forma det slik jeg ville ha detStor lettelse at det ikke var vanskeligere...
Breit nok for mitt bruk
Null planke
![]()
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Får plass til litt hjul ja!![]()
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Ser bra ut
Godt å se at flere har samme skjerm bredde ;-)
Gikk i innkjøp av litt alu snacks og rør i dag, så får se om det blir noe ut av det![]()
![]()
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Blir nok det. Må jo ha litt stil i interiøret![]()
Nettopp blitt hivi ut av verkstedet alle mann... Så søker ny plass i akershus.
Vi fikk bare ett brev som det sto at leie avtalen var avsluttet og at alle skulle være ute innen 31. Januar...
Så dee e flotte.... Får vell selge allt hvis jeg ikke finner plass da![]()
Ser ut som det har ordnet seg med ny plass. Haff, flytte allt rotet daNoen som har bøyeutstyr for 25mm rør?
Bra at det har ordna seg![]()
Herlige deler!Rekner med det er Torgeir sin magi
![]()
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Stemmer bra det![]()
Oppretter min egen side på fb siden jeg flytter verksted. Blir nok mest updates der på små ting så samler jeg heller opp til større her inne på forumet. Forum er helt klart mest stas men får mer tilbakemeld på fb
Uansett så er det bare å gå inn å følge sida folkens
https://www.facebook.com/CAMotorsports
ser veldig bra ut![]()
1978 chrysler lebaron 360
1982 volvo 244 gle
Hva er prisen på bærebruer foran og styrevinkel kit??![]()
Tor24 mekker sånneTror det havna på 13-14k
Hehe... Endelig fått tak i strøkene 2.5 GLT kammer, så ble dem borte i posten på vei til motorbygg............
veldig kjipt!!! tror du de klarer å finne igjen pakken da?
har heldgivis aldri vært borti at posten har rota bort pakkene mine..
håper de sporer den opp igjen, så du får deler å bygge på![]()
Har ringt rundt som en gud til postkontoret jeg sendte fra, postkontoret den skal til og posten. Ingen finner pakka å når man sporer den så står den fortsatt der jeg slapp den av :(