Må kjøpe deg en gammel Unimog. Er en her i byen som kjører rundt i en slik. Åpen hytte naturligvis![]()
Må kjøpe deg en gammel Unimog. Er en her i byen som kjører rundt i en slik. Åpen hytte naturligvis![]()
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
G er rått! Tror ikke du kommer til å angre på overgangen.![]()
VW Golf 1,4 ACT
X: Volvo C70 -01
X: MB 230 CE -89
X: Volvo V70 -99
X: Volvo 240 -86
Den er råfin den jeg skal ha så lenge denne blir solgt! Så ja gleder meg... Men er det ingen her som har kjøpelyst på bilen her? Leveres med ac service utført før levering samt oljebytte nå nylig. To sett alu original felger og stereo. Må jo være bedre enn de to som ligger ute på finn.no nå med samme farge. Alle vet hvor mye deler som er byttet og oppgradert på denne!!
Har du lagt den ut på finn da? Er jo ingen som kjøper den på vccn.
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Hehe nei har ikke rukket det enda selvfølgelig. Skal skifte et lenkestag og polere bilen først tenkte jegfår gjort dette i helga håper jeg
![]()
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Ny bil, mercedes gelendewagen G350 er nå kjøpt. Så om ingen her er interessert i å kjøpe bilen med stereo innmontert så blir d påbegynt utmontering straks. Så c70en selges som standard utrustet bil så fort det er ordnet div småting jeg vil før salgetbilder av nyvogna kommer snart
svært å kjøre med ass...
Få ut byggetråd på Merce'n og ja!![]()
Tiguan Exclusive R 2014
164 '70
03 Berlingo
(X)Touran '07 Exclusive
(X)Audi A4 1.8Ts 99
(X)740 GL 90
Limer enkelt å greit inn fra det norske Gelendewagen forumet bilder og tekst på Nybilen, en Mercedes Gelendewagen G350 som er bygget om med AMG interiør og OM606A motor, den såkalte Black Smoke Racing motorenventer på Svenkskpumpe\oppjustert dieselpumpe for høyere effekt på denne nå så den kan få flytta litt på seg... her kommer det... skal begynne å utmontere stereoen på C70n i dag å få vasket og rengjort og polert den for salg og Finn.no utlegging forhåpentligvis i helga nå.
Har etter lang tids påvirkning fra den såkalte "Fosenmafiaen" gådd til innkjøp av en G350. Dette var en uventet vending for min del i og med at jeg alltid har vært motstander av Mercedes og alltid vært frelst på VolvoMen takket(?) være det flotte landstreffet i år, og en spontan visning av bilen jeg nå har kjøpt, tidligere i høst, så ble det sannelig G-Wagen på meg også. Fristelsen ble for stor...
Bilen ser i mine øyne veldig bra ut. har det som er nødvendig av utstyr, en fin farge og interiør som skiller seg ut med Tofarget grått skinn og alcantara, AMG style... Motormessig har den fått seg en OM606A motor som skal skremmes opp når mr. El Presidente får sendt oppover Svenskpumpe. Den har også en større alu intercooler bak grillen.
Videre løp på bilen er å få skiftet CV ledd på mellomakselen, etter hvert få skiftet foringer på radiusarmer, overhalt knokkelhusene foran og bygget ny 3" eksos. På litt lengre sikt er planen å bygge TwinTurbo på 606'en. Det har jeg litt trua på kan bli moro.
Generelt sett har jo ikke bilen mye elektrisk utstyr, oppvarmet frontrute som ikke er koblet opp, enda, er vell det mest spennende elektronisk sett. Den har også regnsensor i ruta, men dette er vell ikke mulig å få koblet opp i ettertid?!
Litt andre planer framover på den er å få ordnet med bedre ryggelys, Sotede ruter er det verste jeg vet med tanke på å rygge vinterstid... ser ikke en dritt, så har googlet litt her og der for å kunne finne en løsing på Ryggekamera, ser G55 har jo en løsning der med kamera på toppen av bakdøra, så får se om det blir en sånn Aftermarket løsning på et vis. har liggende skiltmontert ryggekamera, men tror kanskje dette blir litt for "pinglete" for denne svære bilen. Skal teste litt på det området. Skal også skifte ut den 1Din Dab radioen som står her nå med Alpine 1Din mediaenheten og få inn noe bedre og kraftigere lydanlegg på sikt nå. Liker god lyd så dette må fikses.
Utover mot våren antageligvis blir det handlet inn G63 frontfanger og skjermbreddere er plana, det kan bli meget flott å se til.
vell... her kommer ferske bilder etter gårdagens "kattevask"...
Interiøret som avgjorde at jeg skulle kjøpe meg G. Herlig å se til spør du megMangler venstre dashbordlist, denne hadde forrige eier aldri fått fra forrige eier der igjen, så om noen har eller vet om så gjerne kom med tips, hadde vært fint å fått det fullendt. Ser bedre ut da.
Utvendig er den helt ok. lite rust og svineri, en del små skavanker, men de skal jeg ta så fort som mulig hos en fagmann som kan sakene sine som jeg vet av.
Kjøpte bilen uten Ku-Fanger så denne måtte av. syntes egentlig det ble finere også.
Fant fram ei passe stor stålskive, to o-ringer i forskjellig størrelse til å ha bak på skiva for å tette hullene etter reservehjulet ble plukket av i går, og en liten o-ring til selve skruen for å få det helt tett der også. Føltes bedre å få hullene tett enn at de stod åpne i det kraftige regnskyllet som har vært den siste uka nå. om det finnes heldekkende gummiplugger så gjerne linke meg opp til dette, dette er en kjap fiks på et problem her og nå, som egentlig fungerer ganske bra tror jeg. Bedre enn at det siger inn fukt i hullene og legger seg i blekket og tar knekken på døra.
Motoren som skal skremmes opp litt. En godt fungerende OM606A med NEDjustert pumpe. Så gleder meg til å få den nye Svenskpumpa så bilen kan få litt mer futt.
Dette er vel en ombygd bil eller? En G350 som ser sånn ut originalt er jo en svært dyr bilOg det ville kanskje vært rart å putte inn en eldre drivlinje i den da...
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Dette er en 1980 modell som ble.ombygd av Bertil og Steen/ Mercedes i 1997, så alt bortsett fra rammen er 1996 modell. Dette var en ombygging som var tillatt den ganger vist stopp på godkjenning av slike ting nå i senere tid har jeg fått med meg. Priser ligger vell normalt ganske høyt på denne typen bil men fikk den til "kjentfolk pris" heldigvis
![]()
Dritkul! Fortsett Ã¥ oppdatere. Jeg følger hvertfall spent medí ½í¸ƒ
Tiguan Exclusive R 2014
164 '70
03 Berlingo
(X)Touran '07 Exclusive
(X)Audi A4 1.8Ts 99
(X)740 GL 90
Blir nok ikke lagt ut noe mer her direkte men på norsk g wagen forum så blir det
Mulig denne sniker seg med på noen bilder her og der ilag med de andre bilenefått inn Alpine spilleren i bilen i dag. Trange biler å montere ting i i alle fall. Og C70n er nå stereoløs totalt så nå er det vask shining som står på tapeten før den går ut på finn.no
![]()
http://www.finn.no/finn/torget/annon...nkode=51989822
Öhlins foran og bak (bak tilAWD)
http://www.finn.no/finn/object?finnk...46&editAd=true
C70 stereo bygget selges løst eller med bilen, det som skjer først.
http://www.finn.no/finn/object?finnk...16&editAd=true
AWDgearkasse, vinkelveksel og mellomaksel, orgFWDdownpipe og starter
http://www.finn.no/finn/object?finnk...88&editAd=true
R Grenrør\ Japan grenrøret
http://www.finn.no/finn/object?finnk...12&editAd=true
16" Hydra felgene fra 242n, hvite
http://www.finn.no/finn/object?finnk...72&editAd=true
Stylingfangeren til 940 foran
http://www.finn.no/finn/object?finnk...19&editAd=true
Snutepanser 240
da er "alt" jeg har av Volvo stasj lagt ut på finn, bortsett fra bilen som påbegynnes shiningen av nå i kveld.
Du skulle tatt deg en tur innom Proglazer på Tunga istedet, de har litt flottere greier enn biltema![]()
VW Golf 1,4 ACT
http://forum.vccn.no/showthread.php?...98PT!!!/page23
Hvis du ser på linken her til tidligere i tråden min så ser du resultatet etter rens av lakken med samme middel så det fungerer helt ok for min del![]()
Joda
Var du på City Lade i halv 5tia idag?
VW Golf 1,4 ACT
stemmer godt det ja. var å kjøpte meg Big Bite før jeg begynte shiningen av bilen
hvor du så meg?
Bilen er nå clayet ned, vasket innvendig, renset framseter og ratt med Leathermaster Leather Cleaner. Settes inn med Leathermaster Leather Protection Cream før jeg drar hjem nå når det er tørket. så blir det poleringen av bilen i morgen nå.
Frontfangeren skal også skiftes i helga nå til den fabrikksnye som jeg fikk tak i tidligere i år så den blir støken foran, bortsett fra litt normal steinsprut på fronten av panseret som de fleste har som bruker bilen til daglig... surt men det er nå bare sånn.
Bakfanger skal også lakkeres før salg nå, fikk en kjempepris så da blir det gjort. Den har jo som kjent had de fæle ripene på venstre side av fangeren siden før jeg kjøpte den, men jeg har liksom aldri kostet på meg det, men nå før salg vil jeg den skal være mest mulig strøken så ny eier kan bli like glad i den som jeg er!
Kjenner det er litt tungt å skal kvitte seg med drømmebilen fra jeg var 17 år nå, men det er vell på tide å gi slipp på kjærligheten til denne nå som jeg begynner med en ny bil som trenger mer TLC enn denne gjør. Har jo som sagt fått gjort alt jeg vil med denne av oppgraderinger, bortsett fraAWDombygging da...
Håper folk kan tipse kjente som er ut etter en GROM Cupe som har alt av oppgraderinger og godt tatt vare på om at denne er til salgs. vil den skal komme i gode hender![]()
Parkerte 8m unna deg :P
VW Golf 1,4 ACT
ah. må hilse på da vettu!
ta deg en tur å se på bilen på jobben til meg i kveldinga? så kan du se og hinte litt til kjente![]()
Hvor jobber du?
VW Golf 1,4 ACT