Da er man drifter med 2JZ eller LS motor i stedet for en turbotrimmet rødmotor.
Njaa, uenig med du der. Heller en som forteller fantastiske historier som trosser virkeligheten og når noe virker for godt til å være sant, så er det som oftest det - og spesielt innen trimming av motor.Det er heller det at du implisitt kaller meg og firmaet mitt for en svindler som tar alle penga til folk og lar de stå igjen med "Superhightechskrot" som er ubrukelig, mens din løsning er fantastisk...
Nei, det tror jeg ikke.For du tror at jeg konsekvent kjøper inn de dyreste dele på hylla så jeg kan doble prisen og selge de blanke fine dela til en 17'åring så han må leve på nudler i en måned, når han ikke trenger de? Hadde du bygget deg en 2.0 Sierra med standard råder og varvet den til 8500 en hel sommer? Jeg har gjort det til meg selv og eneste grunnen til at det holdt er korrekt massering av standard "ræva" råder som "alltid ryker hvis du varver over 7000 mye"...
Nei, det hadde jeg ikke selv om jeg var med på en B230 bilcrossmotor som gikk med GT6 kam og 9 mm rådene, ingen turtallsperre og som til tross for tidvis helt vanvittige turtall aldri hadde problemer. Det er stor avstand mellom hvordan ting egentlig skal være og hva som går.
Ja det var såpass pompøst at dette ikke glemmes med det første.Du nevner dette to ganger bare i denne posten. Ikke bra. Kunne tro du hadde prestasjonsangst...
Primærmålet ditt virker å være å formidle at du ved hjelp av å utnytte termodynamikken optimalt spec. og bygger de beste og mest effektive motorene som finnes innen enhver budsjettklasse.Jepp, det er sikkert enkelt å bygge den mest shiny og mest upålitelige brakka i hele Europa. Men det er ikke det jeg har som primærmål, akkurat. Upolert alu, ok pris og holdbarhet står nok dessverre flere mil lenger frem i køen. Det er en grunn til at jeg ikke engang gidder pusse porter med sandpapir mer. Det gir ikke kunden noe annet enn en fin del å sette på hylla, og koster de MYE mer enn det smaker.
At du ikke kun jobber med rødmotorer har nok de fleste avslørt selv om de fleste klokelig tier. Jaja, du velger det som du har troen på...Jepp, jeg vet det. Men jeg jobber ikke KUN med rødmotor, og her omkring er det MYE Kinadeler... som akkurat som ditt irritasjonsmoment fører til uholdbare greier som ikke leverer.
Motoren var helt ok bygget i USA, men så oppstod det ett oljepumpeproblem som tok ett rådelager og en veivtapp. Hvordan løse problemet BILLIG for å unngå at bilen står i ett år?Løsningen er å bygge den riktig første gang. Selv om det koster litt mer enn rimeligste gummiveiva fra et kinesisk støperi som aldri har sett en V8...
Hehe, GIKK ja. Hva hendte?FZR'en gikk også bra, ja. Mot all formodning med sine 14.2:1 i komp på 98 oktan. Det er jo helt ubrukelig i visse kretser hører jeg. Jeg er ikke i Europatoppen på noe som helst bortsett fra mottak av drittslenging og dårlig råd. Der slår jeg nok de fleste.![]()
![]()