Dette er VCCN og det er jo ikke om rødblokk...
Lite å sørge over, var bare Dave Mountain, Mike Perry, David Vizard og noen "induction specialists" jeg ikke husker navnet på. Forventet å bli blåst ut av vannet over den kollektive erfaringen og nivået, vi endte med å få gutta til å ta frem kalkulatorene og si "good job!" over et par av prosjektene. Det var litt gøy å se at vi her på berget (da mener jeg HELE landet, ikke bare her på Østlandet) kanskje er lengst frem på trimmingsnivå av private og småfirmaer i hele Europa. Under spørreseansen om erfaringer de tok lå resten av Europa - var vel 25-30 profesjonelle andre der fra diverse land - på at en 2.0-liters motor med 550-600 hk var "blodtrim". Her oppe er jo ikke det så spesielt..Ja, vi er helt fra oss av sorg.
Ikke indirekte heller. Finnes helt sikkert flinkere folk enn meg mange steder. Sikkert overalt.Ikke direkte kanskje..![]()
For å presisere kan jeg legge til at vi kjørte litt tenningsretardering med lystgass og ja, vi tok en toppakning eller to over årenes løp. Og et rådelager, siden veiva var slipt til "DRrraaaagracingspec, må vite"... Men den går enda. Dog uten gass.Akkurat.![]()
![]()