Har du sjekka at ikke radiatoren er tett?
Har du sjekka at ikke radiatoren er tett?
Ja, radiatoren er grei, har blitt rensa med både kaustisk soda og blumpo tidlegare, prøvde og med tre ulike radiatora når eg hadde den gamle motoren i, to av dei har blitt brukt i andre 240ar utan problem, so eg trur ikkje det er der problemet ligg, men viss ingen ting ant hjelper kjem eg nok til å kosta på han ein ny radiator. Ein ting som får meg til å tru at det berre er målaren som lurer meg er at målaren er opp på det raude etter 2-3 minutt på tomgong og so fort går det jo ikkje til vanleg, so det tydar jo på at målaren tullar seg.
Viss det viser seg at motoren faktisk blir varm kjem eg til å bjynna med å skifta termostat, so radiator, viss ikkje det heller hjelper veit eg ikkje, men eg har tru på at det skal gå greit å finna ut av det denne gongen. Problemet er ikkje heilt likt som på den andre motoren. Der var det nok tppakningen som var gåen og gjorde at det kom luft inn i kjølesystemet som ikkje slapp ut når termostaten var der og gjorde at det ikkje sirkulerte. Då kom det iskald luft i varmeapparatet sjølv om målaren var opp på det raude viss eg hadde termostaten i, og viss eg tok den ut og fekk motoren varm med papp framfor radiatoren kom det varm luft. No i dag fekk eg lonka luft inn i bilen med termostat.
Sist endret av Øygard; 01/02/14 kl 21:01
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Kan jo starte med å bytte tempsensoren, er ikkje mangen kronene for det. So eventuelt få prøvd med anna instrumentpanel.
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Ja, får gjera det. Først ska eg jaffall forsikra meg om at det ikkje er luft i systemet og setta i ein ny termostat, viss ikkje det hjelper ska eg ta og sjekka målaren og skifta det som evt. viser seg å vera defekt.
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
hei. hadde samme problem på min for en del år tilbake. var vel i 05. sjekka termostaten å den åpna ikke riktig. byttet termostaten å ble bra. tempfølern har sittet på min motor siden 75.
Alexander R H Olsen.
Eg bestilte nåken sånne te vindusviskarane eg. Det er jo sånt som var vanleg på 80-talet so då paste det jo bra på denne.
Og so vart det ein kjøretur i går og det var fantastisk å få kjøra denne bilen igjenDet gjenstår ikkje so veldig mykje før han kan på EU-kontroll. Må skifta nåken pinna på bremsane framme til nåken lengre fordi eg har skifta til ventilerte bremseskjever framme, eit setebelte eller to må skiftast og so er det litt slakk i hjullagero framme so dei må skiftast eller strammast. Men i tillegg er det jo litt andre ting som må fiksast på, men det er håp om å få brukt han litt i sommar
So bar det heim igjen og det neste som skjer no er etter planen å ordna det på bremsane framme og sjå litt på hjullagera.
![]()
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Å ja, slike greier på pusserne husker jeg at jeg har sett før. Er det nyttig for noe, eller ser det bare tøft ut?![]()
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
Det skal vel trykka viskarane litt mot ruta. Kor mykje hjelp det er i veit eg ikkje. Har sett at det er ein del som monterer dei feil vei og då virkar dei no meir mot sin hensikt.
Og so fekk eg nettopp ein lapp om at det ligg bremselys og ventar på meg på postkontoret. Sånne som skal festast på ei stong på kvar sida i bakruto.
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Nå har ikke jeg lest så langt tilbake, men du har problem med at tempmåleren står på fullt?
I så fall kan det være spenningsregulatoren bak på instrumentet ditt som har tatt kvelden og lager krøll for temp og tankmåleren.
På nyere modeller ble den elektronisk, men på de eldste er den faktisk mekanisk og ikke veldig pålitelig.
https://www.swedishcarparts.com/Imag...ts/1234971.jpg
Ved hjelp av fartsvinden da? Ellers får jeg jeg si at de av utseende minner meg om noe annet tøft fra gode gamle dager, nemlig å feste utklipte biter av melkekartong på sykkelen (stikkende borti eikene i hjulet) for å få motorlyd.![]()
Flott tidstypisk tilbehør.Disse hadde sin storhetstid på 80-tallet, men ble mindre interessante etter hvert, siden stadig flere og flere biler hadde høytmonterte bremselys originalt.
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
Ja. Grunnen te at eg monterte dei var at det er kjekt ed sånt gammaldags tidsriktig tilbehør på ein gammal bil. Det er jo derfor eg vil ha sånne bremselys og.
Me kløpte ut betar av isboksar og brukte på sykkelen, først brukte me klesklyper til å festa dei med men det fungerte dårleg so då vart det macgyverteip. Det var veldig kjekt i friminutta på skulen når alle sykla rundt med isboksar i sykkelhjula![]()
Sist endret av Øygard; 21/04/14 kl 13:14
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Ja den har eg høyrt om ja, skal han ikkje halda spenninga til temperatur- og bensinmålaren på 10 volt eller nåke sånt? Det kan godt henda at den ikkje fungerar heilt for bensinmålaren og viser litt for mykje, so eg tenkte å prøva eit ant instrumentpanel og kjøpa ny temperaturfølar, det kan henda det berre er målaren som er problemet no, men den gamle motoren vart varm på skikkeleg. Det veit eg.
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Nei det kan eg leva med.![]()
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Då er temperaturfølar bestilt, + innsugspakning sånn at eg kan skifta forgassaren. Det hjelpte å stilla ned tomgongen litt men han må framleis stå og gå ei stund før eg kan bjynna å kjøra og so går han ikkje lika godt som før eg skifta motor, so den blir skifta. Ellers har eg fått på sommardekk, det vart stålfelgar denne gongen for det var dei einaste med brukbare dekk. Dekka på chromespokefelgane var so morkne at eg ikkje tok sjangsen på å kjøra med dei, so det vart rusta stålfelgar med litt grå bengalakk oppå rusten denne gongen. Eg har jo turbofelgar med greie dekk og men dei har uoriginal dimmensjon so eg ventar med dei til etter eu-kontrollen for å vera sikker på å ikkje få nåke problem med det. Eg har brukt bilen litt no i påska og det er ei gleeeeeeede å kjøra 240 igjen also
Den ser ut til å fungera fint bortsett frå forgassaren og motortemperaturen. Detta må ordnast før eg kjører stort meir.
245en er ferdig demontert og vart henta på onsdag. Dei fleste delane er selt bortsett frå karosseridelane og litt småting. Det var godt å få den vekk og snart blir motoren og henta sånn at det blir litt større plass i "garasjen"![]()
Eg skar til og med ut ein del av taket for å ha litt stål liggande til rustsveising og sånt
På 242en vart snowcapsen edeleg montert. Det var berre eitt heilt feste på han so det vart strips og tec7for å få festa den.
![]()
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Kva dimmensjon er det på dekka på turbofelgane?
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
huska ikkje heilt, 205 eller 215 /60-15 trur eg. Det kan godt henda det hadde gått gjennom men eg kjører med original dimensjon for å vera sikker på å ikkje få nåke unødvendige problem.
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Dei har vel eigentleg ikkje so mykje dei skulle sagt, solenge rulleomkretsen er innafor 5% av orginaldimensjon. Eg har brukt 195/65-15 på alle kontrollane på turbofelgar, det er jo ein orginaldimensjon, men ikkje ifølge vognkortet. Har aldri fått påpeik.
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
195/65-15 er det eg har på 940en og det er vel omtrent same rulleomkrets som originalt, men når eg la ein av turbofelgane oppå eit hjul med originaldimensjon såg eg at det var ganske mykje større diameter på dekket på turbofelgen.
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Fin 242, tøft med originaltstuk med litt 80-talls detaljerHadde blitt steiktøfft med f.eks bredda stålfelger, og litt senk. Ikke nødvendigvis mye senk men lesjofors f.eks hadde gjort susen
![]()
Takk for detBredda stålfelgar ja, kanskje det
Kunne godt vore litt lavare framme ja, det er eg enig i
Bak er den litt segen so dar blir den jaffall ikkje lavare viss eg monterar senkefjører. Han ser litt for baktung ut no og det er ikkje veldig stilig.
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Såg her ein dag at det var lekkasje frå lyktespylaren på venstre frontlykt når bilen sto i ein nedoverbakke, det draup spyleveska ut frå dysa på viskaren, so eg tenkte eg måtte få stoppa lekkasjen og prøvde å opna panseret. Det gjekk ikkje. Eg la meg under bilen for det går an å komma til panserlysen derifrå på 240 men eg fekk det ikkje til. I staden oppdaga eg ein liten våt flekk på radiatoren og, so då må eg skifta den og. Har to liggande men kanskje eg heller ska spandera på han ein ny?
Sidan eg ikkje fekk opp panseret frå under bilen måtte eg få av grillen og då måtte først ekstralysa av, dei plastikkgreiene som grillen er festa med oppe fekk eg vridd 90 grader med eit skrujern og fekk av grillen og etter ei stund fekk eg opp panseret. det viste seg at det var wiren som ikkje hadde blitt festa heilt rett etter at me skifta motor so eg fekk fiksa det etter litt om og men.
Slangen til lyktespylaren fekk eg klemt flat med ei skrua og ein mutter, midlertidig, for eg fant ikkje grunnen til lekkasjen. Tenkte det måtte vera dysa men når eg sette på ei an spyledysa frå ein nyare 240 fortsette det å drypa men det må jo nesten vera der feilen ligg, og so har eg fått temperaturfølar til motoren, og innsugspakning sånn at eg kan skifta tilbake til forgassaren frå den gamle motoren, som fungerte litt betre. So var eg på Ulvenmarknaden på Os i dag og der kjøpte eg nåken få ting, for eksempel ein Pierburgforgassar for ein 50-lapp, so då er spørsmålet kva som er best av pierburg og zenith som dei to andre er. Kva ville dåke brukt?
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Du var på Ulvenmarknaden jaEg kom meg diverre ikkje så langt i år sidan bilen streika
Va da mykje Volvodeler der i år eller?
- 1990 Volvo 740 GL -- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -