Så var det jo en pakke til som kom Elsker pakker, selv om jeg vet akkurat hva jeg har bestilt :P
Denne pakken kom da fra IPD, og inneholdt mye godis Venter på en pakke til, som gikk gjennom tollen idag. Så har ennå mer å glede meg til

Panhard staget

Moment stagene

Chassi stagene som ble bestilt. Følger med skruer, muttere og skiver. Alt en trenger for montering.

Husker ikke hvilken tråd jeg så desse i, men tenkte med engang jeg så de at desse skulle jeg ha jeg og.
Så da bestilte jeg pakninger til vinduene. Mine er litt sprukket og slitte, så dette blir nok meget bra. (Dette er da de som tetter nede på sidevinduene)

Så nå er delehylla ganske full :P Føler jeg har så å si alt jeg trenger for å begynne med understellet nå. Kunne kanskje tenkt meg å byttet fjærbeinslagrene også i samme slengen, men vi får se hvor de ser ut når jeg begynner å plukke ned.
Gjør ikke noe om bilen blir stående på bukker noen få dager til om de blir bestilt.
Begynner å bli ganske mye flotte deler nå
Digg med deler!
Kosta det mye med alt dette fra IPD usa? De pakningene til vinduene er veldig grei å bytte ut tenker jeg, stort sett alle 240'er har vel sprukken og stive sånne... blir vel sikkert litt enklere for el-vindua å gå opp og ned også?